Mózg

https://youtu.be/WR_cEutJNPohttps://youtu.be/WR_cEutJNPohttps://youtu.be/WR_cEutJNPo

Uczcie się języków. Też się uczę. To teraz się powymądrzam😂😁😀
W wakacje a
zazwyczaj się resetujemy.
Urywamy się na krótko z kieratu codzienności i... W długą
Padło na Sopot, a tam armagedon
Balety do białego rana, tańce, drinki...
WARIACTWO
Norweg wypatrzył nasze towarzystwo. Wpadła mu w oko moja psiapsiuła. Wyjąć jej nie mógł
Oj jęczmieniem się rozleje ta znajomość -
Pomyślałam
Norweg, jak to Norweg zaczął bajer od tego wiecie :du ju... I dalej... Spik
U mnie klik. Mózg na pełnych obrotach.
Wiecie, jak to jest po kilku drinkach -
Nie ma MOCNYCH
-yes... Wija sprechen...
I pomieszał Pan języki ludowi...
On do mnie po angielsku, ja mu po niemiecku- istna wieży Baabel
-Bardzo dobrze mówisz po angielsku- Rzucił na pożegnanie porywając perełkę naszego towarzystwa do tańca.
Uwierzyłam... Słowa Norwega dodały mi skrzydeł... Uwierzyłam, że "SPIKAM"
...
Uczcie się języków to rewelacyjny botoks dla mózgu...
Można wszystko, nawet mając 150 lat, można, tylko trzeba chcieć..

Komentarze

  1. No podobno, nawet krzyżówki tak nie trenują mózgu, jak nauka języków.
    Ale i tak nie uchroni nas to przed Alzheimerem, niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś w błędzie
      Wywiad powyżej
      wywiad z doktor Diamond
      Ma ponad 80 lat Od lat prowadzi badania na mózgu ,zaczynała od myszek, przez Einsteina mózg-
      . Jako pierwsza zaprzeczyła torii genetyczności mózgu
      Prowadzi po dzień dzisiejszy wykłady na kalifornijskiej uczelni i kocha mózg
      Tą PASJĄ zaraża
      Zaraziła i mnie
      Dowiodła że aby zachować mózg w należytej higienie i ciągłej młodości należy :
      Uczyć się języków obcych , uprawiać sports I KOCHAĆ😆
      WSPANIAŁA KOBIETA
      Krzyżówka
      Idealny sport dla mózgu
      Tak sądzę
      Ale nie mam pojęcia co
      na to pani
      Diamond? 😜

      Usuń
  2. Jestem w błędzie jakim? uściślij, bo nie rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choroba Alzheimera
      ona nie musi być genetyczna
      Doktor udowodniła
      Że na prawidłowy rozwój mózgu ma wpływ tzw. UBOGACENIE
      Czyli warunki w
      W jakich żyją osobniki
      Zapewniając odpowiednie warunki bytowe zapewniamy młodość dla mózgu
      Mózg nie dziedziczy
      Sami odpowiadamy za jego hogienę
      Zobacz film jest bardziej przekonujący
      ode mnie, bo żaden ze mnie doktor😀

      Usuń
    2. Ale ja nie pisałam o dziedziczności... film obejrzałam i czytałam o Alzheimerze, bo koleżanka to ma... niezwykle czynna umysłowo osoba, podobno takie są właśnie najbardziej narażone, a lekarze tak naprawdę nie znają przyczyn powstawania u niektórych osób.
      Miejmy nadzieję, że rozwój medycyny zatrzyma i to...

      Usuń
    3. Jotka wszystko w rękach ludzi i oby jak najszybciej medycyna mogła pomóc
      Opiekowałam się osobą z tą
      przypadłością
      Zapominanie w jej przypadku stało się przyczyną szczęśliwości żyła
      we własnym świwcie

      Usuń
  3. Najlepsza mobilizacja z tą nauką języków. Mózg się wygina, ugina i ćwiczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję z angielskim
      Nakłada mi się na niemiecki
      Nie podaje się 😂😁😀

      Usuń
  4. Aj te typowe podrywy facetów. haha Już się z nich tylko śmieję. ;D Uczę się angielskiego i uczę i uczę. Nie jestem super uzdolniona, ale jakoś idzie. Ważne, że do przodu i nie ma mowy o poddaniu się. Marzy mi się też włoski, może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Whorton zaraził mnie miłością do Hiszpanii
      "Rubio"
      Zawsze chciałam nauczyć się tego języka
      Lubię wyzwania, ale widzę że Ty również

      Usuń
    2. To jest to słynne porozumienie ponad podziałami!
      Ja po niemiecku do dziś po piwie potrafię powiedzieć "Kocham Cię", "Kup mi piwo" i "Rozbieraj się szybciej" - ku uciesze towarzyszy imprezy ;)
      PS. Czego ten Norweg nie mógł jej wyjąć???

      Usuń
    3. W Londynie pomyliłam w języku angielskim
      Hose z
      Hors i wyszło
      Wyjęłam Ci konia z szafy
      🇬🇧
      Początkowo nie załapałam własnego błedu
      A facet u którego
      Sprzątałam nie mógł się ruszyć z przerażenia
      Wiesz ciągle czekał na tego konia 😉

      Usuń
    4. Hahaha :D Myślał pewnie, że to jakaś metafora :D

      Usuń
    5. Nie, myślał pewnie że zagubiłam się w przestrzeni i wydaje mi się że w stajni
      jestem
      Jego mina niezapomniana

      😂😁😀

      Usuń
  5. Fajna historyjka :) Uwielbiam języki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja
      W swój muszę się gryźć za dużo mówię
      😊😄

      Usuń
  6. Uczę się i uczę:) spikam, parlam i ablam wciąż nie tak jakbym chciała chociaż... ostatnio wprawiłam w zachwyt mojego mężczyznę: "nie wiedziałem, że z ciebie taka poliglotka jest". no to się dowiedział:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio przyszło
      Mi rozmawiać z Niemką po rosyjsku
      Przepiękny miszmasz nam powstał😂😃😄
      Ubaw po pachy miałyśmy

      Usuń
  7. Warto znać dobrze co najmniej jeden język obcy, a w innych choćby podstawowe zwroty. To niemal zawsze działa w różnych sytuacjach. :)

    Za późno się zorientowałem, że coś kręcą. Poza tym jakoś nie widzę się przed kamerą, nawet jako element tłumu.

    Mecz finałowy moim zdaniem idealny był.

    Też w Rymanowie byłem w sanatorium, mało co pamiętam. O wiele lepiej pamiętam wyjazd sprzed mniej więcej 5 lat w te okolice i muszę powiedzieć, że pewne rzeczy zostały takie jakie je zapamiętałem, inne się zmieniły. W sumie zmiany na lepsze moim zdaniem, choćby mała tężnia w parku zdrojowym, świetna sprawa.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno znajomość języka odmładza mózg
      Wszystko chyba zależy od tego w jakim wieku jesteś i czy masz ochotę poszaleć w starości na istocie szarej
      Zabieram się za angielski, bo kto wie może przyda się jeszcze w te wakacje
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG