Karp a karp chce żyć

Zawiść uśmiechnęła się przebiegle:
-Wymoszczę dupsko w świątecznym pudle,
a po wszystkim,
 gdy zdejmą mi tę potężną kokardę, poimprowizuję serdeczność-
-To nie takie głupie -
Wtrącił milczący dotąd karp.
- Z udawaniem jest jak ze śpiewem chóralnym, w tłumie nikt nie zauważy,
 że zwyczajne fałszujesz. -
- O tak! - Wtrącił opłatek
- Skandują życzenia niczym kibole, ale z gola spełnienia nie potrafią się ucieszyć,
bo wtedy trzeba hymn na stojąco odśpiewać.-
- I z okruchów nie potrafią się radować-
 Wtrącił chleb.
- Magia Świąt -
Zarechotała zdegustowana choinka,
połyskując oślepiającym neonem z napisem:
" Wesołych Świąt "

Na koniec życzę Świąt Bożego Narodzenia pełnych miłości i zrozumienia we wspólnym śpiewie na wesołą nutę. Cieszmy się chwilą i najważniejsze nie dajmy się zwariować. W życiu najważniejsza jest miłość a nie zastawiony suto stół i umyte okno...

Komentarze

  1. Niechaj więc w Twoim życiu będzie jak najwięcej miłości, radości i śpiewu, nie tylko przy okazji Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje przepięknie za życzenia.
      Dotychczas milości i śpiewu w życiu mi nie brakuje,ale nie chciałabym tego tracić.
      Życzę Ci, przepraszam że tak późno, samych pozytywnych wrażeń i ludzi budujących w Tobie same pozytywne aspekty życia Iwonko

      Usuń
  2. Cudnych, pozytywnie zakręconych, magicznych i rozśpiewanych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam, że właśnie stół i okno:-(
    U mnie opłatek szczęśliwy bo pochłonięty w całości przez wygłodniałą Tamalugę. Zawiści nie było, ino lekka frustracja. Choinka też nie ma co narzekać, bo przystrojona w piłeczki pingpongowe. Karp nic nie mówił, bo nieobecni nie mają głosu. W dodatku ryby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piłeczki pinpongowe???
      To pewnie był secik po Wigilii
      Dobrze że ryby nie mówią bo wtedy to by się dopiero okazało😆😅😄

      Usuń
  4. Zbojkotowałam karpia. Zaczęłam spędzać święta z tymi których ja lubię i od razu jest mi lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zbojkotowałam tych którzy szczęścia nie doceniają
      Jaga nadchodzący rok będzie mega
      Zapnij pasy...

      Usuń
    2. już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  5. Cały ten dialog jest genialny a zdjęcie mam ochotę wydrukować i powiesić w widocznym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG