RITA

 Dania. Nigdy nie marzyłam, aby się tam znaleźć. Po jaką cholerę?



Świat tworzą ludzie, ich spojrzenie, ideologia, postrzeganie wolności i relacji❤️o tych ostatnich w filmie" RITA"jest najwięcej. Zakochałam się w tym kraju. Wszystko przez moją chorobę, ojca stan i zawieszenie w jakim się znalazłam. Biodro, było pierwsze. Zaraz po nim kręgosłup. Tata złapał raka i chce go puścić. Myślę, że skoro mamie się udało. Od trzech dni umieram. Przygotowywałam się do biegu " Po kwiat paproci" To miał być bieg w Puszczy Bieniszewskiej. Znam ją od dziecka. Potrzebowałam ostrego treningu.

Najpierw puściłam się na 10 km. Przyszła ciotka. Nie lubi mnie franca. Popatrzyła,urok rzuciła i wyszła z domu. Nieświadoma jej działań tajemnych, jeszcze tej samej doby ruszyłam na  rower do Żółwieńca. Tam czekają na mnie konie. Nie przypuszczałam, że złapie mnie deszcz, pot  i dopiero po 30 km w jedną stronę rozłożę zwłoki na pomoście.

Droga powrotna nie była tak wymagająca. 

Rozłożyło mnie tak konkretnie, że nie pobiegłam. Najgorsze są noce kiedy szczekam,jak pies. 

Jestem wściekła. Ojciec jest po operacji jelit. Ktoś świetnie wykorzystuje pozostałości po LOCDOWN. Zamknięte dla odwiedzających oddziały to znakomity azyl dla tych którzy tam są i mają wyrąbane na pacjentów 

Kurwa znowu płacze. Wraca do mnie czas kiedy mój najwspanialszy przyjaciel, w zeszłym roku umierał. Poszedł im na rękę zawinął się w trzy dni. Matkę wpuścili, gdy nagie ciało legło w czarnym worku.

Dziś mój twardy ojciec przechodzi załamanie. Pielęgniarka nie  potrafi odpowiedni zamknąć worka do stomii. O czwartej rano szósty raz dzwoni do mojej matki, żeby go przebrała. Po tych cholernych lekach i kroplówkach nie ogarnia, że nie chcą nas wpuścić. Zawożę ją o siódmej rano. Zginęła mu kolejna piżama. Przebierają go przed obchodem. Klnę jak szewc. Zostawiam mamę w domu jadę na polowanie. Może jak kogoś odstrzelę będzie mi lepiej. Tak poważnie 🖤♥️szukam piżamy dla ojca. Powinien mieć więcej niż trzy. Wchodzę do H$M Szukam w dziale męskim. Wszystkie modne w czaszki , trupy i temu podobne. Jestem zdeterminowana. Kurwa😈w sam raz dla ojca, szczególnie teraz. Myślę o tym z sarkazmem. Nie potrafię się śmiać. Proszę o pomoc dziewczynę z obsługi. Wmawia mi że są piżamy na męskim. Czekam 20 minut. Przychodzi i pokazuje mi te w trupy.

Nie wytrzymuję:

- Kurwa, męskie, a nie młodzieżowe!-

To teraz wiadomo czemu służy LOCDOWN!

Ludzie są nierozwojowi!

Przechodzę do kolejnego sklepu. Po 30 minutach coś tam znajduję. Dobieram do tego  koszulkę na krótki rękaw. Koniecznie biała!

Wczorajsze porządki na działce, dźwiganie gałęzi odbija się na biodrze. Ponownie nie mogę chodzić bez bólu. Czeka mnie wizyta prywatna w Łodzi. Tymczasem ojciec. Nie jadę do Niemiec. Mama jeszcze ma naświetlania po tym gównie. Wiem. Dam radę. Wrzeszczę ma kierowcę mercedesa. Ochujeli wszyscy. W parking potrafią wjechać , a jak już tutaj są, to dopada każdego amnezja i zapominają o prawo- stronnym ruchu. Byleby szybciej i ma skróty. Serial na wieczór jest jak wytchnienie. Kobieta z temperamentem nie daje się wodzić za nos. Dyrektor jest tak często na niej, że nie wiem czy ma czas 🤪 na zarządzanie szkołą. W międzyczasie do domu powraca córka po rozstaniu z chłopakiem, najmłodszy syn oznajmia wszystkim, że jest gejem, a najstarszy chce się żenić i przywozi do domu całą niedoszłą rodzinę. Rita poznaje przyszłego teścia. Nie. Ona zna go od zawsze. To jej były chłopak. Pierwsza ognista miłość. W dodatku wszystko się komplikuje. Jeszcze niedoszła synowa oznajmia , że jest w stanie. Sami wiecie. Będzie matką.




W dodatku Rita ze swoją przewrotnością natury to wspaniały wrażliwy pedagog i wszędzie jest sobą. 

Pomaga mi przetrwać ...

Buziaki gorące dla Was wszystkich i zawsze bądźcie sobą, bo nikomu nie wyjdzie to tak dobrze, jak Wam


Na insta odszukacie mnie
ParadoksalnaRomantyczka
♥️♥️insta przecież ja😊



Komentarze

  1. Dasz radę! Jesteś silna, błyskotliwa i ... śliczna! Trzymaj się! To chwilowe... wiem, jak jest... Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre to.ostatnie zdanie. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. ..będzie dobrze, koniec i kropka! ..moc jest z Tobą Kochana, inteligencja, fantazja i uroda, więc dasz radę ❣️❣️❣️ ❤

    - sciskam najserdeczniej, życzę moc pięknych chwil ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mnie szlag trafił gdy czytałam!!! Trzymam kciuki. Mocno, do połamania palców.
    A w Danii kiedyś byliśmy z klasą. Promem płynęliśmy, na 3 dni! Taka zagraniczna wycieczka w podstawówce to było takie WOW... Ojciec jednego ucznia nam załatwił.
    Buziaki! ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż na pewno jest ciężko to przetrwasz, trzymam kciuki, aby wszystko się ułożyło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się imię Rita. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że jesteś silna i przejdziesz przez to, choć wiem też, że najmocniejsze budowle też potrafią pękać. Dlatego w tym wszystkim nie zapominaj o sobie i dbaj o siebie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie potrafię pocieszać w chorobie, więc wybacz! Zadbaj o siebie. Ojcu nie możesz ulżyć w cierpieniu, ale matce jesteś potrzebna. Uściski i dobre myśli przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia, spokoju na Święta życzę i ciepłe myśli ślę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu, ty żyjesz? Wszystko OK? (olitoria)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG