EUFORIA TO ZAPACH ŻYCIA


 NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH. 



Gloryfikujcie życie, każdą jego sekundę celebrujcie, jakby kolejna 
miała nigdy nie nadejść, bo jest nam dane żyć...

Dlatego nie krytykujmy , nie traćmy życia na innych
Róbmy z siebie cud
Kolejny cud tego świata




Lęki są strategią na wegetację. Nienawidzę tego stanu. Pewnie dlatego podpisałam już dawno cyrograf, że jak coś i kiedyś, to moje narządy oddajcie tym, którzy nie muszą wegetować. 




Życie, to taki etap, w którym powinniśmy kraść uciekające sekundy, robić niemożliwe i realizować swoje pasje. Odszukajcie je w sobie.



 To takie ekscytujące :)




Komentarze

  1. Zgadzam sie z tym co napisałaś, w 100% -ach :) Uściski, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek zbyt mocno skupia się na innych, a tym czasem:) borem lasem mija życie
      Pozdrawiam Pola
      Kochana bardzo Cię proszę , bo lubię do Ciebie zajrzeć, pozostawiaj u mnie swój link

      Usuń
  2. Trzeba doceniać każdą chwilę, jaką daje nam los. Dosłownie każdą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda chwila z rana szybko kładzie się spać i tak mija życie...

      Usuń
  3. Zmieniliśmy sposób myślenia więc zmieniamy też sposób życia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ma tyle lat co ja, to człowiek się zastanawia - co by tu jeszcze ??? :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cóż może narządy nie, ale Ty nadajesz się dla życia :)

      Usuń
  5. Absolutnie sie pod tym podpisuję. Zycie jest takie kruche- trzeba z niego czerpać garściami, cieszyć się każdą chwila :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraść każdą sekundę dla siebie, a potem odejść z siłą wodospadu

      Usuń
  6. Dokładnie- od dawna nie zwracam uwagi na życie innych, ulepszam swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. życie trzeba przeżyć najlepiej jak się da i się nim cieszyć ile się da!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak! Tak! I jeszcze raz tak! Tak często zapominamy, że życie mamy tylko jedno... A czas zapiernicza jak szalony!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też potrafię szpagata:D i mostek :D a co :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma rzeczy niemożliwych, ale takich jak Ty to ja nie robię ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG