POKORNY

Pokora, w przypadku mężczyzn, jest wprost proporcjonalna do wzrostu.
Nie wierzycie???
Jestem na etapie badań.
Łysy ma dwa metry. Jest zaprawdę wytrwały.
- To co, spotkamy się w sobotę o ósmej?-
- Serca nie masz???-
- Mam, przerośnięte- Odpowiada dryblas.
- To, że mieszkamy po sąsiedzku, nie oznacza, że będę wpadać do ciebie tak wcześnie!!!? -
- Nie??? A już miałem nadzieję 😁😂😀-
- Jestem na urlopie i spanie , to jedna z rzeczy, których nie potrafię sobie odmówić- Ta cisza z drugiej strony, zaczyna mnie boleć...
- To.... O której???- Prawie szepta...
- Do dwudziestej się wyśpię. -
Słyszę, że oddycha...
- W KogluMoglu, żeby była jasność-
- Yhm... Niech będzie- Mruczy dryblas...
Pokora... To lubię 😀😁😂

Komentarze

  1. Raczej rezygnacja, wielu mężczyzn to fataliści (np. przesławny Kubuś...). Zdajemy sobie sprawę że jesteśmy grzeszni i przyjmujemy obecność takich a nie innych kobiet w naszym życiu jako doczesną karę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcesz powiedzieć, że przyjął moje zachowanie jak grzesznik pokutę😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.
      Da mężczyzn ma to przełożenie na wieczność gdyż po dwudziestu latach w związku zyskują stopień błogosławionych, po 25 - świętych, 30 - hury anielskie obwołują ich "Santo subito" po 35 ich skronie prócz glorii zdobią też palmy męczeństwa. ;)

      Usuń
    2. Biedni Ci mężczyźni. Bez kobiet nie byłoby męczeństwa, a bez tego nawet mowy nie ma świętości

      Usuń
    3. I dlatego w pokorze znosimy to czego znosić nie powinniśmy ;)

      Usuń
    4. Pokorne ciele dwie matki ssie. Widzisz sam 😁😂😀z pokory tylko profity

      Usuń
  3. Pokora, Joanno, może na początku nieco boleć, ale to, doprawdy, świetna inwestycja!
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, z tego akurat zdaję sobie sprawę. Dzisiaj pokora jest niczym platyna😁😂😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, mój Łukasz ma tyle wzrostu co ja, to pokory w sobie za dużo nie ma chyba ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnaś to sprawdzić😀😁😂teściowa się szykuje😁

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG