https://dziubasowo.wordpress.com/


https://dziubasowo.wordpress.com/
Nie mam pojęcia , czy powinnam???
Wiesz,rozchodzi się o ten Twój list,a bliżej o jego emisję.
Po pierwsze, jak go już raz przeczytałam ,
to musiałam i kolejny i tak poszło falowo,
że teraz, jakby to moja babka określiła,
papier jest tak wymięty, że wygląda, jak psu z gardła,
no ten znacznie gorzej, bo ponownie go czytam...
Dziubasowa nie pamiętam,
abym dostała od kogokolwiek tak przezabawny list.
Ponad wszystko,chyba nie będziesz miała mi za złe gdy go upublicznię???
Wiem,wiem pytam ,nie czekam na Twoją zgodę i bum.
A skarpetki dobre są na czterdziestkę  i tak sądzę, że jako pięćdziesiątka ,też się w nie wcisnę😗
Jak Dziubasowie wyglądają to każdy wie,a jak nie wie, to niech patrzy
Ta poniżej, niczym BATMAN FOREVER, to ja, jako żywa, nawet listonosz nie miał złudzeń, bo tylko spojrzał i doniósł list bez wygooglowanego adresu - taki MISZCZ  u nas chadza, a co ! 






Dziękuję za wszystkie prezenty DZIUBASOWA, a trafiłaś z nimi w samo sedno Mikołaja.








Skarpetki śpią nawet ze mną, bo taki chłód mnie docisnął , że się z nimi rozstać nie potrafię. 



Cukierki,przepraszam  nadal nie odpieczętowałam ,bo tak cudnie wyglądają w tym kartonie, że zaprawdę boję się ich otworzyć,aby nie wyglądały, dokładnie jak Twój list😆😅😃
A pies to wiesz, gardło potężne i sporo może.
Powinnam podziękować za cudowne regenerum do ust. Nie zapominam o nim szykując się na biegi. Właśnie to robię, pisząc prawą i nakreślając kontury ust lewą , bo dzień taki krótki jest, że żyję w ciągłej obawie przed nadciągającą ciemnością, a dzisiaj zaplanowała przebieżkę na pięć kilometrów, może się zmieszczę w konturach mroku, ale najpierw Ty...

W takim razie do sedna...
Marta Guzowska jest niesamowita. 
Czytam " Czarne Światło " wszędzie i gdzie się nie znajdę, rozbrzmiewa mój rechot. 
Potrzeba nie lada talentu, aby prawie przy każdym rozdziale wczuć się w rolę mężczyzny, 
taki mini dzień świstaka, i sikać opartym o ścianę, lewa ręka na barierce, a prawa …
Doczytam. 
Mario, główny bohater jest antropologiem.
Może słyszeliście o takiej profesji. 
Jak nie, to wam po krótce objaśnię, bo zakładam adidasa na prawą nogę, w lewej ręce trzymam tę czarną książkę, a prawym wskazującym palcem piszę do was ten post i sama nie wiem, czy zdążę wybiec...
Antropolog, to ten co umarłych do życia powraca. 
Omija usta i stare metody wdechu i masażu klatki piersiowej, on ich przywraca szyfrowo 
- badając ich DNA. 
RESZTĄ podzielę się gdy skończę, a pozostało mi naprawdę niewiele. Może podczas biegu uda mi się doczytać jeszcze kilka stron...
Dziubasowa, jesteś bardziej magiczna od tych nadchodzących ŚWIĄT...
Pod wpływem Twojego listu święcę jaśniej niż lampki na mojej choince, a ludzie w sklepie pytają mi się, czy nie używam czasem fluidu fluorescencyjnego:)

Komentarze

  1. Milutko się nam zrobiło, nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. NO ba i to jak
    Dziubasowa to nas na max rozpieszcza Olitario
    😗😗

    OdpowiedzUsuń
  3. :((( następna obdarowana przez Dziubasową :(( a mi żal - też chcę

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaga nie Kuś nie Kuś 😆😅😄Mikoła święty to wiesz jest zdrowo walnięty
    Mniemam,że należysz do niegrzeczmych dziewczynek 😆
    Tak więc pędzà Renifery
    A Mikołaj worki przerzuca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( walnięty i niedorozwinięty!!! O mnie zapomniał ... buuuu

      Usuń
    2. On walczy z nawigacją
      Beznadziejnie krąży
      Śpiewaj głośno to Cię znajdzie może nawet do Świąt zdąży😆😆😆

      Usuń
    3. Boszzzzz... jak zacznę śpiewać to już na pewno nie przyjdzie

      Usuń
    4. Masz Jaga to co ja😆😗😗😗😗
      Przyjedzie przez niedowierzenie.
      Wiesz😆😆to jak kiedyś nie przyjść do cyrku i nie zobaczyć kobiety z brodą,albo metresy z czterema cycki
      Mikołaj takich okazów jak my nie pomija😆😅

      Usuń
  5. Hihihi, jak miło! Czuję się rozpieszczona tymi peanami na moją cześć :)))
    A tak serio - cieszę się, że sprawiłam Ci radość i dzięki raz jeszcze za udział w konkursie :)
    I TAK - też się zastanawiam jak ona to robi, że tak perfekcyjnie wczuwa się w męską rolę Ybla...zazdroszczę jej "lekkiego pióra" i chciałabym ją poznać osobiście, przytulić się do niej i czesać jej włosy :D :D :D
    Cmok :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mario mnie uwiódł
    Tym porankiem
    Jak w dniu świstaka
    Męską filozofią
    Fenomenalne lekkie pióro Guzowskiej porwało mnie
    Ale o tym w kolejnym

    Jedzie dzień do Was Mikołaj
    😆😅😗
    Rózgi pewnie lubisz jak każda młoda mama 😆😘😗
    Baardzo kochana dziękuję za tą nagrode

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię, Dziubas jeszcze bardziej ;)))
      Polecam wcześniejsze części - nie wiem, czy ta nie jest ostatnia z serii o Yblu...;)

      Usuń
  7. To się cieszę, że w duecie się rózgacie 😗😘😍
    Zgłębiam Dziubasowa niuanse nyktofobii
    Na stole sex ale tylko przy włączonym świetle😆😆😆
    Po tej leturze jak nic zostanę psychiatrą a już na pewno terapeutką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja żałuję, że nie było do wyboru antropologii ;)

      Usuń
  8. Nie????
    Ale zawsze możemy odkopać trupa, i go zbadać
    Doktor Hous
    Do ułsług
    Poczekajmy jednak na pierwsze wiosenne roztopy
    Ziemia lżejsza
    Spływa do morza i trupy odkrywa😆
    Po co sobie utrudniać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musimy się podszkolić! Do wiosny mamy jeszcze trochę czasu! :)

      Usuń
    2. Oj tak lubię zmiany i lubie się uczyć
      Trzeba znaleźć kogoś do łopaty
      My będziemy psychiczne a potrzebujemy fizycznych😆😅😄

      Usuń
  9. Powiększyłam sobie jeszcze te zdjęcia i co widzę? Że na jednej skarpecie chyba brakuje jakiejś części zawijasa! Normalnie tego nawet nie zauważyłam! Dobrze, że mi z dziurą nie sprzedali, bo ja zawsze nieprzytomna jestem... ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przynajmniej widzisz a ja to już weszłam w etap totalnej ślepoty
      Powiem Ci jedno
      Grzeją jak piec

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG