MAM I JA https://youtu.be/Cwh26ccDz7g

 https://youtu.be/Cwh26ccDz7g https://youtu.be/Cwh26ccDz7g


Patrzyłam w te Twoje diabelsko czarne oczy i pomyślałam sobie, kurna, jaka ja głupia jestem z tym gnaniem, pośpiechem, jaka ja durna z tym udowadnianiem światu, 
że stać mnie na wiele. Obudziłam się zielona. Dokładnie zzieleniałam z zazdrości, że facet taki, jak ty, z tym wszystkim co ma i do czego doszedł,
mówi o sobie tak szczerze, że nie wie nic, że głupi jest, 
że kocha babcię i wkurza go ten nadmuchany pustotą świat, że facet taki, jak ty bez cienia pychy opowiada o tym, że podobno głupi jest, bo nie zna języków - pomyślałam nawet, że na całe szczęście, bo ten niemiecki to nam wystarczy, 
a jakby się przypadkiem polskiego nauczył, to dopiero by się zaczytał i rozwinął, jak dywan czerwony w bazylice w Licheniu i straciłabym jedynego mądrego głupca na tym kosmicznym wszechświecie.

Najtrudniej być idiotą w tym świecie pędzącym niczym rakieta w stronę śmierci, omijając w prędkości piękny poranek, wschód słońca, uśmiech tych co nas kochają, zjeść prosty posiłek, przejść obok prawdy i pomyśleć
JAKA JA GŁUPIA, JAKA GŁUPIA...
Może jutro umrę, a ja pędzę na rezerwie 
:)
Kończę ten list, jako głupio szczęśliwa istota - niech moc będzie z Wami wszystkimi, tymi, którym się wydaje, że są mądrzy pomiędzy głupimi. 


Komentarze

  1. Widzę zmianę grafiki:-)
    Moja babcia mawiała - całe życie się człowiek uczy i głupi umiera - coś w tym jest:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Im gorzej tym lepiej
    A i głupim lepiej być bo mądrego udawać to spory wysiłek
    Chyba nie chce mi się 😗

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja tak mam. I dobrze mi z tym:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. "i straciłabym jedynego mądrego głupca na tym kosmicznym wszechświecie".
    Piękne to.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co raz mniej ludzi na tym świecie, którzy żyją dla innych,udowadniają światu swoją wielkość , nie doceniają okruchów
    Może to i dobrze,bo ptaki też muszą jeść...

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace nad soba to on wykonal, nie ma co ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest na tyle mądry,żeby zobaczyć jaki głupi jest, nie to co ja;
    Piękna,młoda inteligentna elokwentna i skromna w ....😆😆😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkt podparcia zależy od punktu podtarcia czy jakoś tak :D

      Usuń
    2. Chcesz powiedzieć że ładna stara dupa
      ze mnie😆😆
      Zahaczając o podtarcie😗

      Usuń
  8. a zwolnić w rezultacie się udało?
    czy pośród dygresji temat przepadł?
    rezerwa, to nie jest coś, co można eksploatować w nieskończoność

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak ,w sedno oko,na rezerwie daleko nie ujedziesz.
    Patrzę za okno,trochę leniwie,ale najważniejsze przestam myśleć o tym co ma nastąpić za chwile
    Co ma być to będzie, nic na to nie poradzę
    Tak zwolniłam
    Kładę się spać
    ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest za oknem coś, co odwoła chwilę? czy tylko myślenie o niej?
      dobrej nocy.

      Usuń
  10. Za oknem ciemność,a dzisiaj... Nigdy byś nie odgadł ....
    Trzy wielkie krowie łby i sześ przeogromnych oczu zagląda w moje okno, zasłaniają mi wszystko co ma nastąpić później...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG