CZYTANIE POGARSZA WZROK

Oślepłam! 
Tych liter taka mnogość  przepychają się jedna przez drugą, że człowiekowi przy zdrowych zmysłach trudno zachować w higieniczną psychikę. 
Więcej kartek to już pani nie mogła zapisać??? 
Na ostatniej pani Malanowska  trzeba było dorzucić skierowanie do okulisty i alfabet Braille dla tych  
co dotarli i dalej nie mogą. 
Kaja Malanowska przyczyniła się do zaniedbań w moim domu, na dodatek nie przyszła, nie pozmywała, z kuwety nie wyniosła  za to miała czas na na pisanie takiego potężnego kryminału! 
Bezczelna- dawno nie czytałam czegoś tak porywającego, w dodatku ta tajemnica policjantki...
Powiem skromnie :
Rzyczyłabym 
sobie aby i moje książki przyczyniały się do tak totalnego zagubienia w realnym świecie 
King pewnie chowa się ze wstydu pod kanapę, a ja tymczasem skończyłam swój
"LONDYNSRONDYN "
i namiętnie szukam wydawcy :) 

Komentarze

  1. Czytanie nie tylko pogarsza wzrok, zabiera czas przeznaczony na życie w realu i co najważniejsze - uzależnia, ale takie problemy to sam miód ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z uzależnieniami to tylko
      psychiatra może sobie
      poradzić :)

      Usuń
  2. Hahah, no oni nigdy w domu nie pomogą, ale chcieliby, żeby kupować ich książki! :)
    Normalnie nic nie rób, czytaj, pogłębiaj wadę wzroku, a wszystko w obejściu zrobi się samo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze
      tak skubana książkę napisze ,że nin myjesz się 2 dni póki nie przeczytasz
      Z gęby smród
      Z kosza odór
      A ty czytasz
      Żeby to chociaż szkodliwe płacili???

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG