Czasami tak mam. Koszmary,które nigdy nie powinny przychodzić nocą.
Ta myśl była niewiarygodnie szpetna,tak okropna,że jak ją zobaczyłam, to zapragnęłam nigdy się nie urodzić,nie zasypiać i nie spotkać jej w tym wąskim przesmyku, będącym korytarzem dobrego wrażenia,na chwilę przed zaśnięciem. Tuż za nią pojawiła się cała banda. Jędzowate wspomnienia z nosami jak klamki na zachrystii, bruzdami tworzącymi starość na twarzach nic nie mówiących.
Szpetne na miotłach leciały w dół. Robiąc bum, robryzgiwały się w tłoku przemyśleń.
Biała kartka zapomnienia zapisywała się śmiercią kleksa. Czernił się żałobą.

Brudne myśli niekochanego wspomnienia zapisywały się żałobnym wersem adijos...

UMARŁO WSPOMNIENIE
ps.
Z żalem 
Wyrzut Sumienia

Obudziłam się zapóźno.
Gdyby to nastąpiło wcześniej, zdarłabym biel z kleksami łez.
Niech nie wie, że czasami płaczę

Komentarze

  1. Jakoś smutno się mi zrobiło.
    Życzę mniej koszmarów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszmar chowający wspomnienie...
    Niekiedy takie zmory nocne nawet jak duszą to wciskają się zmartwychwstanie
    Dziękuję serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli umarło, to nie wskrzeszaj. Nie warto. Nie nada. Nu, nu, nu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Klepsydra już dawno powieszona, a medium strajkuje razem z pielęgniarkami

    OdpowiedzUsuń
  5. ze złymi wspomnieniami i innymi przykrymi myślami nie można walczyć, bo to je pobudza do życia... jeśli się pojawią, oglądać je tylko, ale bez przypatrywania się im i wtedy znikają... jak w takim aforyzmie: "drzwi i okna otwarte, niech myśli wchodzą i wychodzą, ale nie częstuj ich herbatą"...
    można je też zagłuszyć jakimś ciekawym, wartościowym zajęciem, byle ich tylko nie zalewać i nie zasypywać niczym - bo to już nie jest bezpieczna zabawa...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bezczelne pchają się w nocy kiedy śpię
    Już je pochwałam
    piaskiem w oczy zasypałam
    Wybiegałam
    Wypociłam
    Na zalewanie nie mam jakoś ochoty
    Pewnie je zaczytam w biegu
    A teraz ,tak jak radzisz pootwieram okna
    Mróz u mnie to je wymrozi😊
    Żadnych ciasteczek i herbaty
    Wek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, koszmary! To to ja mam często, współczuję!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG