https://dziubasowo.wordpress.com

Będzie dziś grzecznie.
Pewnie dlatego, że postanowiłam napisać o kimś kogo bardzo polubiłam...


Mam taką dziwną manierę, że mówię o ludziach , których lubię, piszę o książkach, które wnoszą coś dobrego w moje życie i zajęciach, które które kocham..
Uważam, że życie jest zbyt krótkie, aby marnować je
na kiepskie książki, fatalne filmy i destrukcyjne relacje.

Dziś będzie o
Dziubasowej,  kobiecie z niesamowitym poczuciem humoru, która nie traci czasu na bezproduktywne głupoty i wraz z Dziubasem,
 i dwójką bobasów :
Lolo i Bobem, tworzą niestandardową rodzinę.


Dlaczego piszę dziś o niej???
Może dlatego, że
Dziubasowa pisze przepiękne listy.
Standardowo u mnie to KOMORNIK,komornik i jeszcze Komornik.
Dziubasowej list był na samym spodzie...
Może ją wysłali na przeszpiegi😄


Dziubasowa to kobieta z fantazją i poczuciem humoru.
Ostatno zdaje się szukała kapci. Nawigacja ją trochę okłamała. Po długiej podróży trfiła do Gosławic..
Muzeum, jak muzeum, a   że Dziubasowa zawsze kreatywna i przedsiębiorcza była, to zaiwaniła kapcie mamutowi....
Duże są
Na dłużej wystarczą...

Czemu dzisiaj o niej???
Pozazdrościłam jej dystansu do samej siebie i świadomości, głębokiej świadomości własnego stanu ducha.
Czekam , aż wrócisz...

Ponadto Dziubasowa czyta bardzo interesujące kryminały...
Absolutnie nie wynika z nich morderstwo, raczej kupa śmiechu, kilo sarkazmu i pięć deko sexu...
Jaki wiek, takie potrzeby Dziubasowa 😛

W życiu bywa tak, że styki się przepalają, system siada i trzeba po prostu odczekać na nowy procesor....

To jest Twój czas Dziubasowa 😘
Załaduj baterie i powracaj...

🙃❤️💟



https://dziubasowo.wordpress.com

Komentarze

  1. Duże kapcie na dłużej wystarczą, o rany... ;D ;D ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiesz Anna, jak to jest😄
    Filozofia użytkowania...
    U mnie cała półka w kapciach.
    Te duże są niezniszczalne , bo nie są takie wygodne😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tutaj dzisiaj pozytywnie- nie ma jak dystans do samego siebie, jakoś lżej sie zyje :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dystans ludzie, dystans 😋😄😘 bo inaczej wszyscy 🙉😝ześwirujemy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG