SZCZURY

Przeciskają się...
Ludzie
Szczury...
Byle szybciej... Byle sprawniej...
Osiągnąć cel...
Przecież wszystko sprzyja...
Zlizują okruch z brudnych paluchów dyrektora.
Ślinią się ...
Są jak obślizgłe trole wypuszczone na rajd, w pogoni za stanowiskiem....
Ktoś ich tu wsadził, ktoś ich wysłał z misją....
Obrzydliwe szczury w pogoni:
Byle wyżej, byle sprawniej...
DOSTAŁY NARZĘDZIA- POZOSTAJE ZABIĆ SZARĄ MYSZ!!
Łeb ukręcić, przetrawić i wykręcić...
Jeszcze piszczy mysz przebrzydła???
A po co się pchała w tę sferę szczurzego zaprzęgu ????
To nie wie , że BANK może wszystko???
Może narzucić, zaniżyć odciąć od gotówki, zabić konkurencją !!!
BANK MOŻE WSZYSTKO!!!
To po co te szare paluszki w drzwi wciskała???
Po co biznes otwierała???
To nie wie , że BANK , niszczy szybko!!!
A po co ten lokal dzierżawiła, mysz obrzydliwie poszarzała???
To nie wie , że prawo nie może nic???
My są PRAWEM, SĘDZIĄ I PROKURATOREM!!!
MY SĄ KOMORNIKIEM!!!
MY POLSKIE SZCZURY Z EMBLEMATEM PKOBP S.A.

Po co pracowała i klientów PKOBP S.A oddziałowi zabierała???
To nie wie mysz poszarzała
w uniżoności swej przebrzydła, że jak nie da się pogonić kijem,
to BANK wymiata odkurzaczem???
To nie wie jeszcze mysz poszarzała i przebrzydła???
To już wie, że jak BANK powie, tak stać się musi!!!
To już wie, że w prawie BANK posłuszeństwo wymusi!!!
Bo to Szczurza piwnica,
Szczurzy kraj
I mysz niech lepiej stąd wymiata!!!

Komentarze

  1. Mocne, moja Wariatko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe moje życie jest mocne. W Polsce nadal jest prawo polskie, a nie prawo BANKU!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój bank,zgadzam się z kazdym Twoim słowem! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To znaczy. Ni mniej, nie więcej, że w punkt i czas najwyższy na zmiany!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bank, Korporacja - miejsca, gdzie dowiadujesz się, że wykształcenie i pozorny "elitaryzm" nie idzie w parze z poziomem moralnym. Który jest niski... Te maile d.w. Te dziewczątka "kochające" swoje torebki i buty, ci faceci wpieprzający łodygi selera, rozprawiający o autach i iphonach, wyrapialających wielkie żabie ślipia na kogoś kto poruszy jakiś inny temat...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczyt pustoty, łamanie nóg w pogoni na stołki, sprzedawanie się niczym podstarzałe dziwki ugrupowaniom, partiom, walka o pieniądz wymaga ofiar.
    Wszystko kosztem tych, którzy podlegać nie powinni, bo nakręcają biznes dla marki, a jednak Ci toną najszybciej, bo najwięcej musieli zainwestować, w Agencje, które kuszą wyglądem, priorytetem klienta i zaufanie właściciela Agencji Bankowej...
    Zawszały biznes ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie trafne, takie prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z życia wzięte. To tak jest, jak ludźmi stanowiska się obstawia, a ci ludzie zapominają, że tak niedawno nie sięgali tak wysoko i zawdzięczają to
    Innym ludziom.
    Pną się wyżej po trupach innych, kombinują...
    Upadek z wysoką bardzo boli....
    Czasami lepiej nie sięgać gwiazd, na bankructwie innych..
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Już widzę zalążki osób, o których pisałaś, u siebie na studiach... Byle szybciej, byle być wyżej, najlepiej po trupach do celu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet ich nie zatrzymuj.
    A niech się pną. Poczekaj jak będą spadać...
    Bezzębne
    " piczkizasadniczki" z wytartymi od klękania łokciami z kręgosłupem przy podłodze, albo i bez niego ...
    Czekaj i patrz, jak będą ludzi w powietrze wyrzucać, jak będą niszczyć...
    A później, jak zamienią się w nawóz spod tojtoja..
    Życie oddaje bardzo szybko..

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci to wyszło, naprawdę. Każdy bank ma wkurzająca politykę, ich pracownicy chcieliby decydować o całym twoim życiu, to ciągłe nagabywanie, podlizywanie sie, byś skusiła sie na kolejny produkt. Są mili, dopóki nie trafisz na problemy, potem to już tylko gorzej...
    A zauważyłaś, ilu ich pcha sie do władzy publicznej?

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca zwykłej kasjerki to sam stres😷😷😷zrobić, przerobić plan, pootwierać konta, a jak nie to dowidzenia.
    Gorzej mają Agentki , które inwestują w placówkę pieniądze, inwestują w zaufanie klienta, a Bank im prowizje zaniża, bankomaty wstawia, tuż po tym gdy się zorientuje, że ta za dużo z wypłat się obławia,
    plany kwartalne podkręca, bo nagle widzi w takiej konkurencję dla własnego oddziału. Przychodzi więc taki czas, że pan dyrektor dostrzega, iż w jego okolicy istnieje zbyt wiele agencji, a czasy się zmieniają, ludzie wpłaty przez internet przelewają...
    Narzuca więc agencjom nowy wizerunkowy image, które kosztuje kolejne
    20- 30 000,00 i tym sposobem pozbywa się placówek, którym całkiem niedawno akceptował biznes plan.
    Nie ma bata na takiego, bo on podobno ponad prawem!!!
    A prawo w Polsce ma tyle luk, że polski przedsiębiorca mógłby z dnia na dzień stać się kretem i przejść do podziemia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze,że tam konta nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak bo to był by powód żeby zarabiali najmniej lojalni

    OdpowiedzUsuń
  15. Banki to takie instytucje, które właściwie nic nie tworzą, a są jednymi z najbogatszych na rynku.

    No ale ten brak możliwości przejrzenia życia może mieć i plusy. Bo czasem może nas ono zaskoczyć na plus. A niespodzianki takie są całkiem OK.

    O. Zazdroszczę. Bo ja dziś zmokłem idąc na badanie krwi.

    Mam nadzieję, że jak na razie jestem już bliżej 100 z TSH. Ale dopiero 22 maja się dowiem jak jest.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Banki żyją z obrotu pieniądzem dziś już plastikowym.
    Pragnąc zwiększyć podaż pieniądza realnego BANK posuwa się do pewnych kroków, typu wymuszanie na podległych Agencjach, kroków finansowych, jak kredyty na kolejną zmianę wizualizacji lokalu.
    Z jednej strony taki kredyt, wymusza na podległej AGENCJI dalszą współpracę za co raz to niższe prowizje, bo na raty trzeba zarobić, z drugiej strony poprzez narzucone plany kwartalne wiszą na AGENCJI ciągłe robienie kredytów, otwierania kont.
    Defakto, AGENCJA nadal ściąga do placówki klientów a tym samym kręci się biznes Banku.

    Cieszę się, że zdrowie się poprawia. Pogoda lada dzień będzie i u Ciebie piękna
    😃
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. komornicy mówisz... coś niedawno słyszałem o tworzonym obecnie wewnętrznie sprzecznym prawie na ich temat i niewykluczone, że ten gatunek może wymrzeć... mnie to akurat wali, bo wolę puszki po piwie zbierać, niż wziąć kredyt bankowy, a innych długów też nie mam...
    pozdrawiać jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  18. PKanalia uwielbiam Cię
    Jak tylko się dorobię kilku puszek, odłożę je dla Ciebie. Piwa nie pijam, bo po nim jestem ja żubr w puszczy. Bekam głośno i szukam legowiska.
    Całkiem niedawno okazało się , iż komornicy,wykorzystują lukę w sprawie, i bez wyroku sądowego dłużnika zajmowali jego konta i mienie. Trybunał konstytucyjny wydał już w tej sprawie wyrok i zakazał tego typu egzekucji. Z tego co się orientowałam, państwo polskie miało zmienić przepisy, aby nie dochodziło do takich precedensów.

    OdpowiedzUsuń
  19. I w tym cała rzecz. Nic nie produkują, a istnieją, do tego mają się stale dobrze (może nie licząc paru banków czy parabanków, które upadły). Mnie jeszcze zadziwia w tym wszystkim ile taki prezes, często nie Polak może zarabiać miesięcznie. Wiem, że przy odrobinie chęci ze strony państwa można każdego niemal zamknąć, więc pewna odpowiedzialność na nim ciąży gdy podejmuje swoje decyzje. Ale jakieś 100 tysięcy i więcej na miesiąc to jawna kpina, w końcu najbardziej takiemu prezesowi to ręka pracuje jak podpisuje dokumenty, a i tak nie wszystkie pewnie.

    Jak na razie Słońce jest, a to zapowiada niezły dzień chyba.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z pewnością obsadzanie stołków idzie w parze z polityką, ale mądry wie, że tak szybko jak się tutaj znalazł, tak szybko stąd może odejść.
    Tak , jak szanujesz ludzi będąc u góry tak i będziesz szanowany kiedy spadniesz.
    Bank zarabia obrotem bezgotówkowym.
    Nie czarujmy się to złe czasy na pożyczki, więc szuka innych możliwości.
    Najgorsze że prawo polskie mało wydajnie chroni, małe i średnie przedsiębiorstwa przed korporacjami.
    Bank wykorzystuje swoją potęgę i działa na szkodę przedsiębiorców.

    OdpowiedzUsuń
  21. A może nie szczury są obrzydliwe... one muszą stawiane pod ścianą sie dostosować by przetrwać... W tym banku nie mam konta ale dziś idę wyjaśniać moją w innym banku sprawę....

    OdpowiedzUsuń
  22. W moim mniemaniu szczury
    To karierowicze, którzy sukces budują na tragedii innych zaangażowanych ludzi.
    Powodzenia, obyś trafiła na człowieka, który Ci pomoże

    OdpowiedzUsuń
  23. Bo można powiedzieć, że to jest system. Do tego naczyń połączonych. Polityk wchodzi w banki, banki dla niego robią, on dla banków i wszystko się kręci.

    W wielu płaszczyznach prywatna działalność w Polsce ma pod górę. I to taką konkretną. Na nic te pomysły rządu czy Sejmu, jak jest cały czas ten system.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. W Europie przepisy chronią małe i średnie przedsiębiorstwa przed zakupami korporacji, typu:
    Mobbing pewnie, wymuszanie...
    Takie sytuacje podlegają wysokim egzekucją.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety jesteśmy w tej specyficznej części Europy, gdzie pewne rozwiązania, stosowane już z powodzeniem na Zachodzie trafiają z opóźnieniem albo wcale.

    Tragiczne jest w jakiejś mierze to, że politycy nie chcą faktycznie pomagać, wolą wymyślać jakieś górnolotne strategie, nie polepszające sytuacji takich firm.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam osobiście przyjemności z tym bankiem (i dobrze), ale słyszałam wiele niepochlebnych opinie w jego kierunku.

    OdpowiedzUsuń

  27. Nie mam konta w banku. Nie mam karty kredytowej. Nie umiem wypłacać pieniędzy z bankomatu. ...tak, dzięki komuś kto to wszystko robi za mnie a szczury...przychodzą. Niedawno wytrułam ich trochę, trochę zabił mój pies a inne pilnują by reszta nie przyszła.

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny tekst! Zreszta Twoj nie pierwszy tak dobry. Jakby go troszke przerobic, wyszla by nawet piosenka z tego. Rasowy punk rock :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Arturo możeżemy coś wykombinować z tekstem :)
    Masz dobrą rękę rockowy poeto

    OdpowiedzUsuń
  30. Luna, wydaje mi się dziwne, że tyle osób słyszało o mobbingu stosowanym przez władze tego banku. a on nadal bezkarnie obraca naszymi pieniędzmi, bo ciągle, klienci pragną ufać...

    OdpowiedzUsuń
  31. Kloszard masz ogromne szczęście, że dba o Ciebie ktoś i ustawia trutki na szczury :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  32. Ogromne szczęście Pani powiada ...zapracowałam , zaryzykowałam zaufałam i nie boje się nawet jak zostanę na lodzie bo umiem piec drożdżowe, kosić trawę, trochę sprzątać i nie kradnę. Trutkę sama wysypałam i ...płakałam bo zjadła mysz, której zabić nie chciałam i męczyła się bardzo długo nim padła. Dałam jej wody, przykryłam a ona odchodziła...

    OdpowiedzUsuń
  33. Byłaś do końca z myszowatym odejściem...
    Empatią przykryła świat jej zgon...

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny tekst, bardzo uniwersalny - jakbym swoja byłą korporacje widziała...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG