INFORMACJA ZWROTNA JAKUB ŻULCZYK

Wychowani w pogardzie człowieka do człowieka, w postawie wojny i niepokoju- LUDZIE. Niebezpieczny gatunek który ciągle się rozmnaża w zapomnieniu o człowieczeństwie odgrywając w perfekcji rolę przyznane: Dobrego

ojca, syna, księgowego, śmieciowego
Ludzie, gatunek gówno warty.   



Sklejeni z mamoną w syjamskim uścisku miłosnej wiary w nieśmiertelność. Śmierć zabiera nie-człowieka, mamonę po polu rozrzuca hieną nienażartym. Przychodzą w nocy. W dzień do perfekcji odgrywają człowieka.
Kolejna moja fascynacja  książkowa 
" INFORMACJA ZWROTNA"JAKUBA ŻULCZYKA. Pozycję książkową odebrałam jako krzyk o zaginione wartości człowieczeństwa. Wiecie, gdyby ktoś z Was miał ochotę zostać człowiekiem, to zamiast zanudzać się trenerskimi mądrościami w ciemnych labiryntach podręcznikowej nudy, proponuję powieść z dynamiczną fabułą...
Moje uczucia???
Wstyd w człowieku za człowieka...

Komentarze

  1. To już chyba wpisane w naszą naturę, że musimy się za siebie wstydzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się wydaje, że ludzie zapominają, że człowiekiem warto byc

      Usuń
  2. Kiedy po raz kolejny wyszłam z siebie i stanęłam obok, zatrzymałam się tam na dłużej. Tym razem refleksyjnie patrzyłam w lustro. Dojrzałam tam, że miano "dziwaczki o miękkim sercu" dodaje błękitnej mgiełki uroku i wiary... w człowieka. Wróciłam do siebie pokrzepiona nadzieją...

    Sorki, tak mnie wzięło, pewno po piwku wieczornym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie jest dziwne, że gdy człowiek jest sobą, to go oklepują

      Usuń
  3. Co by tak bardziej optymistycznie... widzę, że coraz więcej ludzi chce i żyje inaczej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG