Dom z papieru

No nie wierzę!!!!
Nie chcę jeszcze kończyć...  
Nawet nie przypuszczałam, że może mnie tak przestraszyć, zakończenie serialu. 
To nie był najlepszy moment na finisz. Serce stanęło mi chyba na krótko,bo zobaczyłam światełko w tunelu...
Nie często tak mam...

Ostatnio oprócz biegania i czytania, robię jeszcze coś. 

Sama nie wiem, skąd na to biorę czas, ale kładę się po północy i wstaję po szóstej rano. Jak zejdę z tego świata,  to sprawię radość synowi. 
Jestem wysoko ubezpieczona!
W tym momencie jedyne czego pragnę, to obejrzeć ten serial do końca. Mój harmonogram dnia nie rokuje pozytywnie...



Przeczytajcie całość, a potem zobaczcie, to sami zrozumiecie...



ENERGIA... Tutaj wszystko buzuje ... Ja też...



TOKIO jest tak piękna i charyzmatyczna, że jej postać, od momentu, gdy celowała w męskość profesora gnatem, nie pozwala oderwać się od monitora...

Jest coś jeszcze...



Jest muzyka








I





I profesor, mózg całej zawieruchy, chodzący intelekt ...



Dobrze , że mnie teraz nie widzicie...



Za każdym razem gdy pojawia się na ekranie rumienię się, jak małolata z liceum...













Zestaw bohaterów jest bogaty, jak najlepszy hamburger. 

Wiecie co się ze mną dzieje, po takiej wyżerce???
Chcę gryźć, smakować i nie mam dość. Boję się...
Wszyscy wiemy, że tak zaczyna się bulimia... Pozostaję w hipnozie...
Strach mnie nie opuszcza. Czuję się zniewolona przyjemnością.
To uczucie, zdaje się, określane jest mianem " Syndromu sztokholmskiego"



Nie walczę z tym....



Uległość -  w tym przypadku, jest całkiem przyjemna. 

Dla mnie niestety nie ma już ratunku ...
Wszystko przez to, że uwielbiam takie intelektualne rozkminy!



🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠



Jeżeli nie lubisz bawić się mózgiem to zamknij oczy i przypomnij sobie kadry z 

"KOBIETY MAFII" - brrr.. boję się odmóżdżenia...
NIGDY WIĘCEJ. TO chyba oznacza NEVER EVER :)
 Nie chcę tego wspominać...





Zaczyna się NIEBANALNIE.









Tokio, po kolejnym napadzie , w którym zginął jej ukochany, ukrywa się przed policją. 

Młodą dziewczynę do domu ściąga jej prywatną matka... Czeka tam na nią z policją..



Brakuje mi oddechu od pierwszego klapsa😁✌️, kadru, czy odcinka, jak kto woli ..

Dziewczyna ucieka...
W chwili najgłębszego zniechęcenia dopada ją Profesor...



No i przepadałam...

Co za gość...



Wizualnie :

Intelektualna Memeja w profesorskich szkłach, obsuwających się na czubek nosa...
Jako jedyny, nie notowany, z dowodem OSOISTYM, którego nigdy nie wymieniał.
Człowiek duch, ale za to jaki 👻💀👻 duch!!!
Zresztą sami zobaczcie...



Od razu obserwuję, że nie tylko mnie wzięło na jego intelekt...

Tokio popłynęła tym nurtem bardzo szybko, nie wiem, czy nawet nie przede mną !
I kosz...



Dobrze jej tak, pomyślałam o gówniarze...

BARDZO DOBRZE!



Podobnej próbie poddała ciało intelektualisty, jej partnerka  z grupy;

Nairobi, podrabiająca pieniądze od 13 roku życia...






Co za niefart... Zacieram dłonie , aż do bólu... Jest zimno, a one gorące. 

Nie wiem kto na nie tak działa...



Kocham tego gościa

🔴❣️❣️
Nawet wtedy... Nie, tego to z pewnością nie zdradzę.  Było by to bardzo, ale to bardzo nieuczciwe...



Grupa uciekinierów, co tu dużo mówić: Kryminalistów, przez pięć miesięcy przygotowywana jest do napadu na Mennicę i nie chodzi o zwykły napad, bo nie byłaby to intelektualna rozgrywka, a taką właśnie jest. 
Jest nią nawet wtedy, gdy łańcuchy spójności pękają i opadają z hukiem. 
Są emocje, jest manipulacja i portrety psychologiczne bohaterów. Jest ich wiele. Każdy zróżnicowany na swój niepowtarzalny sposób....


Zapnijcie mózgi w pasy. Zanim wyruszycie w ten lot, wykupie sobie wysokie ubezpieczenie...
Potrzebujecie agenta?? Dam Wam namiary😁✌️

To od początku!


Zgrabną, wysportowaną Tokio z uśmiechem za milion dolarów już poznaliście. Tuż za nią siedzi przystojny Berlin, z nakazem aresztowania za 27 napadów, w tym:
NA jubilerów, wozy opancerzone i domy aukcyjne .
Jest, jak rekin w basenie! Można z nim pływać  i owszem, ale trzeba uważać.








Dalej Moskwa. Facet pracujący całe życie w kopalni.

Do tego czasu obrabował :
Sześć sklepów z futrami i z zegarkami, oraz Bank Spółdzielczy. Denver to, to jego syn. Bomba w zanadrzu! Notowany za narkotyki i bójki.



Rio -  geniusz komputerowy!
Nauczył się kodować w wieku sześciu lat!
Wie wszystko o alarmach i elektronice . 
Przepadł z Tokio w miłości, mimo zakazu Profesora... 


Dalej typy o masach ciała wieloryba i sercach ślimaka: Helsinki i Oslo - serbscy żołnierze.



Sami widzicie, że przedstawiłam Wam krótki schemat dotyczący instrukcji obsługi gangsterów o ludzkich twarzach. Chcecie odciski???

Powinni dostać wyrok dożywocia. Są winni mojego przywiązania...
Ponadto przyśpieszali moje tętno w ostatnich tygodniach...




Mistrzowie inteligencji, przestępcy o mózgach wielkości kosmosu! Winni są mojej niemocy!




To nie jest zwykły napad, ale ręce do góry, póki nie pozwolę ich opuścić!


Mamy tutaj skok na 
NARODOWĄ HISZPAŃSKĄ MENNICĘ!



JESTEŚCIE GOTOWI ???




Komentarze

  1. A ja w ogóle nie mam czasu na seriale niestety. Książki pochłaniają mnie w całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czemu mnie to nie dziwi.
      Pochłaniam kolejną , ale o tym pòźniej
      Dawno nie oglądałam serialu z tak konstruktywnie zbudowanymi dialogami
      ....
      Tak poważnie to doskwiera mi przykròtka doba, bo w międzyczasie szlifuję niemiecki😃😄

      Usuń
  2. A ja mam go właśnie zapisanego, do obejrzenia na JUŻ! CO prawda najpierw biorę się za "szkoła dla elity" - podobno rakieta, oglądałaś? Potem własnie za dom z papieru i "You" :) Wszystkie te trzy seriale podobno koszą wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoła Elity???
      Muszę to obejrzeć.
      Ostatnio zachłanna jestem bo NETFLIX ma jeszcze niesamowite seriale przyrodnicze....
      Szkoła Elity...

      Usuń
  3. Chciałabym znaleźć czas na seriale

    OdpowiedzUsuń
  4. To przykre, ale Ci opowiem
    Chyba, że nie chcesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. ..swoimi postami sprawiasz mi ogromną fraajdę i cholernie lubie TU zaglądać ❣️❣️❣️
    ..doba jest czasowo zdecydowanie za krótka .. żaluję że nie można jej rozciągnąć choć troszkę, bo zazwyczaj wychodzi coś kosztem czegoś innego.. notorycznie nie planuję niczego, działam na spontanie^^ ..
    .. przyznaję, iż kiedyś częściej oglądałam seriale.. hmmm a może sie starzeję ? (bo staję się jakaś dziwna, ekscentryczna ?) 😂 😌 😎 xD
    NETFLIX ma ogromny zakeres świetnych filmów! .. może jakoś znajdę czas aby obejrzeć, ale jest mi do tego potrzebny nastrój ;p
    ..ostatnio wole spędzać czas w swojej 'enklawie' gdzie czuję się wyśmienicie ♥♥ 😉 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie też doba zdaje się być przyciasną. Takie seriale dają mi kopa. Po dwóch stronach są ludzie:
    Zakładnicy i porywacze. Nie znajdziesz tutaj postaci czarno - białych. Mają bogate charaktery , temperamenty....
    Nie ma jałowych bohaterów
    Nie ma takich, które tylko kochasz, albo tylko nienawidzisz. Każda z nich wywołuje szereg emocji...
    Super że jesteś AnSa❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Obejrzałam kilka odcinków. Szaleńczo inteligentny film, na którym trzeba się skupić. To nie byle serial, jest naprawdę zaskakujący. Ale nie dałam się porwać, choć ciekawość gdzieś tam jest, by zobaczyć chociaż jak to się skończy. Ale nie lubię angażować się w seriale, bo one mnie potem.... wołają.... O_O
    Ostatnio odcięłam się kompletnie, nawet nie dokończyłam oglądania moich tych, które już oglądałam dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo silną wolę Anna. Wczoraj oglądałam do pierwszej w nocy . Zbudować tak jedną tylko postać, to prawdziwe mistrzostwo.
    Każdy z bohateròw dysponuje uczuciami, potrzebą miłości i bycia kochanym. Wczoraj zrobiłam łzę nad Moskwą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy to silna wolna? Mam dziwne poczucie zmarnowanego czasu za każdym razem jak odchodzę od monitora. Bo choć dobierałam sobie zawsze piękne, inteligentne widoki, tak kurcze... no... da mi to coś w życiu? Że uronię łzę nad fikcyjną postacią, albo że się do czegoś/kogoś przywiążę? Już mi wystarczy przywiązań do postaci książkowych. :P

      Usuń
    2. Nie oglądam z przywiązania. Może DLATEGO nie mam poczucia utraty czasu.
      Wiesz, żal nie wykorzystać takiego zestawu intelektualnego wyposażenia do własnych potrzeb. Życie polega na obserwacji i braniu tego, co dla nas okaże się przydatne w niesprzyjających okolicznościach
      Ponadto bohaterowie to nikt inny, jak każdyz nas.
      Szybko oceniamy, wydaje się nam , że wiemy wszystko, bo mamy to co mamy. Tymczasem ludzie, na ktòrych umiejętnościach bazował profesor, poprzez pokorę i zaufanie dokonali praktycznie niemożliwego.
      To nie był zwykły napad na Miennicę
      Ten film pokazuje prawdę o świecie, w którym funkcjonują miliarderzy i Ci ktòrzy podejmują decyzję o dodrukowywaniu pieniędzy...
      Okazuje się , że nie można oceniać innych na bazie własnych poglądòw
      Warto obserwować i uczyć się od silniejszych umysłowo

      Usuń
  9. Bożesz Ty Mój! Kobieto! Ja bronię sie przed serialami rekami i nogami, a Ty? Zachęcasz jak nikt! Jak żyć? Jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ten serial , ktòry warto zobaczyć, ze wzgl na poziom inteligencji i przymierzyć się że swoim
      Hahahaha
      Wypadłam blado
      Uwielbiam ludzi z takim potencjałem, jak w tym serialu
      Tego powinni w szkołach uczyć
      Lekcja numer jeden:
      Jak wykorzystać zasòb, ktòry wykiełkował w głowie

      Usuń
  10. Chyba się w końcu skuszę na obejrzenie tego serialu, miałam 2 podejścia, ale nie wszedł mi ah:/
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wciągnął od pierwszego monologu Tokio
      Tak mówią mądre
      scenariusze
      Każdy kolejny monolog i dialogi, nie są jedynie dla wypełnienia pustki
      Wszystko jest tu po coś
      Jak runie jedna koncepcja, profesor buduje kolejny plan
      Niesamowite!!

      Usuń
  11. Słyszałam o tym serialu wiele dobrego. Nie pamiętam jednak, kiedy ostatni raz oglądałam jakiś serial... naprawdę bardzo rzadko biorę się za takie tasiemce, zazwyczaj oglądam filmy pełnometrażowe. Jednak ten dom z papieru tak kusi... pewnie szybciej bym się przełamała, jeżeli miałabym netflixa :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za romansami, bo w moje życie już nic nie wniosą, ale takie intelektualne rozkmkinki, jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  13. To faktycznie kanał... wpuścić się w taki... kanał 😍😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahaha
    Wyszło Ci to idealnie
    Z tym, że serial jest wart mojego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tak mam z Lucyferem, tzn. na razie czekam na ostatni sezon, ale to co jest obejrzałam trzy razy, a jak wchodzi nowy sezon, to nie dawkowałam w odcinkach, tylko rzucałam wszystko i siadałam przed telewizorem. Chociaż mój serial nie jest jakoś specjalnie inteligentny, raczej śmieszny i sam Lucyfer też przystojny i błyskotliwy, a więc jest i dodatkowa przyjemność. Mam jeszcze inne ulubione seriale, ale daję jeden mój za jeden Twój :-D Właściwie to wszystko przez córkę, jeszcze dwa lata temu nie oglądałam żadnych seriali, ale dała mi dostęp do swojego konta i jakimś cudem czas się znalazł. Jak się czegoś chce, to zawsze znajdziemy na to czas - prawda stara jak świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konta na Netflix oczywiście

      Usuń
    2. Dokładnie, jak się coś podoba, to czas się zawsze znajdzie
      U mnie wolne od 19 do pierwszej w nocy i wtedy nie ma bata...
      Oglądam

      Usuń
  16. Chyba 15 Zeta, albo 12 Bożenka na miesiąc, pierwszy miesiąc darmowy.
    Dorosła jestem to wybieram to co najbardziej mnie interesuje.
    Mają niesamowite programy przyrodnicze , biografie.
    A ponad wszystko cały czas niemiecki kształcę, bo to najlepsza opcja żeby zwiększyć zasób słownictwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, córka też mi ten pomysł podpowiedziała i filmy w angielskim oglądam z napisami angielskimi. To zresztą nawet specjaliści od nauki języka polecają :-)

      Usuń
  17. Estupenda información ! Espero tu opinión sobre mi reciente entrada ! Nos leemos ! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś ciągle brakuje mi czasu na seriale, zupełnie nie wiem jak mieścisz się w czasie. Chyba przyśpieszasz z rozpędu...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Funkcjonuję na grafiku, ale zbyt często przekraczam ramy przyzwoitej pory snu. Łączę przyjemne z pożytecznym. Ustawiłam sobie przy serialach fremde spreche😁😁 i rozwijam umiejętności niemieckiej 😄😁 takie tam fiku Miku na patyku, a teraz mam zamiar zmierzyć się z 16 km.
    Może dam radę... Wysokie ubezpieczenie mam...
    Życie Mokka szybko ucieka, mam na nie ciągle apetyt i czasami mi odbija

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie obejrzałam jeszcze do końca, ale jestem w trakcie. Faktem jest, że jest w profesorze coś rozbrajającego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zobaczysz później
    Jestem chyba o niego zazdrosna😆❣️

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety, nie mam zbytnio czasu na seriale. A szkoda, bo czasami trzeba się jakoś odmóżdżyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. O tak, czasami NAWET warto❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiepska jestem w serialach, bo mało ich oglądałam. Oprócz kultowego w dzieciństwie "Miasteczka Twin Peaks", który zresztą uwielbiałam, to jeszcze znam "Dra Hausa", a wszystko młodsze, to dla mnie wielka niepoznana, może kiedyś i za nie się wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hausa uwielbiam , a z dzieciństwa to " Sekretny dziennik Adriana Mola " i
    " Cudowne lata"
    Pamiętasz?

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze serial jest po prostu genialny. Profesora kocham <3, strasznie mi sie też podoba dopracowanie postaci Berlina. Zresztą większość postaci jest świetna. Dwa sezony tak mnie wciągnęły, że nie mogłam się oderwać. Zakończenie mi się podobało i zatrzymałam sie. Nie wiem czy oglądać dalej ;p Zakończyli główny wątek i po prostu się boję, że to takie przedłużanie na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  27. W kwietniu kolejne odcinki
    Płakałam jak bòbr. Nie wiem , czy wytrzymam. Moskwa, Nairobi to też niesamowite postacie...
    Uwielbiam ten serial.
    Nie spotkałam jeszcze tak niesamowicie wciągającej intelektualnie rozgrywki
    Tu walczą umysły
    Pozdrawiam gorąco i czekam na kwietniowe rozgrywki

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahaha kolejna część 9 kwietna Olitario
    Nie mogę się doczekać
    I bez takich mi turaj😁😗😄😆nie mam pojęcia co będzie dalej bo ostatni odcinek był wybuchowy i pełen zwrotów akcji

    OdpowiedzUsuń
  29. Haha.. ja też jak mnie coś wkręci, nie funkcjonuję normalnie, aż nie obejrzę/przeczytam do końca ;)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny serial ale coś tak czuję, że to jeszcze nie koniec i będzie kolejny sezon:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwietniu wracają z nowymi odcinkami
      Nie mogę się doczekać

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG