RÒŻ

Zapytałeś mnie się dlaczego ròż?
Też myślę, że to infantylne.
To kolor mojej egzystencji, a ja w życiu najbardziej kocham kochać.
Nic na to nie poradzę, że uwielbiam życie w tym kolorze.
Niemowlak rodzi się przezroczyście- ròżowy. Otwiera niebieskie oczy, które nijak mają się do przezroczystego ròżu i z determinacją oddaje się ssaniu życia.
Kocham kochać. Życie bez miłości jest tym czym zatwardzenie
Siadasz i nic.
Boli...
Nie lubię bòlu.
Kocham ròż...
Wiesz, gdy będę bardzo stara przypomnę Ci jak ważny jest ròż...

Komentarze

  1. Ròżowo się czuję i bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Równie dobrze mógłby ktoś zapytać - dlaczego czarny? Lubię pudrowy róż, ale ten z twojej fotki bardzo energetyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jotka ja jestem energetyczna. Kocham to swoje zabałaganione życie. Przestałam Ci tonę energii

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż odmładza, lubię pudrowy róż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez uwielbiam róż i nic na to nie poradzę :) dobrze mi z tym... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz podobnie jak ona ... :)
    „Wierzę w różowy kolor. Wierzę, że śmiech jest najlepszym spalaczem kalorii. Wierzę w całowanie, dużo całowania. Wierzę w bycie silną, gdy wszystko wydaje się iść w niewłaściwym kierunku. Wierzę, że szczęśliwe dziewczyny są najpiękniejszymi dziewczynami. Wierzę, że jutro jest inny dzień i… wierzę w cuda.” (Audrey Hepburn).

    Pozdrawiam Maja
    albo-albo.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie jakbyś mnie znała
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdemu życzyłabym, aby czuł się po prostu różowo. Po prostu tak w środku :) (chociaż na zewnątrz też może być :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Chodzi mi o zestaw wewnętrzny, czuję się pink w każdym calu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy byłam dziewczynką, lubiłam różowy, potem niebieskość, a obecnie wracam do zgaszonego różu. Kolory zmieniają się wraz z nastrojami. Czerwony kolor również jest energetyczny, więc mam buty i rękawiczki.
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  11. Ultra uwielbiam czerwień. To prawda jest niezwykle energetyczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba nikt z nas nie lubi bólu... różowy kolor czasem lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zauważ, iż ludzie chętniej obnoszą się z bòlem, niż z ròżem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja kocham niebieski... Ciągnie się za mną od dziecka. Lubię ten mój niebieski (jak bleus i jazz), kombinować z kontrastowymi kolorami (jak w życiu). Ale zawsze wyłazi z kąta niebieski..
    Jakos tak "łagodzi moje obyczaje", gdy dostanę w twarz czerwonym i gdy podetnie nogi brązowym...
    Gdy zalewa mnie żółć z jakiegoś szaro-burego powodu, sięgam po niebieski i robi się...
    różowo... :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. I widzisz, że wszystko na ròżu się kończy. Mnie niebieski chłodzi, chociaż Tobie pewnie w nim przepięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kolory jesienne, a z różów ten pudrowy oraz róż antyczny. Za to bardzo podoba mi się róż na innych osobach. Świetnie odmładza i poprawia kolor skóry na twarzy- rozjaśnia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ròż noszę w sercu, to najczęściej...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. różowy jest fajny, ja bardzo lubię, a teraz przy córce to już w ogóle mój ulubiony kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wolę zielony, ale gŁoś zapewne zgodziłby się z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Joanna i śpiewaj còrce" ròżowo mi..."
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Róż czasami noszę, nie stronię od tego koloru. Rzeczywiście ten kolor nawet w magii kojarzony jest z piękną miłością (żeby ją przywołać palimy różowe świece).

    OdpowiedzUsuń
  22. No... ja patrzę na świat przez różowe okulary i jest całkiem, całkiem...

    OdpowiedzUsuń
  23. Gaja popatrz jaka szczęściara że mnie, świec nie palę, a miłości mam rzeknę do bòlu
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Amasja świat jest piękny 😘😍

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie Ci w tym fioletowym ciuszku, naprawdę sexy..
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem, jak Ty byś w ròżu się prezentował???

    OdpowiedzUsuń
  27. 'Życie bez miłości, jest jak zatwardzenie. Siadasz i nic...' Rozwaliło mnie to, ale to takie prawdziwe! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG