IDEALNIE NIEIDEALNA, CA艁A JA TADAM馃檲


W zasadzie, bior膮c
pod uwag臋 moj膮 skomplikowan膮 natur臋 i sinusoidalny temperament, nawet nie b臋d膮c star膮 j臋dz膮 z czarnym kotem i szklan膮 kul膮, powinnam przewidzie膰 taki, a nie inny pi膮tkowy scenariusz. 
Co z tego, gdy do wszystkiego dok艂ada si臋 moja naiwna i pe艂na wiary w lepsze jutro osobowo艣膰. 

Oczy powinnam zamkn膮膰, zaraz po tym, gdy bez pytania si臋 otworzy艂y, a nogi obci膮膰 i podrzuci膰 do s膮siada, a nast臋pnie u偶y膰 je, jako narz臋dzia szanta偶u i wyjecha膰 na Kub臋 i pali膰 cygara...

Oczywi艣cie, ja taka porz膮dn膮 jestem, 偶e zaraz po tym, jak sobie pomy艣la艂am, co mog艂abym zrobi膰 temu dobremu cz艂owiekowi za 艣ciany, to si臋 pop艂aka艂am.
馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶
W艂a艣ciwie to popad艂am w spazm tak g艂o艣ny, 偶e niedosz艂a ofiar膮 zapuka艂a w dziel膮c膮 nas 艣cian臋 tak silnie, 偶e zadr偶a艂am.
To nie by艂 odruch po偶膮dania, s膮siad szpetny jest i z ust mu pachnie ca艂kiem nieprzyjemnie.
Wraca艂am do siebie po przemy艣leniach.
TO te偶 nie by艂 najlepszy pomys艂-馃槀馃ぃ馃槀馃槤馃槢馃槤
te przemy艣lenia, 馃檲to馃檲馃檲nie moje klocki i zawsze stawiam je w powietrzu i dlatego bez fundamentu do艣膰 szybko staj膮 si臋 zgliszczami
W moim przypadku my艣lenie winno by膰 obarczone do艣膰 wysok膮 sankcj膮
Do tej pory nikt tego nie zrobi艂 i dlatego sta艂am si臋 niebezpieczna, bo pr贸bowa艂am my艣le膰!!!

To wr贸c臋 do pocz膮tku.

Tu偶 po przebudzeniu, postanowi艂am pobiega膰.

Pr贸buj膮c zrealizowa膰 podj臋te zamierzenie,
wsiad艂am w auto z ostrym postanowieniem dotarcia za most.

Do lasu, do lasu!!!

Dudni艂o w mojej g艂owie tak g艂o艣no, 偶e bez zak艂adania obuwia sportowego, poczu艂am si臋 jak rasowa sarna. Wczu艂am si臋 tak intensywnie, 偶e us艂ysza艂am tupot w艂asnych racic.
Z zamy艣lenia wyrwa艂 mnie odg艂os hamulc贸w przeogromnej, 偶贸艂tej koparki, kt贸ra pojawi艂a si臋 ca艂kiem nieoczekiwanie przed moim autem.
Zdaje si臋, 偶e musia艂am silnie wczu膰 si臋 w t臋 sarn臋, bo absolutnie nie mia艂am poj臋cia, sk膮d ten pojazd pojawi艂 si臋 w mojej bajce???!!!

No sk膮d???

W dodatku, jak zawsze w takich chwilach, gdy broniony jest mi dost臋p do po偶膮danej przestrzeni, mocz dociska z si艂膮 wodospadu na 艣cianki p臋cherza.
Sami rozumiecie, w takich warunkach wkurw osi膮ga rozmiar MEGAZENITALNY!

Jedzie ta koparka z pr臋dko艣ci膮 ca艂kiem nie艣pieszn膮 , w dodatku  po艣piech urz膮dzenia jest odwrotnie proporcjonalny do potrzeby sikania, kt贸ra sta艂a si臋 wr臋cz natychmiastowa! 
Minuty zamieniaj膮 si臋 w d艂u偶sze minuty, a te w...

Po dw贸ch kilometrach podr贸偶y przez 偶wiry i kamyszki, kierowca 偶贸艂tego potwora zatrzyma艂 si臋 nieoczekiwanie....
W dodatku zrobi艂 to tu偶 obok innego auta, zastawiaj膮c mi ca艂kowicie dost臋p do mojego ukochanego mostu, 
za kt贸rym czeka艂 na mnie las...
My艣licie, 偶e na tym koniec???

To by艂oby zbyt pi臋kne.
Kierowca opu艣ci艂 kopark臋!!
Nie wierzycie???
Te偶 nie przyjmowa艂am tego do wiadomo艣ci. W dodatku, ca艂kiem zapomnia艂am, 偶e jeszcze przed momentem marzy艂am o oddaniu si臋 naturalnej przyjemno艣ci.
Dusz臋 ten klakson, kt贸rgo odg艂os podaj膮 sobie korony drzew, pochylaj膮c si臋 do nast臋pnych.
Patrz臋 na drzewa i wiem, 偶e o mojej frustracji wie ju偶 ca艂y las. Trzaskam drzwiami samochodu, pluj臋 w d艂onie, niczym Gustlik z Czterech Pancernych
( Pieczka, kt贸rego uwielbiam)i id臋, sama nie wiem po co, ale przemieszczam si臋.
Patrz臋 i oczom nie wierz臋.
Chyba nawet si臋 uszczypn臋艂am.
Tak, to zrobi艂am na pewno, bo paznokcie rozci臋艂y mi sk贸r臋 na udzie.
Gdy dzisiaj Wam o tym pisz臋, dostrzegam ran臋.
Przypomnia艂 mi si臋 mega wkurw, gdy spojrza艂am w stron臋 auta, w kt贸rym czw贸rka m臋偶czyzn rozlewa艂o z termosu herbat臋 do plastykowych kubk贸w.
-Kt贸ry z pan贸w jest kierowc膮 koparki????-
Wykrzycza艂am moje zapytanie
-Ja , a bo co???-
Zapyta艂 ten najni偶szy. Nie m贸g艂 mie膰 wi臋cej ni偶 czterdzie艣ci lat i patrzy艂 si臋 na mnie bezczelnie spod zawini臋tego r膮bu zimowej czapy
- Prosz臋 natychmiast udost臋pni膰 mi przejazd, uruchamiaj膮c t臋 kopar臋.-
Patrzy艂 na mnie, jak na idiotk臋 i wkurzy艂 mnie tak mocno, 偶e mocz mi si臋 zatrzyma艂.
- Zakazu wjazdu nie widzia艂a???-
G艂upi, czy z innej planety???
Przelecia艂o mi tylko przez g艂ow臋. No musia艂o z nim by膰 bardzo nie halo!!!
- 呕adnego zakazu nie by艂o!!-
- A podkowy nie widzia艂a-
M贸wi艂am, 偶e nienormalny.
- Takie znaku o zawracaniu-
O ja pier....

Dopiero wtedy zda艂am sobie spraw臋, 偶e wdar艂am si臋 si艂膮 na teren budowy.
By艂am tutaj sama, no, nie licz膮c tych czterech...
Nie wiem kiedy znalaz艂am si臋 przed domem.
Wtedy, gdy mog艂am si臋 juz 艣mia膰 z pi膮tkowego przypa艂u, przypomnia艂o mi si臋 o sikaniu馃檲
Przecie偶, 偶e wiedzia艂am o parkomacie.
Nawet mnie co艣 tkn臋艂o, ale  to pierwsze by艂o silniejsze .
Wiecie co by艂o dalej??
馃槅馃槃馃槂馃槀馃ぃ
Bujam si臋 z mandatem馃檭馃グ





Komentarze

  1. No, no kochana nie藕le dzia艂asz! <3 Oby to by艂 ostatni mandacik :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsu艅
  2. Tak mi si臋 marzy. Nawet r贸偶owe okulary ubra艂am...
    Najzabawniejsze jest to, 偶e kwoty mi nie zpisali馃槃馃槂

    OdpowiedzUsu艅
  3. Te偶 niedawno buja艂am si臋 z mandatem. Oczywi艣cie uzna艂am, 偶e dosta艂am go nies艂usznie wi臋c napisa艂am o anulowanie, uzasadni艂am bo to i tamto i takie tam. Opisa艂am si臋 jak g艂upia, a efekt i tak by艂 taki jakbym nie zrobi艂a nic- musia艂am zap艂aci膰馃槀

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak to niestety wygl膮da.
      呕al tylko, 偶e tak ma艂o parking贸w osiedlowych , a tak du偶o p艂atnych

      Usu艅
  4. Oj, ja mandat w zesz艂ym miesi膮cu p艂aci艂am. Ale tak. To by艂a moja wina :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. trzeba by艂o przej膮膰 w艂adz臋 na budowie i powiedzie膰 偶e na inspekcj臋 przyjecha艂a艣:D:D:D pani kierownik by艂aby z Ciebie zar膮bista;p

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To samo pomy艣la艂am, jak nakaza艂am przemieszczenie koparki馃槄馃ぃ

      Usu艅
  6. Haha 艣wietny przypa艂, z gatunku takich, co mo偶na nimi 艣mieszy膰 towarzystwo przez lata. Te偶 mam kilka takich na swoim koncie. Z samochodem w roli g艂贸wnej: wioz艂am dziecko na msz臋 z okazji bia艂ego tygodnia, po drodze wst膮pi艂am zatankowa膰 gaz, posz艂am zawo艂a膰 obs艂ug臋 ale nie zaci膮gn臋艂am oczywi艣cie r臋cznego. Patrz臋 a pan macha r臋kami jak szalony, odwracam si臋 i widz臋, 偶e m贸j samoch贸d powoli odje偶d偶a z dzieckiem w 艣rodku. Oczywi艣cie w dw贸ch susach by艂am w 艣rodku, musia艂o to wygl膮da膰 i 艣mieszno i straszno.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to wr臋cz hardcor, ale znajoma wracaj膮c ze mn膮 z zakup贸w , a wyjecha艂y艣my na spore wniesienie, te偶 pozostawi艂a samoch贸d, pomijaj膮c r臋czny馃槃馃槂馃槂 prawie go goni艂y艣my...
      Dziecka pewnie przera偶one zasta艂a艣?

      Usu艅
    2. To wszystko dzia艂o si臋 szybko, ma艂a tylko zd膮偶y艂a buzi臋 ze zdziwienia otworzy膰 :-)

      Usu艅
    3. Pr贸buj臋 sobie to wyobrazi膰.
      Trudno si臋 dziwi膰 przera偶eniu c贸reczki
      Najwa偶niejsze, 偶e wszystko sko艅czy艂o si臋 szcz臋艣liwie❣️

      Usu艅
  7. kontynuuj膮c my艣l Kathy L. puenta jest taka, 偶e do lasu tylko z niebieskim kaskiem, a wtedy 偶ycie jest prostsze, pokazujesz na艅 i pytasz: "a to widzia艂?"...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. No i mo偶na w niego zawsze nasika膰, ca艂kiem niezauwa偶alnie

    OdpowiedzUsu艅
  9. Te偶 si臋 ubawi艂am.
    P臋dz臋 mandat zap艂aci膰

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ach, te budowy. Co艣 ich si臋 ostatnio tak namno偶y艂o, 偶e nawet cz艂owiek nie wie, kiedy wejdzie na ich teren. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O tak , a jeszcze jak znak贸w nie widzi馃槄馃槀馃槀
      Miasto dotacje dosta艂o, ale nie przewidzia艂o 偶e to m贸j teren do biegania
      Pozdrawiam serdecznie Karolino❤️

      Usu艅
  11. Odpowiedzi
    1. Niby nie bo 20 dyszki za zaparkowanie bez biletu.
      Bilet 0,5 grosza
      A co艣 mi m贸wi艂o:
      Joanno b臋dzie r贸藕owy bilecik
      Nie pos艂ucha艂am intuicji , to mam馃檲馃檲馃檲

      Usu艅
  12. No nie藕le. Budowy pojawiaj膮 si臋 czasem tak nagle...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W dodatku jecha艂am 2 km przez ten 偶wirowy tor馃ぃ馃槀

      Usu艅
  13. Fajna :) historia :) A poza tym masz fantastyczny dystans do siebie i do 艣wiata! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie u艣miejesz si臋 tak z kogo艣 , jak z w艂asnych przypa艂贸w...
      Mo偶e dlatego rogal z twarzy mi nie schodzi馃榿

      Usu艅
  14. Nic si臋 nie martw, moja kole偶anka by艂a lepsza, ustawi艂a si臋 na postoju taks贸wek jako ostatnia i sie zastanawia艂a, dlaczego wszyscy przed ni膮 nie skr臋caj膮, skoro juz trzeci raz zielone sie zapali艂o. :D :D :D

    OdpowiedzUsu艅
  15. Hahaha 馃槃馃榾馃榾馃檲 pad艂am
    Pocieszy艂a艣 mnie馃槃馃槃
    Mo偶na si臋 za艂ama膰
    Nie do艣膰, 偶e ostatnia, to jeszcze czeka na zielone i nikt jej nie proponuje kursu馃榿馃榿馃榿

    OdpowiedzUsu艅
  16. Odpowiedzi
    1. Szkoda, 偶e mi nie p艂ac膮 za takie gafy馃槝馃ぃ馃槀

      Usu艅
  17. Doczyta艂am tylko do "wielka 偶贸艂ta koparka" i ju偶 widzia艂am samo zuo.
    Bo od dw贸ch tygodni wiem, ze takie 偶贸艂te ustrojstwa przynosz膮 tylko nieszcz臋艣cie typu mandat, lub niewyspany i wkurzony kuracjusz;).

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha
      Dok艂adnie
      Ale najgorsze, 偶e tego dnia sobie nie pobieg艂am
      馃檲

      Usu艅
  18. ❣️ pocz膮tkowo nie by艂o mi do 艣miechu馃槏
    Potrzebowa艂am czasu

    OdpowiedzUsu艅
  19. No niez艂a historia. Teraz pozosta艂y z niej wspomnienia i zap艂acenie tego mandaciku. :D

    OdpowiedzUsu艅
  20. Oj tak, mandat w pierwszej kolejno艣ci

    OdpowiedzUsu艅
  21. Przyznam szczerze, 偶e historia niespotykana. B臋dziesz mia艂a co wspomina膰 ;p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O tak, b臋dzie sporo do zaczytania na stare lata馃榿馃槅

      Usu艅
  22. Ale偶 Ty masz przygody. Mandatu nie zazdroszcz臋 :P A po placu budowy te偶 dzi艣 biega艂am, ale na szcz臋艣cie swoim 馃榿

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hahaha uwa偶aj, abym tam nie wjecha艂a.
      W moim przypadku nie ma rzeczy niemo偶luwych

      Usu艅
  23. Historia do opowiadania w towarzystwie na lata :) Ja jako艣 nigdy nie dosta艂am mandatu;0

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Pami臋taj jazda konna bez upadku z konia to 偶adna jazda, 馃榿馃槃馃槂
      Sporo je偶d偶臋 ostatnio, wi臋c jeszcze wszystko przede mn膮

      Usu艅
  24. Dlatego ja nie biegam :D po prostu dzi臋ki temu unikam takich przypa艂owych wydarze艅 :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. 馃榿馃槃馃槃 w艂a艣nie gdybym pobieg艂a, a nie zwyczajowo zawioz艂a ty艂ek na start, to pewnie, nie mog艂abym si臋 艣mia膰 z w艂asnej niezdiagnozowanej
      choroby馃榿馃槄馃槀

      Usu艅
  25. Asiu, c贸偶 natura si艂a wy偶sza i determinuje wszystko inne...Mandat przebolejesz. Ja ostatnio zap艂aci艂am 50 euro, bo z bankomatu wzi臋艂am Beleg zamiast biletu. Zap艂acilm, ale trwa艂o, zanim odreagowa艂am.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Odreagowanie jest konieczne.
      Ja najpierw puka艂am si臋 w czo艂o, bo nie mog艂am uwierzy膰, 偶e zrobi艂am co艣 takiego, a dopiero po chwili szuka艂am drogi dojazdowej

      Usu艅
  26. Odpowiedzi
    1. Ciesz臋 ❣️ si臋,偶e nie jestem sama w tych okoliczno艣ciach przyrody

      Usu艅
  27. Nie z艂a historia! Ja nigdy nie dosta艂am jeszcze mandatu. To znaczy raz prawie dosta艂am, jak byli艣my w zesz艂ym roku z Rafa艂em na seebloggers w 艁odzi- za palenie. Nie wa偶ne 偶e inni palili obok nas i wypisuj膮cych mandat stra偶nik贸w miejskich. Skoczy艂o si臋 na jednym mandacie i upomnieniu. Nie chcia艂abym tego prze偶y膰 ponownie XD
    Pozdrawiam ciep艂o ♡

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. No niez艂e... 馃ぃ Tez mam tak czasem, (szczeg贸lnie gdy znowu dostan臋 list z tutejszego Urz臋du Podatkowego)... Ostatnio tak si臋 zamy艣li艂am jad膮c na rowerze, 偶e lekko przejecha艂am ma艂e skrzy偶owanie, ( jakie艣 odg艂osy tr膮bienia i ostrego hamowania samochod贸w, wcale mnie nie oderwa艂y od uk艂adania dosadnej odpowiedzi Belastingowi); by nast臋pnie min膮膰 drog臋 do mojego domu. Ockn臋艂am si臋 gdy nagle brak艂o dom贸w w zasi臋gu wzroku. Musia艂am zatrzyma膰 si臋 i zastanowi膰 gdzie w og贸le jestem. Ale by艂am na szcz臋艣cie tylko jakie艣 5 km za miastem... 馃榿

      Usu艅
    2. Ayuna wszystko przed Tob膮 kochana
      Najwa偶niejsze to przygotowa膰 si臋 na najgorsze
      M贸wi臋 to ja, optymistk膮 roku馃槃馃槂

      Usu艅
  28. Maradag 馃槀馃ぃ馃槀馃槄
    Tylko pi臋膰 kilometr贸w hahaha
    Uwa偶aj na siebie kochana, bo jak tak dalej p贸jdzie, to w tych rajdach za bardzo schudniesz馃槅馃槄
    A mandaty przypominaj膮, 偶e rzecz膮 ludzk膮 jest b艂膮dzi膰

    OdpowiedzUsu艅
  29. 艣wietne masz por贸wnania :) a偶 ca艂a historia, cho膰 dla Ciebie pewnie taka nie by艂a, poprawi艂a mi nastr贸j :D

    OdpowiedzUsu艅
  30. Kiedy艣 z kuzynk膮 w Chorwacji wjecha艂y艣my w zamkni臋ty tunel, musia艂y艣my na wstecznym wraca膰 chyba ze dwa kilometry. To cud, 偶e nie dosta艂y艣my 偶adnego mandatu :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. 2 km na wstecznym?!!
      Kark pewnie 艣cierp艂 nieziemsko
      Przynajmniej to mnie omin臋艂o

      Usu艅
  31. Ale Ci si臋 trafi艂a przygoda :D

    OdpowiedzUsu艅
  32. O tak i my艣l臋 sobie, 偶e nie powinnam tyle je藕dzi膰, bo nigdy nie wiadomo dok膮d trafi臋

    OdpowiedzUsu艅
  33. Budujemy mosty dla pana starosty, lalalala... :D

    OdpowiedzUsu艅
  34. Wszystkie damy wypuszczamy i t臋 jedn膮...
    Ostawiamy馃槄馃槀馃ぃ

    OdpowiedzUsu艅
  35. Witaj jeszcze ciep艂ym, kolorowym dniem
    Czytaj膮c Twoje pierwsze s艂owa w tym wpisie, no poza czarnym kotem, pomy艣la艂am, 偶 e tak powinna zaczyna膰 si臋 niejedna moja historia...
    Pozdrawiam ko艅c贸wk膮 listopada

    OdpowiedzUsu艅
  36. Hahaha 馃槃馃榾馃檲 to znaczy, 偶e mog臋 wreszcie nie czu膰 si臋 taka bardzo osamotniona w tych swoich przypa艂ach

    OdpowiedzUsu艅
  37. Hahaha! No ale nie pobiega艂a艣? Mo偶e by艂oby 艂atwiej, bo teren wyr贸wnany :D

    OdpowiedzUsu艅
  38. Bardziej siku musia艂am馃檲馃檲馃檲
    I st膮d ten mandat

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mandat za ludzk膮 potrzeb臋 fizjologiczn膮! W XXI wieku! Skandal!

      Usu艅
  39. Skandal Dziubasowa!!!
    Urodzi艂 kupi艂am
    Jak przeczyta艂am Tw贸j komentarz,to bym, si臋 podo艂a艂a
    SKANDAL!

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BO呕E CIA艁O

艢LEPY ARCHEOLOG