STAWIAM NA WŁASNE JA

Najpiękniejszy prezent, jaki można sobie sprawić, to mieć na wszystko wyrąbane.
Nie zmienię życia.
Wiatr i tak będzie wiał mi w twarz.
Zbyt mocno się kocham, żeby bawić się w czekanie na jutro.
JUTRA może nie być.
Zasypie je kilka garści piachu, pobłogosławi jutro i hulaj duszo,
jutra nie ma.
Nikt mnie tak nie pokocha, jak ja sama.
Grunt to mieć tę świadomość😂😁😀
Dzisiaj jestem w raju, bez tych głupot, które robią z mojej głowy kapuśniak, bez plotek, bez problemów , z kolejną książką Olgi Tokarczuk " E.E."
z uwielbieniem dla wolnego czasu, z promieniami słońca....
Niczego mi więcej nie trzeba...
No może czasami Ciebie???
Ale czy starczy mi czasu na siebie i ciebie.
Zrobiłam się skąpo pazerna...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG