BYĆ JAK BUKOWSKI

Poznałam go przez kogoś kto, tak dzisiaj mi się wydaje, utożsamiał się z nim.Dostał nawet ode mnie 3 książki w prezencie, a każda po 50 zeta,bo twórczość Bukowskiego kosztuje i przepadł z nimi ,jak dziecko ulicy😆😆😆
Bukowski to nie jedynie alkoholik, ćpun ,człowiek ulicy i lump.
Dla mnie jest on prawdą o bycie.
Nie posiadając nic nie odczuwasz potrzeby wspinania się po trupach wyżej, bo nie ma trupów i doceniasz co masz.
Robisz tak po prostu swoje i wiesz w czym jesteś najlepszy.


Człowiek który mógł wszystko,a że nie miał nic
To nic miał za wszystko
Może dlatego nigdy nie zazdrościł korzystał z życia i szanował ludzi 
Człowiek który nic miał za wszystko

Komentarze

  1. Pisał o sobie wyziębiony
    W domu rodzinnym poniższany przez ojca i zaniedbywany przez matkę.
    Szybko postanowił zostać bokserem
    aby nikt nim nie pomiatał
    Chyba do końca miał w nosie opinie innych
    Pisał o swojej codzienności tak,jakby chciał powiedzieć że wszyscy którzy go otaczają żyją w gorszym szambie a jakoś nie mają odwagi o tym pisać. W jakiś sposób chyba im współczuł

    OdpowiedzUsuń
  2. Do dzis nie mialam okazji go poczytac a jest na mojej liscie! Cos polecasz na poczatek?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Dziubasowa
    Bardzo sie niepokoiłam o Ciebie.
    Cieszę się że powróciłaś do zdrowia
    Omijaj wiatry malutka
    Co do Bukowskiego to zacznij od "Szmiry"
    Zobaczysz całego Bukowkiego:Wulgarnego prześmiewcę ,ekshibicjonistę i erotomana
    To co przyciąga w jego twórczości, to fakt że nawet nie chce mu się udawać kogoś innego.
    To uczucie że czytasz o młodym człowieku,a pisze je mężczyzna nad trumną
    Sięgnij później po kobiety
    Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii😎😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dodaje do mojej żelaznej listy książkowej :)

      Usuń
    2. Pamiętaj że tam jest sporo testosteronu
      Nie karmisz piersią?
      Jak karmisz, to najpierw ściągnij pokarm*a dopiero między tych starych slfonsów ,suteryniarzy i prostytutki
      Dzieci koniecznie pod kluczem i w drugim pokoju 😎😋

      Usuń
  4. Nie znam, nie słyszałam.
    Nie potrafiłabym nie mieć niczego...chyba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Joteczka w tym tkwi problem
    Jak nie masz nic to wiesz że masz siebie i siebie nie potrafisz docenić
    A Bukowski to jedno z największych nazwisk
    w literaturze.Lump który nie miał nic a pisał o tym co znał
    Bez ściemy i udawania😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i jedno z największych, ale typ twórczości to nie mój typ, moze dlatego nie znam... ale nikt nie zna wszystkiego.

      Usuń
    2. Jotka głupi mówi że wie wszystko bo nie wie że nie wie nic😆😆😗
      Zawsze można poznać coś nowego,aby okrealić
      swoje spojrzenie
      Masz sporo racji to dość przewrotna w swoim przekazie😎proza

      Usuń
  6. Pamiętam, że zrobiły na mnie wrażenie jego słowa. Ale to dość dawno było już.

    Też bym tak mógł. Ale dla mnie nawet w kilku sklepach pod rząd może nic nie być. Zwłaszcza ze spodniami problemy mam.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha z pewnością słowa dotyczące kobiet.
    Mlah ten maski szowinizm😆😆😆😆

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam komentarze i już wiem, że się tu zbłaźnię ale
    W OGÓLE GOŚCIA NIE CZAJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też co i rusz dowiaduję się o ludziach ,których nawet bym nie podejrzewała, że żyją. A Bukowski kiedy mógł to wyhaczał jeszcze ładne lafirynyndy, sporo pił i ciągle pisał,a że bawić się uwielbiał i życie lubił to pił i się bawił i pisał tak prosto o tym co przeżył i jak to widzi pisał o tłumach z ulic

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG