ZROZUMIEĆ NIE ZNACZY ROZUMIEĆ :)


 Eliss uwielbia czytać. Zupełnie jej nie przeszkadza, że wykonuje tę czynność bez większego zrozumienia. W związku z faktem uwielbienia przez nią werbalnych oznak życia znaków, wiem już o wszystkich promocjach. Przy okazji czytania na głos, z podziałem na role, dowiedziałam się między innymi o: Lekach na potencję, naprawdę, mają popyt, na zatwardzenie i rozwolnienie.

Nie miałam pojęcia, że można tak jednym wdechu przejść od sraczki, do sexu.

Żyję widocznie zbyt krótko. W wykonaniu 90 - latki, nie ma niewykonalnych ruchów. 

Można wszystko. Próbowałam pilotem ją zneutralizować. DUPA

Eliss przeczytała przy końcówce kawy o jakiś lekach na prostatę. 

Nie mogę jej zlokalizować. Trochę się spociłam. 

To był ten moment kiedy pomyślałam, że trzeba skończyć z tą gównianą lekturą z Aldika. 

Zeszłam o siódmej rano do jej prywatnej biblioteczki, z nadzieją, że więcej nie usłyszę o lekach na zgagę.Gorsza może być tylko rzeżączka.



Wtedy natrafiłam na coś co jęczy w nocy i w dzień. Nawet, jak trzymam przez ręcznik to parzy. 

Eliss, czyta na głos. Nawet się nie poci... Jęczy. Jak nie skończy, to ja zacznę...




Komentarze

  1. Ale masz atrakcje, a niech to! W następnym odcinku choroby weneryczne z podziałem na role xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zboczona staruszka
    jęczy mi do uszka.
    A ja dumam, lecz
    nie kumam w czym rzecz:
    Czy pomimo wieku
    zachciało się grzechu,
    czy dziewiąta dyszka,
    więc to już zadyszka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Olitario wygralas w moim niwpisanym konkursie Uznanie
    Za Niebanalne kazanie❣💗💗

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe atrakcje...
    W sumie nie dziwi mnie popyt na te leki
    Eee mi się wydaje że od rzeżączki gorsza jest kiła
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. LILInie mam pojęcia co lepsze🤣🤣🤣te choroby mi się nie trzymają

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG