NORDIC WALKING


NORDIC WALKING😂🤣🤣🤣padłam
To było moje pierwsze podejście bez nart
Podopieczni dysponowali  kijkami, ja całkiem naga i bez jednego i bez drugiego
W improwizacji jestem mistrzynią, więc się nie poddaję.

- Głową na lewo i kark, tak jakbyś mówiła jesteś najpiękniejsza.-

Z moim ego wyszło bez problemu. Szusowałam bez nart i bez kijków pomiędzy parą 😄😄
Szło nam całkiem nieźle i zdaje się, że bardzo się wczułam w rolę , bo mijający nas mężczyzna podszedł do mnie , przepraszając , że 
przeszkadza i gratulując tak pojętnej grupy.
😂🤣😄🙈
Jakby co to trener personalny 👹😄to ja
Zbieram grupę

Komentarze

  1. A ja bardzo lubię nordic walking :D Często chodzimy z tymi kijkami razem z mamą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wbrew najśmielszym oczekiwaniom nie taki znowu prosty sport.
      Pracuje całe ciało.
      Jestem dosyć energiczną babą , biegam po 15 km, pływam, kocham jeździć na rowerze, ale po każdej zmianie miejsca potrzebuję czasu na aklimatyzację.
      Przyrzekam😂🤣nie przypuszczałam, że z koordynacją ruchową wiążą się takie zakwasy
      To miała być delikatna przebieżka😄😂🤣

      Usuń
  2. Chodziłam od czasu do czasu przed ciążą. teraz totalnie nie mam na to czasu. A szkoda. Bardzo mi tego brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno pchać wózek i machać kijkami, to byłby dopiero hardcor😄😂

      Usuń
  3. Nie ma to jak umiejetność wcielania się w role :) :) :)
    A serio: Kocham nordic i odbywam codzienne dłuuuuugie treningi :) To cudowny sport dla każdego. Polecam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest.
      Nic tak dobrze nie poprawia sprawności i postawy , jak właśnie nordic

      Usuń
  4. Uwielbiam kijkowanie. W moim wykonaniu to wprawdzie bardziej spacer niż sport, ale co tam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja się Bardzo wyczułam, duże 😁 kroki, głową wysoka, tył🤣😄😂
      Świetna forma ruchu
      Tylko czemu bez nart???

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Koniecznie
      Wystarczy na zakupy zaopatrzyć się w kijki🏃

      Usuń
  6. ..niestety nie miałam jeszcze przyjemności spróbować nordic walking, ale kto wie, czy któregoś dnia się nie skuszę? ..wielki szacun dla Ciebie Kochana, za mistrzynię improwizacji i wczuwania się w rolę ❣️❣️❣️
    ..a czytając Twój post 'szusowałam' razem z Tobą trenerze personalny 😄 😄 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podeszłam do tego, jak do zabawy
      Moi podopieczni to mistrzowie🤗😍
      Nim wrócę do biegania to trochę pomaszeruję zamaszyście

      Usuń
  7. Ja raczej się nie skuszę. Nie lubię tego typu aktywności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to mała odskocznia od biegania na dystansie15 kilometrów, poznaję teren i własne możliwości, przy czym mam sporo śmiechu i zabawy😂😄🤣

      Usuń
  8. To bardzo przyszłościowe zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A'propos Twojej wypowiedzi Mrs Gorzka powiem Ci, że NW to sport dla osób w każdym wieku. Że dla seniorów, to stereotyp :) Przeczytaj, jeśli znajdziesz chwilkę :)
      https://wokolciebie.blogspot.com/2019/07/fantastyczna-13-tka.html

      Usuń
    2. Mrs Gorzka , jeżeli chodzi przyszłą trasę to dziś próbuje się na dziesięć kilometrów, więc jest sporo prawdy, w tym co mówisz.

      Usuń
    3. Pola seniorom pomaga w aktywności i koordynacji, ale młodym ludziom pozwala w utrzymaniu aktywności i jak w każdym sporcie wyznacza granice.
      Pokonując dłuższy dystans w krótszym czasie zwiększamy sprawność

      To nie miała być promocja tego spotu, a raczej afirmacja dobrej zabawy i poczucia humoru😂😄
      Jesteśmy bardzo nadętym społeczeństwem. Wszystko traktujemy w kategorii rywalizacji a zapominamy, że najzdrowszym sposobem na życie jest dystans do samego siebie i śmiech. Bawmy się życiem, to nigdy się nie zestarzejemy. 😂🤣🏃😂

      Zobaczcie sami ile można zrobić bez śniegu i bez nart, za to z kijkami🤗😄

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nie dziwi mnie to
      Podchodzę do tego w kategorii zabawy.
      Zobacz na mapę🤣😂😄
      To był zbyt krótki dystans, żeby podchodzić do tematu w kategorii dyscypliny.
      Każda okazja jest dobra dla aktywności i warto poznawać nowe rozwiązania.
      Obecnie jestem niedaleko Berlina, poznaje teren i szykuje się na 18 km
      Dotychczas pokonywałam 15 w bieganiu.
      To dobry moment na zabawę, bo nic tak nie pomaga w życiu jak śmiech

      Usuń
    2. No pewnie że tak. Zastanawiałam się wczoraj czy trekking z kijkami to nordic-walking-mountain. 😅

      Usuń
    3. To mi tenisa zadałaś
      Z pewnością nie było by łatwo hahaha
      😂🤣😂

      Usuń
    4. Miało być REBUSA 🤣🤣🤣🤣Anna

      Usuń
  10. ja kijków używam li w góry;p jak wchodzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz🤗🏃można można, można i do szermierki🤣👀👣🤺🤺🤺 byleby bawić się aktywnością
      Szukam nart, bo w lutym śniegi zawiadają

      Usuń
  11. Seems a long trek, keep walking :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest to pewien pomysł na spotkanych po drodze pracowników zieleni miejskiej z piłami łańcuchowymi...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tu żeś dotknął sedna i z kijami🤣🤣🤣
      Na nich!!!!

      Usuń
  13. Bardzo popularny sport u nas.
    W ciągu ostatnich dwóch lat bardzo wyizolowałam się socjalnie. Coraz częściej myślę o NW jak o powrocie do ludzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobry pomysł
      Izolacja nie jest niczym dobrym
      Istnieją zawiązane grupy, które pracują nad formą każdego dnia.
      Przy takim sporcie poznajesz ludzi i podziwiasz krajobraz🏃🏃🏃Spróbuj koniecznie

      Usuń
  14. no brawo Ty! nordic walking nie jest dla mnie. Na urodziny dostałam kijki i skonczyły w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekasz na narty???
    Zabiorę Cię w Tatry
    Uwielbiam szusowanie, tylko śnieg gdzieś dał nogę

    OdpowiedzUsuń
  16. Kirdyś troche chodzilam z kijkami, obecnue spaceruje z psem, wiec nw odpada.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Z psem i z kijami byłaby to niezła akrobacja.
    Dobry spacer czyni cuda. Nawet Ci zazdroszczę tego psa.
    Ty masz jego, a ja nawet lasek nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  18. Może kiedyś spróbuję tego sportu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Ci, że nie jest tak łatwo, jak mogłoby się wydawać, ale koordynację ruchową poprawia w stu procentach, nadal nie posiadam kijków, więc wizualizuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie dla mnie ze względu na koordynację ruchową... Ale popatrzeć zawsze lubię

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie też to dość trudne zajęcie♥️❣️

    OdpowiedzUsuń
  22. W samym środku akcji!? Każdy sport ma plusy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dlaczego akurat wtedy? Ruszać się trzeba ruszać, bo bez tego, ani rusz:)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. To rewelacyjny sposób na rozruszanie zasiedziałego ciała👀👣👣👣

      Usuń
  24. Nigdy nie próbowałam, i raczej nie spróbuję- nie wydaje mi się aby to był sport odpowiedni dla mnie.
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lili powiemeC jak to u mnie wygląda:
      Wpierw szusuję bez nart na 5 km
      Tylko kijki🤗
      Rozpędzam się
      Dalej biegnę bez kijków na 17 km
      Na końcu jest pływalnia
      Człek się ochłodzi i wraca do siebie
      Na końcu wsiadam na rower, bo gdzieś za rogiem może czaić się człowiek z piłą
      Czekam na śnieg
      Może te kijki przydadzą się do nart🏃⛷️🏂⛷️

      Usuń
  25. O matko i córki! Na samą myśl jestem zmęczona.
    Na obronę mam tylko tyle,że w pracy muszę wykazać się aktywnością fizyczną.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hahaha 😄😀😀🙈😄 a na nartach to by się chciało, tylko z samymi kijkami improwizować, to już się nie chce😄😄😄🤣

    OdpowiedzUsuń
  27. Brawo Ty! Jak tak dalej pójdzie pojedziesz rowerem bez roweru ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. O to całkiem możliwe, ale wszystko zapisuję w przypominajce.
    Jest tak:
    ZAPISUJĘ
    ZAPISAŁAM
    PAMIĘTAĆ O NIESPIMINANIU
    O MYŚLENIU
    PRZYPOMNIEĆ SOBIE KIEDY ZAPOMNĘ
    ROWER
    ZAPOMNIAŁAM O ROWERZE
    🤣😄🤣😂

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jeszcze nigdy nie chodziłam w ten sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂🤣😗😂nie mów nigdy,nigdy
      To jest wstęp do szybkiego chodzenia
      Od jakiegoś czasu poruszam się, jak rakieta
      Wzrrr
      I już mnie nie ma

      Usuń
  30. Myślę że to popularny sposób aktywności, sporo osób to lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak i sporo osób korzysta z takiej formy aktywności
      Łatwo nie jest

      Usuń
  31. Nigdy nie chodziłam tak, zdecydowanie wolę bieganie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hit! nordic walking bez kijków :D ja zaraz za panem również gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak rozgrzewka przed meczem, pieszczota przed dobrym seksem, to jak 😂😅przekąska, przed obiadem i deser , przed ucztą

      Usuń
    2. Cóż za porównanie :D

      Usuń
    3. U mnie zawsze najpierw przyjemność, taka ułomna już jestem

      Usuń
  33. Myślałam,żeby zacząć. Ale jak na razie mam tylko czas na jogę, gdy synek zaśnie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystko przyjdzie odpowiedni czas... Ciesz się tą chwilą
      ♥️❤️♥️💔❣️

      Usuń
  34. Nigdy nie próbowałam nordic walking, jest to zupełnie obcy mi sport, z takim wyjątkiem że czasem widuję go na ulicy czy w telewizji. Przypuszczam, że nie jest to prosta sprawa, wcale nie polega tylko na machaniu kijkami, pracuje całe ciało i w gruncie rzeczy, człowiek może się ostro zmęczyć :D
    Może kiedyś spróbuję, jak będzie okazja :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  35. Z całą pewnością, można się umęczyć
    Potwierdzam, bez kijków, ale próbując ogarnąć technikę , mnie samej łatwo nie było. Może dla tego, że nie jestem w całości dość Dobrze skonstruowana i skordynowanaq😁😆😄😙😙😗

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj przedwiośniem za oknem
    Tak.... Pogoda za oknem niezwykła, jak na tę porę roku. A w moim ogrodzie kwitną kwiaty. Bardzo dobra więc pora na spacery. Chętnie zatem przyłączyłabym się do Ciebie. Może być też z kijkami.
    Pozdrawiam jednak nadzieją na odrobinę zimy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG