Rozpuszczony demon https://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM

Dzieci... 
Wydawałoby się, że te dorastające doprowadzają nas do szału ... 
Tymczasem iskrzy na szkle od parcia, jakie wywołujemy, właśnie na nich. 
Zepsute dorastaniem pluszaki, mają dość !!!
Nam nie wyszło, ale im wyjdzie. Robimy wszystko co w boskiej mocy, aby udowodnić światu własną rację. Tylko, czy mamy taką władzę???
Prawo rodzicielskie jest odwrotnie proporcjonalne do mocy.
Im większa moc, tym silniejsza niemoc!



Świat słyszał o historii Elektrycznych Kangurów. 
W czym tkwił sukces chłopców z AC\DC?
Jestem pewna, że w totalnym luzie. Matka Youngów pozwoliła swoim chłopcom kochać życie
i  mimo, że się zestarzeli, pomarszczyli i zepsuli, nadal są w posiadaniu mocy nastolatków.
W tym co robią, nie ma grama hipokryzji.
W tym jest życie z całym jego syfem.



Sama byłam treserem. Dzisiaj mam lwa. Uwaga, uwaga otworzyłam klatkę.
Drapieżnik jest na wolności i wyszukuje kolejnej ofiary!!
A niech ryczy!!!!
ac dc are you ready

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG