W SŁOWACH ZACZAROWANY. ..

Są słowa, po ktòrych doznajemy olśnienia, że kurcze nie jest tak ze mną źle, że dam radę i udźwignę ten świat.
Nie szkodzi- wybaczcie, dzisiaj tak myślę,
że niczym Syzyf, nie raz , a tysiąc razy przyjdzie nam wdrapywać się po tym błocie na sam szczyt...
Do słów księdza Bonieckiego na kartach książek dotarłam zbyt późno...Każdy z nas chyba potrzebuje od czasu do czasu, takiego dobrego ducha,
który na przekór wszystkiemu porwie nas w lepszy czas...
Człowiek w swojej skomplikowanej naturze potrzebuje ciszy, aby wyrwać się z chaosu myśli...
Poszukiwanie spokoju jest ,jak podróź z Kamińskim w poszukiwaniu przeciwległego bieguna...
Na  przewrót nigdy nie jest zbyt późno-
pomyślałam, gdy przeczytałam pierwszy rozdział o drodze, błądzeniu i powrotach...
Odnaleźć egoizm...
Zapominamy zbyt często o sobie...
Ksiądz Boniecki tak pięknie przemawia, że aby świat ulepszyć, trzeba poznać siebie...
Aby kochać, najpierw należy zakochać się w sobie...
Pobyć , nawet czasami znienawidzić własną naturę ,
aby móc ją ulepszyć swoją miłością..
Jeżeli nie potrafimy siebie pokochać i ze sobą wytrzymać,
to w takim razie czego oczekujemy od innych???
Zmieniać świat, to znać własne oczekiwania...
Cisza pustyni...
Zagadka poszukiwania siebie w sobie...

Ile człowieka jest dzisiaj w człowieku ???

Książka " Powroty"
skradła moją duszę...

Rozkochałam się w myśli autora do tego stopnia, że sięgnęłam szybko po kolejne dzieło, będące wynikiem zabawnego wywiadu prowadzonego przez Karolinę Morelowską:
"TRZEBA CZASEM ZAŻARTOWAĆ ALFABET KSIĘDZA BONIECKIEGO "


TRZEBA MOCNO KOCHAĆ SIEBIE...

To jak u Was z tą miłością własną???


Komentarze

  1. Jestem niemożliwym narcyzem, ego mam do kosmosu, jednocześnie nie uważam się za dobrego człowieka. Ot, taka kombinacja.

    Poczytałabym. Jak napisałaś pod którąś notką (Twoją lub moją), mądrego to i miło posłuchać/poczytać. Nawet jeśli poglądowo niezbyt po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowiek to taki twór, który jak nie odetnie się od zgiełku to stanie się nim...
    Pięknie wypoczęłam przy jego książkach i już planuję sięgnąć po kolejne....
    Dokładnie tak jest:
    Lepiej z mądrym stracić
    Niż z głupim zyskać...
    Co do ego to dobrze jest wiedzieć co się ma😗

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile jest człowieka w człowieku... Jakie to słowa na czasie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze należy najpierw odnaleźć człowieka w sobie Jaga..
    Też uważam ,że tacy ludzie jak ksiądz Boniecki słowami przywracają pokój

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że daleko mi do kościoła bili/są księża, których bardzo szanuję i ks. Boniecki jest jednym z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, kościół tworzą ludzie.
    Ci dzielą się na mądrych i głupich.
    Wychodzę z założenia że takie książki a właściwie wypowiedzi dotyczące miłości własnej, toksycznych ludzi, relacji i wreszcie wolności, bo tak naprawdę z tym ostatnim zjawiskiem jest najtrudniej, warto przeczytać.
    Może właśnie po to, aby móc się do niej odnieść..
    Tak ks Boniecki jest klasycznym przykładem mądrości na dzisiejsze czasy☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz niezły żer książkowy, jedna po drugiej, mamy coś wspólnego ;)
    A moja miłość własna?
    Hmm...
    "Nigdy z sobą się nie nudzę, nigdy siebie nie porzucę,
    Całe noce, całe dnie - ja po prostu KOCHAM SIĘ!" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie pytałam co czytasz,ale widać po Twoim sznycie w pisaniu, że sporo kartkujesz
      Masz niesamowitą lekkość pióra😊
      Dokładnie tak samo myślę o sobie:
      Gdy mi Ciebie zabraknie, gdy zabraknie mi Ciebie...
      Jak w godzinie ostatniej"
      Nie wiem co zrobiłabym bez siebie samej😆😅😄

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG