KOBIETA馃槅馃槅馃槅馃槅

-Ty g艂upia dupo!-
Czasami tak sobie przed lustrem wymieniamy grzeczno艣ci. 
Dzisiaj posz艂o po bandzie.
Doszed艂 epitet:
- Ty g艂upia stara dupo!- 
Pieszcz臋 tak siebie, gdy jestem wyj膮tkowo rozbawiona.
Wszystko przez urodziny znajomego. W zesz艂ym roku, jego 偶ona ,a moja dobra znajoma bawi艂a si臋 w swat臋.
Bardzo chce abym osiedli艂a si臋 w ich okolicy. Zaprosi艂a mnie na swoje urodziny z jej czterdziestoletnim przyjacielem. Martin okaza艂 si臋 przemi艂ym sympatycznym i w dodatku ca艂kiem przystojnym facetem. 
Rzek艂abym:

Mrrrrrr...

Nie z ka偶dej m膮ki robi si臋 chleb...  

W tym roku wybra艂am si臋 na urodzin z moim dobrym przyjacielem

Pojedlim , popilim ... Poni偶ej 艣winia na wybiegu.
NOSZ TOP MODEL w innym wydaniu. 



Pech chcia艂, 偶e usadzili nas po przeciwnej stronie.
Wpierw ta艅ce, picie,jedzenie i...
Cyrk.
Niemka siada na Martina i ca艂uje go gor膮co.
Sznapsika馃槅???

My w tany馃懐艣winie nale偶y wytrzepa膰 w podrygach,aby dupsko nie zmutowa艂o si臋 do niedopuszczalnych rozmiar贸w, a za nami  mi艂o艣膰 z Martinem...
I..
Za kolanko
I...
Buzi
Buzi..

Musia艂am znikn膮膰 w toalecie, aby Martin odsapn膮艂...
Do pieca do艂o偶y艂a jubilatka,kieruj膮c pytanie do ca艂u艣nej馃槅馃槅馃槅
-W zesz艂ym roku Martin by艂 na urodzinach z Asia, a dzisiaj z Tob膮, czy偶 to nie cudownie Krystyna? -Zapyta艂a Niemki

-Cudownie!!-

A powiadaj膮, 偶e z biegiem czasu stajemy si臋 przezroczyste馃槅

Nic bardziej mylnego moje panie...
-Chyba uda艂o si臋 Krystynie skupi膰 uwag臋- Bardziej stwierdzi艂 ni偶 zapyta艂 Sven.

- Chyba Twoj膮 -
G艂upi膮 uda艂am mi艂o po艂echtana
...




Komentarze

  1. Ten tego... Jako艣 niewiele zrozumia艂em...

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie mog臋 od Ciebie a偶 tyle wymaga膰馃槅
    To nawet na mnie zbyt skomplikowane 馃槄馃槄

    OdpowiedzUsu艅
  3. Pogubi艂am si臋, kto z kim i dlaczego...

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ju偶 si臋 Jotka nie odnajdziesz
    Jestem jak ciemny las wybra膰 si臋 za mn膮 bez giwery to tak jak wyruszy膰 na spotkanie z watah膮 wilk贸w.
    Zosta艂a艣 zjedzona馃槅

    OdpowiedzUsu艅
  5. Og贸lnie to chyba si臋 wiele dzia艂o.

    Moja Rodzicielka czasem te偶 do siebie tak m贸wi, tak dosadniej. A wzi臋艂a to od Babci. :) Takie rodzinne sytuacje.

    Bardziej to sta偶 ni偶 praca w sensie 艣cis艂ym. Nie mniej ciesz臋 si臋, 偶e w ko艅cu co艣 znalaz艂em i dodatkowo mo偶e w przysz艂o艣ci to jako艣 procentowa膰.

    :) Staram si臋 wybiera膰 r贸偶norodn膮 muzyk臋. Bo s艂ucham te偶 r贸偶nych gatunk贸w, zespo艂贸w, wykonawc贸w solo i co kto tam jeszcze wymy艣li.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Grunt to u艣wiadomi膰 sobie w艂asn膮 to偶samo艣膰 i nabra膰 zdrowego dystansu do samego siebie....
    S膮 tacy , kt贸rzy podobni s膮 do balona co si臋 na helu unosi,ale wystarczy ig艂a,偶eby z balona zosta艂 flak i tacy jak chyba ja,kt贸rzy potrafi si臋 艣mia膰 z w艂asnych przypa艂贸w.

    OdpowiedzUsu艅
  7. No i prosz臋 jaki obrotny!
    Chyba by mi kopara opad艂a do kostek po czym艣 takim, chowa艂abym si臋 za 艣wi艅skim zadkiem przez reszt臋 wieczoru :D

    OdpowiedzUsu艅
  8. Wysz艂o jak wysz艂o na zesz艂o rocznej imprezie by艂am z nim a w tym roku to ju偶 z moim przyjacielem)馃槅馃槄馃槀
    Najwa偶niejsze 偶e jego przyjaci贸艂ka zwr贸偶ni艂a na mnie uwag臋
    Nie jest ze mn膮 jeszcze tak 藕le馃槅skoro zosta艂am zauwa偶ona

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BO呕E CIA艁O

IDEALNIE NIEIDEALNA, CA艁A JA TADAM馃檲

艢LEPY ARCHEOLOG