RESET


https://youtu.be/1Vy1OoBAL-E

Uciekam w siebie.
Nie przed siebie,
 a całkiem w środek...
Niebo schowało się za ciemnymi chmurami.
Domyślam się,że chciało mnie przestraszyć.

Mało o mnie wie...
Nadal za mało. 
Przecież, nie będę ściemniać, że jak tylko zęby umyłam🤔😍póki mam to je szoruje, 
to schwyciłam się za drobne bary i wyrzuciłam na zielną łąkę...


Może jeszcze jedna kawa, może wody, a może...

Może ruszysz Joanno dupsko , tak żeby nie zapomnieć, że nadal coś z tyłu się układa..
Na co mi to???
Czarno się na świecie zrobiło od tych chmur...
Jestem za szczupła,za ładna, za zgrabna...
O ja pitolę ...


I jaka skromna
😁😂🙃
Jednak pobiebiegnę , 
bo łeb mi chyba podmienili.
Jakiś taki nie mój..
Nie ten fason, ale,ale...
Całkiem dobrze wygląda...
Nie uwierzycie, ale tak się przed lustrem monologiem zabawiam, że aż mi miło samej siebie słuchać...
Chyba lunęło...
Deszcz ze śniegiem przypomina mi kaszę mannę w swoje konsystencji...
Jest obrzydliwa.
Ale to nic, bo dawno schowałam się w sobie..
Uciekłam od idiotów.
Oni nic nie robią tylko gadają, męczą usta i ponownie, że jestem :
Za chuda, za gruba, zezowata, krzywa, prosta, wieśniara, że z miasta, bogata , biedna, nierentowna, 
że mleka nie daję i trzymać się mnie nie opłaca, 
że czas rozrodu mam za sobą, 
a co będzie gdy jednak nie? Jest gruba, stara
w dodatku w ciąży!
Nie, cycki ma nijakie!
Wariatka jest!

Udaje...
Nie, to pseudointelektualistka!
Za chuda, za gruba, za młoda za stara....

Jasna cholera nie chcę słuchać idiotów.
Mam siebie...
Czwarty kilometr.
Słońce wali po oczach zupełnie bez ostrzeżenia...

Szósty kilometr..

Super, że jesteś Joanna😂🙃😍💥

Komentarze

  1. No super, że jesteś Joanna! I że jesteś taka właśnie: za chuda, za gruba, za stara, za młoda i.t.d. :-) I taka ładna. I jedyna, wyjątkowa jesteś :-) I tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha Maradag
      🙂😀🙃
      Dziękuję
      Mam spory dystans do własnej skomplikowanej natury i nie mogę się nadziwić,jak wiele mają do powiedzenia o niej ci, co podobno ją znają, podczas gdy mnie tak często zaskakuje w swoich wykroczeniach...

      Usuń
  2. No nie uwierzę, że przejmujesz się jak ktoś bździaka... Jakoś nic sobie nie robię z gadania męczyworów. Ja to ja... i koniec. Zawsze można nie patrzeć. Zawsze można zamilknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzi o ten patent na namolne myśli....
    Człowiek w gruncie rzeczy lepiej ogarniał by rzeczywistość , gdyby nie myślał😀a kobiety powinny mieć zakazane łączenie wszelakich wątków
    Bieganie jest swoistym odmóżdżaczem. Wpijasz się we własną strukturę wytrzymałości i na nic innego nie masz ochoty...
    Pozostaje oddychać 😀😃🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, bo biegałam. Zdarzało mi się 10 km truchtać. Różne nie zawsze mądre myśli przychodziły do łba. Dlatego zainwestowałam w słuchawki i audiobooki :) przyjemnie i pożyteczne

      Usuń
    2. O tak, jaka muzyka w sluchawkach
      Dyszka to piękny rezultat
      Szykuję się na 15 km ale nie wiem jak z czasem ogarnę
      Musimy się Jaga spotkać w połowie drogi i razem potruchtać
      Polecam na słuchawki

      https://youtu.be/rs6Y4kZ8qtw

      Usuń
  4. Widzę, że pokrewna dusza biegowa. Nie było jeszcze takiego odcienia czerni, które by mnie od biegania odciągnęło.
    A zapytam tak z ciekawości, co to są za idioci, skąd ich masz?

    OdpowiedzUsuń
  5. To ludzie z wąskimi horyzontami oceniający tylko według dostępnych standardów, szukający dziury w całym, niezałatanej historii.
    Ludzie którzy sądzą że nie ma innej przestrzeni, tylko ta w której się poruszają
    Biegam
    Bo lubię 🙂🙃 bieganie daje mi nową głowę, bezmyślną
    Miło spotkać podobnego zakręceńca Anna🤩❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. że niby dlaczego jesteś nierentowna, kiedy stoisz przed lustrem? bo w przeciwieństwie do niego masz trzeci wymiar? to jakie rozpasanie karygodne?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytasz mnie czy mam trzeci wymiar Oko???
    Sama się nad tym zastanawiam 😁🤔na pewno lubię stan totalnego wyłączenia się na świat
    I to moje bieganie 😚😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze zdjęć wydaje się, ze jest nadzieja, ale może to fotomontaż i fatamorgana?

      Usuń
    2. Oko 😁😜nie jestem fotomontaż🧐💥
      Jutro będzie jeszcze lepiej 😚🤔tak mówię sobie z tą z lustra

      Usuń
  8. super - muszę marudzić częściej, skoro potem jest jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Planuję jutro ścigać się że wschodem słońca, oczywiście warunkowo
    1) wstanę
    2)sił starczy
    Dopiero mi się rogal wyciągnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze? bo oczywiste nie jest. szczęściem dzień dość późno się zaczyna.

      Usuń
    2. Biegać mogę tylko wczesnym rankiem.
      Rzeka cicho szepce o ciepłym prądzie, ptaki odważnie siadają i patrzą się na mnie, jak na wariatkę, tylko nic nie mówią

      Usuń
  10. Jak już Ty siebie lubisz, to jest 100% sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie Gorzka 😘😍
    Jak tu się nie lubić kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Ruch fizyczny to bardzo dobry sposób na reset mózgu. I jak się nastrój po tym poprawia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie
    Bieg nie tylko poprawia formę, ale najważniejsze 😘😍samopoczucie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG