SEN

Z moimi snami nie do końca jest normalnie, jak rozumiecie o co chodzi????
NIE WYSYPIAM SIĘ!!!@


Wszystko przez te historie,  które  przydażają mi się w czasie, w którym normalni ludzie wypoczywają.
Wiecie jak , to wygląda???

Śni mi się masakryczna impra,  mieszkanie zdemolowane i mój synek z uśmiechem zwycięzcy...
No, zabiłabym gada, ale to ciągle mój potomek....
To dzwonię i już nawet tłumaczeń nie chcę słuchać.

POSPRZĄTAĆ, WYWIETRZYĆ I DOPROWADZIĆ DO STANU UŻYWALNOŚCI!!!!

To , to Pikuś!
Pan Pikuś😆😅😄😃
Przed Świętami mamona wylewała mi się  bokami.
Banknoty, jak gołębie...
Srały i latały ..
Mogłam to przewidzieć, mając na uwadze moją hulaszczą naturę...
W portfelu nawet trupa nie znalazłam, a tak byłoby o czym pisać...
Dobra to jesteśmy blisko...
Ten sen tak do mnie przemówił , że postanowiłam się nim z wami podzielić.

Śnił mi się mój brat w berecie Boba Marleya. ..
Ci którzy mnie znają, to wiedzą że na krótko przed Chylińską stałam się jego zagorzałą fanką. ..

Sprawa poszła tak daleko, że organizowałam mu trasę koncertową ...
Na długo po jego śmierci. ..
😆😅😄😃😂😁
No dobra..
Ten beret mnie tak zaintrygował, że oczywiście zabrałam go bratu.

W tym śnie mój paskudny brat, chadzał w tym berecie i droczył się ze mną, bo wie,że na długo przed Chylińską chciałam Bobiemu fan klub otworzyć i nawet śledziłam tę  jego trasę koncertową, a on wziął i się zawinął na długo przed faktem, kiedy to zdążył mnie poznać.
Jak znam życie to żałuje....
Wszyscy żałują...
Ale już po😆😅😄😃


Po poznaniu, jak byście chcieli wiedzieć...

W dalszym etapie tego szarego snu z kolorami na berecie, paradowałam w nim po ulicach Konina. Ludzie usta przykrywali ze zdziwienia i szeptali,  że pod beretem mam kolejny niewyjściowy kolor włosów i muszę je przykryć , żeby się nie wydało...


Obudziłam się...
Najgorsze, że zupełnie nie wiem co myśleć, bo wiecie to był mój dziewiczy wyskok i na dodatek w berecie....
Mieliście już tak??
Co jak??
No, czy sex w berecie  mieliście???

Wracając do interpretacji...
Powiem tak, dotarłam do najgłębszych informacji o berecie, o nim i sama teraz nie wiem, który z nich pierwsze skrzypce w moim życiu będzie grał, czy beret, czy też Bob, ale sądzę, analizując wszystkie za i przeciw , że bal mi się znowu szykuje. .

To będzie bal przebierańców.

Zaczęłam już nawet ten beret na drutach dziergać zgodnie z nutą przewodnią poradnika
"Wszystko o beretach"

Mam ja te sny co??

Ziszczają się...
Co do joty...



Komentarze

  1. Nie znoszę realistycznych snów - męczę się i mam wrażenie że żyję w dwóch równoległych światach. Sny są tak realistyczne jak późniejsze przebudzenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten akurat był maxymalnie oderwany o rzeczywistości.
    Nie jestem w posiadaniu beretu Boba Marleya Jaga😆😅😄
    Moje sny są max księżycowe...
    Miałam kiedyś przyjaciela.
    Był mi bardzo bliski. .
    Przyśniło mi się że go spakowałam w czarny worek...
    To było ostrzeżenie
    ...
    Chodzę dzisiaj i śmieję się z siebie i beretu
    😃😂😁😀

    OdpowiedzUsuń
  3. A beret kolorowy i obszerny, że całe afro pomieści, czy mały czarny i na bakier? Bo jest szansa, że źle sen pamiętasz i to Fidel był.
    Interpretacja snu mogłaby być wówczas nieco inna.
    Anyway
    Co by uściślić zapytanie: chodzi o:
    a. Sex w berecie, w środku znaczy
    b. Sex w berecie na głowie
    c. SEN o seksie w berecie na głowie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Olitario udusiłam się😆😅😄😂
    Ze śmiechu i w berecie.

    W wielkim , w którym gdybym miała afro , a z tym u mnie skąpo, to bym je upakował...
    Fidel powiadasz miał też beret???
    Jak przyjarali z Bobem te kubańskie, to się chłopakom mogło pomylić i wyszło by na to , że zostałam w berecie kubańskim...
    To mi teraz namonciłaś Olitario

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie o jakichś trzech lat śni się praktycznie wciąż to samo. Makabra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożycze Ci beret Boba będzie Ci bardziej kolorowo, a jak przyjadę z koncertu Chylińskiej to wymienimy się na koszulki:
      MAM ZŁY DZIEŃ
      A tak poważnie to moje sny przerażają mnie ze swoją przewidywalnością na jawie...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG