SOCJOPATKA

Czemu służyć ma mąż???
Mąż to skarb!😆😆😆
Niezastąpiony nawet po śmierci😘😗
Patrzę na nią przy śniadaniu,jak w zamyślenia oddaje się procesowi gryzienia, memlania,mlaskania.
Milczy....
Ja też
Myślę sobie,  że pewnie podatna jest na hipnozę. Nie mam złudzeń jej tu nie ma!
Ruchy szczęki stają się bardziej wymowne.
No i jest
Stop klatka
Kobieta chwyta za zęby, swoje 😗nie moje.
Wykonuje kilka mniej znanych mi czynności i cyk , wyrzuca je przed siebie.
Oczywiście manewr nie przypomina pchnięcia kulą , dokonaną ręką naszej Wróblewskiej,
 bo to jednak ciągle jej niemiecka kończyna
 ze zwitkiem zapomnianej muskulatury,ciasno przebijającej się przez pomarszczone dziewięćdziesięcioletnie ciało.
Teraz nie potrzebuję widzieć. Słyszę wszystko perfekcyjnie,każde odbicie, przetarcie i wyhamowanie.
Szczęka z hałasem odbija się kilkakrotnie
się o stół. Spada po cichu. Ląduje na miękkim włochatym dywanie, niczym spadochroniarz w trawach sawanny.
- To nie moje zęby !!!- Krzyczy tak, jakbym to ja była głucha, a nie ona.
"Moje też nie są" -pomyślałam.
Nawet po śmierci, nawet po śmierci
kobieta -socjopatka nawet po śmierci nie zostawia męża w spokoju!

Komentarze

  1. Uśmiałam się :) z zębami zdarzają się różne przedziwne historie, łącznie z tą jak pewne zęby zostały zjedzone przez psa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, taka historia z psem w tle przydarzyła się i w mojej rodzinie ;)

      Usuń
    2. Jestem ciekawa tej historii z psem

      Usuń
  2. No tak to musiała być dobra zabawa, ale dla psa....😆
    To nawet pocieszające gdy po ukochanym pozostają Ci zęby
    I w dodatku pasujà😅

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mogę ugryźć tej historii i bardzo mnie to gryzie :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko przez zęby😆
    Nadal masz swoje

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre... jak scenka kabaretowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życie Jotka to najlepszy kabaret
    Szczęśliwi zamężni zaoszczędzą na protetetyku😆😆

    OdpowiedzUsuń
  7. Material na skecz :D
    A Hannibal rzadzi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zęby podobno drogie
    A co niektórzy zapominają wyjąć zmarłym
    A może się jeszcze przydadzą???

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobno w Indiach protezy robi się z używanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie taki głupi pomysł
    Wszystko przed nami Dziubasowa
    Rozglądam się za osobą, 😎której ewentualnie po śmierci skrojone zęby,ale wszystko to takie niewymiarowe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG