ŚCIĄGNIJ MASKĘ, ZOSTAW MAJTKI

Teraz już wiesz dlaczego lubię te nasze posiedzenia. Nie mamy na nie czasu, ale wtedy zdejmujemy maski. Gumka już tak nie uwiera. Resetujemy się. To nic, że stare dupy z nas. Popatrz na nasze dzieci, zaczynają przechodzić w fazę zagubionego tetryka, podczas gdy my gramy w pokera w okularach, które odbijają nasze karty. Znowu przegrał. 
Przegrał, bo chciał nam zrobić przyjemność, a niech mu już będzie.
Jesteśmy, jak dzieci, które nie lubią zdejmować pidżamek do śniadanka. 
Mamy przecież życie dla siebie....
ŻYCIE!!!
Nawet nie wiesz ile razy chciałam skakać z balkonu...
Nie skoczyłam. Może się odważę, gdy zmienię lokum i będę miała ten  cholerny balkon, o którym tak marzę. Zasadzę jakieś kwiaty i jak się nauczę lądować , to wreszcie skoczę...
Wiem głupia dupa ze mnie, bo pomagam tam, gdzie powinnam trzymać siły dla siebie, ale ja jeszcze mam tak mnóstwo siły. 
Wiesz nudzą mnie te pajace w maskach  z uśmiechem od ucha do ucha. 
Zastanawiam się po co im uszy???
Przecież nie słyszą!
Już wiem na tę gumkę, bo bez nich maska dawno by opadła. 
Najtrudniej słucha się szlochu twardego człowieka. 
Jak upadł to sam sobie winny...
Może jeszcze wstanie.
A jak nie???
To go zdepcą.
Uwielbiam te wieczory. W dupie mam co myślą o mnie inni...
Tańczę bez maski. Dobrze, że nie toczy mnie choroba psychiczna, bo słyszałabym głosy i pewnie nie jednemu wyrypałabym prawdę w oczy, a tak tańczę i gram z wami do późnego południa....
Wiesz, gdy wreszcie skoczę z tego balkonu, a ty nie usłyszysz mojego skomlenia, to błagam nie pisz na fb o mojej śmierci. Jak umrę chcę zrobić to szeptem, bez szpanerskiego poklasku

Komentarze

  1. @_@ Końcówka w jakimś stopniu daje do myślenia. Choć akurat dziś nie idzie mi z tym jakoś najlepiej, muszę chyba jeszcze raz jutro sobie pomyśleć nad tymi słowami.

    Dla mnie ciekawą sprawą jest odkrywanie nowych smaków jak jest taka możliwość. Zapoznałem się ze smakiem baklawy, przede wszystkim słodycz z niej przebija i z batonami orzechowymi twardymi jak kamień. Ciekawe są takie poszukiwania, choć czasem szok smaków może być za duży.

    Jak się uda to jutro wykorzystam dzień na działania w terenie inne niż zakupy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzecz w tym że jedno jest życie i Jedna tylko śmierć

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja śp Babcia mawiała natomiast:
    "Ręce do góry, majtki w dół, pieniądze na stół".
    Nie chcę wiedzieć... O_o

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziubasowa za Chiny nie mogę wejść na twojego bloga - co jest grane. Ślij mi linka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://dziubasowo.wordpress.com/
      A otóż i sznurek :)

      Usuń
  5. Pewnie, że bez gumki lepiej, ale gdy jest, to można nią strzelić od czasu do czasu i sprowadzić się na ziemię

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG