KOCHAM CIĘ ŻE OJEJU

Z wpisami na fb , 
jest jak z tatuażami,
choćbyś się oczyścił 
jak po salmonelii,
pozostaną.
U mnie dla bezpieczeństwa jest tylko ten który wiąże się z marzeniami, pasją,miłością do Boga i syna
Na resztę przyjdzie czas , pomyślałam gdy się dziargałam




Człowiek w swojej naturze jest tak zawiły, że zamiast skupiać się na sobie, 
bezustannie myśli o całej ludzkiej otoczce i czeka, aż pokocha go cały świat.
No dobra, zdradzę swój sekret.

Mam przyjaciela...

Nie pisze do mnie na fb,
 bo go przejęła Frau. 
Sto lat temu zamieszkał w domu dla ZMYŚLONYCH PRZYJACIÓŁ PANI FOSTER....
Przyjaciel mam lalala
😆😅😂
I zapisze na swojej tablicy na fb 😅😎
JESTEM W ZWIĄZKU

Niech dowie się świat
Że tak
Że ja
JESTEM W ZWIĄZKU
( Przyjaciel Bluu z domu pani Foster😇😗
😆😆😆😗)

W związku z kim Joanna??
Zapytałam sama siebie.
W związku z partią
 i miłością własną Joanna😆
Usłyszałam głosy...
Czasami tak mam😆




Komentarze

  1. Jejku, ale twój syn podobny do ciebie, że ja nie mogę!!! No SZOK.
    Ja nigdy nie miałam fb więc spoko - nic po mnie nie zostanie. I na pytania wścibskie też nie muszę odpowiadać. Nawet stawiane przez samą siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Górę Młody ma po mnie😅😆
    Dół po tacie
    Podzieliliśmy się synem

    Zadziwiają mnie ludzie w niedowartościowaniu własnej osoby.
    Miłość na fb to publiczne blaski i cienie
    Klęska bywa bolesna

    A co do Ciebie Olitario to piszesz pamiętnik dziewczynom na blogu
    Piękną historię tworzycie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, kochana :-)

      Usuń
    2. Trudno, żeby dół miał po Tobie, nie byłby wtedy synem :D (suchar, tadam!) :D

      Usuń
    3. Dziubasku kocham to Twoje poczucie humoru
      😆😅😄

      Usuń
    4. wymieniacie się na biustonosze z synem? po meczach przeciwnicy wymieniają koszulki i to bardzo sympatyczny zwyczaj, choć dwuznaczny - czemu przepoconą, cudzą szmatę zabierać do domu?

      Usuń
    5. Oko to przykre ale nie noszę staników.
      Młody ma tylko spodnie na tyłku jak to facet😆😅😄 a jak u Ciebie z rozmiare
      Stanika?
      Może mi pożyczysz😆

      Usuń
    6. ja wiedziałem, że dziewczyny pożyczają sobie nawzajem różne drobiazgi, jednak Twoja bezpośredniość mnie nieco onieśmiela... naprawdę? chcesz mój? ale tam się nawet paczka zapałek nie zmieści... i na co Ci przymały? ja go jeszcze nie mam i dopiero do braffitera pójść muszę, bo rozmiar niestandardowy i pewnie nieosiągalny... ale obiecuję (pomimo zawstydzenia), że dam znać, jak tylko zostanę szczęśliwym posiadaczem dopasowanego do mojej... figury (?) sprzętu.

      Usuń
    7. Oko a wystarczy lenia maczugą pogonić
      nad cycuszkami popracować na siłowni,na basenie ze trzy razy się utopić i od razu mógłbyś mi swój sprzęt podarować😆😘
      A tak to ja ślicznie Ci brachu podziękuję😆
      MĘŻCZYŹNI

      Usuń
    8. będę Cie uwielbiał platonicznie - dobrze?
      od chodzenia jak mówisz nie rosną, a jeśli nawet, to grawitacja błyskawicznie je dopadnie i zamiast estetycznych objawień, to depresja i zmarszczki. żeby na siłowni uzyskać rozmiar nadający się do faszerowania biustonosza, to chyba trzeba żreć to, czego żadne zwierzę poza człowiekiem do gęby nie weźmie z obawy o życie.

      Usuń
    9. Ależ Oko czuję się po stokroć rozczarowana.
      Cel wymaga nakładu:obżarstwa makaronami
      I środków .
      Gdybyś tak zakochał się w Chodakowskiej i na raz i dwa i w górę i w dół kieliszek wypełniony wódką do ust podnosił to nie tylko biceps ale i cycek by ci stanął
      A jakby już się ustawi do pionu to tak szybko by nie poległ
      I stanik mógłbyś założyć, żeby szybko go podarować w ramach przyjaźni damsko -męskiej
      I udowodnienia różnic płciowych😆😅😋

      Usuń
    10. poczułem się zapłodniony i zaowocowałem słowami. wódka za szybko działa, a ja jestem małolitrażowy i pani Chodakowska mogłaby mnie po trzecim kieliszku poskładać w kosteczkę, wsadzić do koperty i wysłać poza strefę Schengen, żebym już więcej nie wrócił. wolę piwo, może być w ciężkim kuflu, żeby trening był bardziej morderczy.

      Usuń
    11. Przynajmniej biust będzie miał ładne rozłożenie, bo po tych piwach to nie tylko kaloryfer, ale opasły bojler nad pępkiem Ci się wyłoży ...
      Jestem nawet za
      Byleby było co
      spinać w kaganiec 😆😅

      Usuń
    12. mnie w kaganiec ubierać... pieska sobie zafunduj może.

      Usuń
    13. Oko na pieska nie mogę sobie pozwolić, bo ciągle w rozjazdach jestem. Nie pozwoliłabym psu w kagańcu biegać, bo kocham zwierzęta miłością trudną do ogarnięcia😆😆😆
      Co do kagańcu, to sam zaproponowałem podmiankę na staniki😆😅

      Usuń
    14. trudno... najwyraźniej nie chcesz mnie topless...ratlerki nie muszą mieć kagańca na ogół

      Usuń
    15. Mogłeś mnie chociaż uprzedzić Oko....
      Wiem, wiem z ratlerka amstaff nie będzie...
      Nie załamuje się
      Mamy Nowy Rok
      I
      " Wszystko się może zdarzyć..."

      Usuń
  3. hmmm.. już tak mam że opinię całokształtu mam od dawna gdzieś. FB mam a jakże, ale zakładałam głównie do kontaktów z siostrą i rozsypanymi po świecie znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fb ma temu służyć
      Ale niektórym się wydaje że za CALEBREJTEN
      robią😋😆😅😋

      Usuń
  4. Ach ten fb...do dzisiaj nie zaprosiłam do znajomych Dziubasa,a on go nie używa. Ale jakby co "Jesteśmy w związku" ;))
    Przystojnego masz syna, wygląda na inteligentną bestyjkę ;) Sprzedaje Ci czasem ciętą ripostę? Bo na takiego mi wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteś bezpieczna,albo w ten sposób bronisz Dziubasa przed obcymi babami
      Obce ciało to zawsze obce a swoje to swoje
      Tadam😆

      Usuń
    2. Może gdybym była młodsza o 10 lat to ustawiałabym takie statusy...Chyba na dzień dzisiejszy obrączka wystarczy ;)

      Usuń
    3. Na całe szczęście nie jesteś młodsza 😆😅😗😘
      I nie wymuszasz na nim publicznej orgii pod tytułem"jak mnie kochasz...."

      Usuń
    4. O nie, wymuszenia tylko w zaciszu domowym ;)

      Usuń
    5. A jednak( przecież z Ciebie to chodzący sex😆jak mawiał mój dziadek o kurze w sobotę przed niedzielnym obiadem😆)
      Tylko go nie nagrywa i nie szantażuj na fb

      Usuń
  5. Super post :)
    Tez mam czesto wrazenie, że ludzie myślą, że są gwiazdami bo wstawią zdjęcie na faceboka gdzie to oni nie byli albo jeszcze śmieszniej jadą na zakupy i oznaczają miejsce gdzie są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, mi też zdarza się odwalić
      manianę.
      Całkiem niedawno byliśmy grupowo,taka wycieczka z poprawczaka, w Poznaniu i w Galerii Handlowej tak rozrabiałyśmy, że pomyliłyśmy schody i zamiast jechać do góry to torpedowałyśmy te na dół i fota musi być😆😅😂😆
      Ale nie zdażył mi się słowny szantaż z cyklu , jak mnie
      kochasz😅😄😆...

      Może ja kochać nie potrafię😆
      A co do wyjazdów to warto być ostrożnym
      Toć złodziej nie śpi...

      Usuń
  6. Moj malzonek naprzemian zaklada konto na FB i je kasuje. ;) Ja mam swoje od jakos 12 lat, ale uzywam go na zasadzie zrywow. Wrzucam foty i komenarze regularnie przez 2 miesiace, a potem potrafie omijac z daleka przez rok. :)
    Ale "oficjalnie", czyli na Fejsie, w zwiazku nie jestesmy. :D
    Mam natomiast w znajomych byla kolezanke z mezem, ktorzy to potrafia wzajemnie pisac do siebie komentarze siedzac w dwoch sasiednich pokojach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mąż jest albo zakręcony albo hasła gubi😆😅
      Fb traktuje z dużym przymrużeniem oka.
      Wiem i znam osoby które całkiem poważnie obserwują moje poczynania a ja tam wrzucam to co powinno być😆
      Nie zdążyło mi się jeszcze sprawdzać uczuć😆😆😆ale kto wie; kto wie wszystko przede mną😗😘

      Usuń
  7. Przypomniało mi się, jak w dyskusji na jakimś forum dorosła kobieta żaliła się, że jej facet na fejsie nie klika "lubie to" przy jej zdjęciach i nie ma na profilu żadnych zdjęć z nią. Glosy wspierające tez się pojawiły, że to tak wygląda, jakby nie uważał, że jest z nia w związku i pewnie się jej wstydzi. :D W szoku byłam, że można coś takiego przeżywać, w ogole analizowac. Ja z mężem nie mam na fejsie ani jednego wspolnego zdjęcia - jakoś od siedmiu lat nie odczułam potrzeby.... I jeszcze żyjemy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak wygląda miłość.
    Ludzie powinni sobie ufać, albo otwarcie rozmawiać o granicach, których nie powinni przekraczać, bo robią sobie niepowetowaną krzywdę.
    W takich wypadkach lepiej się rozstać , bo potwierdzanie o uczuciu na fb do niczego dobrego nie doprowadzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to szczęście, że nigdy nie przerabiałam żadnego swojego związku na fb. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To największa głupota
    Nawet celebryci starają się pozostawiać prywatność w alkowej.
    Im mniej wiesz tym dłużej żyjesz😆😅

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG