EPILOG

To na koniec końców trzasnę
małe podsumowanie tak na dobry początek.
Zacznę od tego, że nawet najgorsze wydarzenia diametralnie wszystko zmieniają, więc jeśli na Sylwestrze strujesz się starym kurczakiem to go zwróć 
I nigdy więcej nie wracaj do starego mięcha.
Początek tego roku nie należał do najlepszych. Jak zwykle filantropka Joanna wkręciła się w pomoc.
Istnieją na tym padole ludzie,  którym nie podaje się ręki.
To tak jak z tonący,  nie utopi się , ale ratującego na dno ściągnie
Za to od połowy roku wypłynęłam
na ocean . 
Trwam w tej szczęśliwości, ale wiecie,  jak to jest z nadmiarem
Można się porzygać 
Chyba tego boje się najbardziej
Życzę wszystkim błędów, które wprowadzą Was na ocean szczęśliwości
Przyjaciół którzy przypier....
gdy trzeba
I zdrowego jedzenia na Sylwestra
Żeby nie było na kogo zwalać zatrucia

Komentarze

  1. Buziaczki kochana, i tobie takoż. Rysunek z pływaniem wymiata ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... co prawda po prawda. Jak jest dobrze to zaraz boimy się że się zesra zamiast się cieszyć . Nieraz też tak mam. Do Siego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieszny jest ten drugi obrazek ;) Pomysłowy.

    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre życzenia. I święte słowa o ludziach, którym ręki się nie podaje. Udanego nowego roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampańskiego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla Ciebie również i dużo dużo tańca to przyszły rok przetańczysz😗😗😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście stary kurczak mi nie grozi. Pływanie też nie, samotne czy towarzyskie, ale tu akurat żałuję. Kiedyś w końcu nauczę się pływać.

    Oby 2019 był o niebo (albo i kilka nieb(ów?)) lepszy od poprzednika!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam pływać i biegać i tego nie chciałbym stracić w tym Nowym Roku
      Obyśmy mogli się cieszyć z tego co nam los daje i nie przegapić kolejnej
      okazji
      Bo okazje mają to do siebie że nie lubią się powtarzać

      Usuń
  8. Proponowałam chyba kiedyś Olitorii spółkę - jako twórcy kartek z życzeniami. Musisz do nas dołączyć :D
    Szczęśliwego 2019! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Z największą przyjemnością
    Kochana jak u Ciebie z początłem roku???
    U mnie mega zabawowo tak bardzo że przydeptuję sobie pęcherz na stopie
    Przed nami piękny rok kochanieńka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chaos, jak zwykle :D Ale taki pozytywny! Wieczorami ćwiczę z Chodakowską i "tańczę" zumbę z jutuba, pocę się przy tym jak dziwka w kościele, więc piję hektolitry wody. Więc mój pęcherz też pracuje ;D

      Usuń
    2. Przywiozę ci wodę święconą grzesznico😅

      Usuń
    3. ...I powiesz "Do dna!"? :D

      Usuń
    4. Utopi Cię diablico i po wstaniesz jak Feniks z popiołów😆😅😄

      Usuń
  10. Nieprzyjemna ta spowiedź, ale grunt,że zabawa pewnie była dobra :DDD Super wpis, udanego 2019:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ja wiem?
    Musi się posypać żeby pobudować

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Kochana
    U mnie zaczyna się klarować😆😗

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG