Byle nie zaprzeczać własnej świadomości

Piąta trzydzieści...
Teraz już czterdzieści... Wstań!
Czasami tak mam. Zmuszona jestem sama sobie wydawać polecenia i kontrolować ich wykonanie, w szczególności, gdy roboczy dzień mnie czeka...
-Ponownie mówię wstań!-
Co za uparta leniwa, nieprzystosowana dupa!
Nawet nie drgnie.
Leży, jak leżała.
Skaranie boskie z taką...

W chwili,gdy leżałam przypomniałam sobie, słowa trenera, które miały za zadanie zmotywować, podnieść na duchu, utrzymać gardę...
Chodziło w nich , aby sięgać po gwiazdy...
Mam wszystko, czego chcę:
Święty spokój, po latach nieświętego to mi się należy, jak psu micha, książki, pieniądze, pracę, ale czy ja chcę gwiazd???

Nigdy w życiu
Niech mi nawet ich nawet nikt nie proponuje...
Jedyne czego pragnę dzisiaj to dobrej rozrywki, a że granat zaiwanił mi SHANTARAM
to nawet się dobrze rozerwać nie mogę.
Poszłoby na strzępki, to zaraz by zbierali, żeby im szczęście przyniosły moje postrzępione narządy..
RELIKWIE PRZYSZŁOŚCI😄😆😃

Wstałam i żeby mi kolejne sekundy nie mijały, to, jak poszłabym, to nawet na pr...szalona, nie stanęłabym dęba. Bocian lecący do swojej kobiety,
mają te nawyki z Afryki, baba w gnieździe, a chłop lata,
tak się przestraszył, że prawie ten długi czerwony dziób  w oko by mi wpakował.

Wczoraj przeczytałam w SHANTARAMIE,
że cierpienie bierze się z niespełnionych nadziei...
Coś w tym jest, bo jakoś ostatnio kiepsko u mnie z planowaniem.
Żyję , tak po prostu w cieniu własnej aureoli, świadoma, że póki nie wymagam, nic się nie😄😃😄😃😁
spier....
Boska Joanna nawet się nie poci, a to już czwarty kilometr...
Dobra🤔podstawą mojej boskości jest świadomość ciała i ducha...
Niech będzie,że skromna nie jestem, ale za to w nadmiarze poshizowana
W naturze podstawą zdrowia psychicznego jest równowaga...
Czyli dodatkowo jestem zdrowa psychicznie...
Szósty kilometr
Rzeka szemra
kaczkom o tym, że wyglądam fatalnie z tym bordem na twarzy.
Miałam im nawet zdjęcie zrobić to się cipki obraziły i pod wodę schowały
Nie trzeba wymagać.
Po co?
Mam wszystko.
Czy ktoś ma takie niebo nad sobą????

Siódmy kilometr ...
Wydaje się niesamowite, ale nie czuję zmęczenia.
Przede mną spora góra.
O ja pitole 😰,jaka jestem szczęśliwa...😙😍
Pokonałam się sama w tym porannym wstawaniu, biegu w górę i na dół i ponownie do góry...
Szczęście to świadomość siebie samego, tego co możemy...
No dobra chrzanić skromność
Jestem po prostu aniołem, a te zdjęcia to są z nieba
Dla Was
Taki gifcik💟💌

Komentarze

  1. Fajnie tak z Tobą pobiegać :) I niebo fajne, nie powiem, choć jakby poza zasięgiem...

    Dzięki za czcionkę. Cmoook.

    PS. "Czyli dodatkowo jestem zdrowa psychicznie..." Czy wiesz, że w psychiatrii poczucie zdrowia psychicznego, to źle rokujący objaw? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, czytałam o tym😁😄😃😀
      A czy wiesz, że w tym świecie lepiej się żyje niezdiagnozowanym świrom🙃🙃🙃😉
      Tak, że proszę
      Cicho 😍😘👀sza😘
      Mamy sekret

      Usuń
    2. Ciiii....Zdiagnozowanym też ;)

      Usuń
  2. Straciłam na czasie, ale nie potrafiłam się opanować
    Świat jest taki piękny, że żal się momentami nie zatrzymać
    Nie jestem maratończykiem
    Biegam dla głowy,
    Generalnie kilometr średnio przebiegam w siedem minut- siedem z hakiem
    A dzisiaj było 8,a nawet dziewięć, ale kilometr sobie dołożyłam🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bieganie dla głowy? Ciekawa sprawa. Spróbowałby, , tylko czasu brak:(

      Usuń
    2. Jak nie spróbujesz to z głową się nie uporasz Wojtku
      A głową to podstawa 😁

      Usuń
  3. Niby wiedziałam, że "Wszystkie rybki mają pipki" ale, że kaczki...? Hm...
    Nadal czekam na lepszą pogodę żeby zacząć biegać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zapytałam, taka pewna byłam😁😃😀tej kaczki , czym sika
    Jutro to zrobię

    Na pierwsze 500 metrów starczą
    Ci te kapciochy co zwędziłaś koninskiemu mamutowi
    😁😄😃😀😅😆😁😃😀🙃🙃🙃
    Na pierwsze 500metrów starczy
    A później Dziubasku 😘 jak cię wciągnie,to pójdziesz jak Forest

    OdpowiedzUsuń
  5. No to pobiegałam sobie tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki wiatr , pot i prawdziwe niebi nad głową naprawdę dobrze robią

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe jakby siebie czasem rano słyszała :p
    Taka droga z jednej strony męcząca a z drugiej strony wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  8. Totalny reset. Czuje się to zmęczenie, ale rekompensuje je to uczucie,że możesz tak dużo, że ponownie wygrałaś sama ze sobą 💟

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam takie niebo nad sobą i również siedzę sobie w cieniu własnej aureoli, zdrowa psychicznie i niewymagająca.
    Z moich wybiegań zdjęć nie będzie, bo nie zabieram ze sobą nic do zdjęć robienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. To pewnie wcześniej spotkałyśmy siew niebie.🤔👻
    Mam aplikacje z Endomondo dlatego zabieram telefon.
    Nie zawsze uda mu się pstryknąć osobistość jelenia, kaczki reż widzisz nura pod wodę dały ale bywają tak piękne poranki, że trudno się opanować

    OdpowiedzUsuń
  11. ..bardzo lubię Cię czytać, a ten 'bieg z Tobą' jest dla mnie, jak sięganie po gwiazdy.. po prostu fantastycznie! a jakie cudowne widoki i odczucia.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę bo to bardzo miłe robić coś, dla kogoś,a nie tylko dla siebie.
      Bieganie pozwala zapomnieć,że nie wszystko możesz
      Pokonuje się i okazuje się, że można więcej ...
      Dziękuję za bardzo miłe słowa 💟
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. ..po prostu nie każda Istota potrafi 'pisać odczuwalnie' ^^ ;) ..dla mnie naprawdę jest super móc się wczuć w tekst.. uwielbiam 'uczestniczyć' w relacjach czy marzeniach ;p
    ..pozdrawiam ciepło i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ci Aniu dziękuję.Tym bardziej, że Twoja poezja świadczy o wysokiej wrażliwości
    Dlatego swojej nie udostępniam, bo się zawstydziłam. Jest zbyt napięta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..dziekuję bardzo za Twoją miłą ocenę :) ..poezja bywa tak przeróżna.. może kiedyś zdecydujesz się udostępnić swoją, to chętnie przeczytam.. bardzo mnie zaintrygowałaś ;)

      Usuń
    2. Wcześniej pisałam sporo
      Ale jest zupełnie inna niż Twoja
      Nie wiem czy tutaj

      Usuń
  14. Kochana
    Ja zamiast biegania wolę dłuuugie spacery:)
    Milutko pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcale się nie dziwię. Jest tak pięknie, że naprawdę żal w dpdo zostawać

    OdpowiedzUsuń
  16. no rozumie bieganie ... ale do jasnej po jaką chusteczkę wstawać w środku nocy ? 5.40....

    OdpowiedzUsuń
  17. Bo rano jest najpiękniej a dzień w dzień Jaga to pracuje
    I
    wieczorem mmie się nie chce 😘😍🤪😄😃😀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG