COACH MÔW MI COACH

Zaczęło się wszystko tak naiwnie. Nie mogłam przecież przypuszczać, a  plan rodzi się w głowie-
tak piszą coach.
Znasz jakiegoś???
Ci wszyscy trenerzy personalni, to chyba mogą nam dzisiaj skoczyć. Wiemy czego chcemy😜
Chcemy się bawić życiem. 
Egzystencja jest, jak bąk po grochówce :
Krótka, śmierdząca 
i z zaciśniętymi pośladkami.
Smród może zabić. 
Nie ma co truć.  
Otworzymy szkołę :) 😆 
Nauczymy ludzi zarządzać  poczuciem humoru. 
Kochana będzie z tego kasa, bo ludzie dawno zapomnieli  jak to przyjemnie się śmiać z własnej durnoty. 

Najtrudniej jest zaplanować najgłupszy krok, żeby się czasem nie wydało, że takie niedoskonałe jesteśmy. 
Ludzie potrzebują w tej sferze trenera, bo im się od tych mądrości tak powywracało, że tylko to parcie na doskonałość im pozostała
Punkt pierwszy przypomnij sobie, jak przyjemnie być wariatem. Zawsze możesz powiedzieć że głupia jesteś i to nie twoja wina tylko genów - przekleństwo potomnych... 
Pamiętaj usprawiedliwiona głupota to podstawa sukcesu w tej sferze  


I czerp przyjemność z chwili, a ta była niesamowita ... 
Nadal chcesz zdjęcie z wodą w tle?? 😜 👹 

W podpisie:
Twój Trener Personalny. 


Komentarze

  1. No tak, dystans do siebie, to dziś towar deficytowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Takie wpisy można by umieszczać w miejscach, gdzie sporo osób by miało do nich dostęp. Szczególnie trafia do mnie ta sytuacja z grochówką.

    O tak. Pani Tokarczuk też mnie zachwyciła, nie mam w bibliotece za dużego wyboru jej książek, zawsze zostaje zakup. Co do pani Bondy to jakoś się nie przekonałem. Ale to pewnie moje podejście, bowiem nie za bardzo lubię kryminały.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Tylko wariaci są coś warci", powiedziała Alicja z Krainy Czarów.
    Niektórzy to już bez trenera kupy nie zrobią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego właśnie zostałam Couchem ;)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG