MIŁOSNS ETIUDA


MIŁOSNA ETIUDA

‌Chowała się w niego,
niczym w parasol, który chronił ją przed dniem. Nie lubiła jasności.
Blask poranka zaoostrzał kontury twarzy, odkrywał starość.
Kradła jego zapach,
w zazdrości o dzień,
który jej, go zabierał.
Z magiczną siłą przenosiła się  
w receptory jego skóry...
Znowu to światło...
Chciałaby żyć w niekończącej się nocy jego ciała.
- Malutka boję się, że cię zgniotę- szeptał , wnikając w nią całym sobą. Nie była już Ewką...
Była w nim, on w niej.
Zabierała mu skórę, aby chwilę w niej pomieszkać.
- Nigdy nikogo tak nie kochałem. Przez te lata tkwisz we mnie
tak głęboko, że nie potrafię
sobie z tym poradzić.
Jesteś w każdym moim śnie. - Doznawała powolnego zaspokojeni nasycona smakiem jego śliny....
Byleby nie przestawał...
Upajała się dotykiem jego rąk,
wiła z rozkoszy w rytmie jego oddechu.
Był, jak muzyk grający na harfie jej doznań, nawilżając jej zmysły miolionem pocałunków.

Zamykała oczy, aby zapomnieć o budzącym się dniu...
Jeszcze nie teraz...

Komentarze

  1. Kurczaki jestem pod wrażeniem.

    Każdy ma artystę czy piosenkę, do których chętnie wraca. Taka natura muzyki chyba jest.

    Nie mogę narzekać, choć jak sam stwierdziłem kiedyś, czasem mam w domu jak u rodziny Addamsów. Ale to raczej na plus. Przynajmniej dla mnie. :)

    Rower to dobra rzecz. Dobrze mi się myśli w czasie jazdy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. To zupełnie jak ze mną. Uwielbiam przejażdżki rowerowe.
    Myślę o powrocie do biegania, ale to dopiero jak wrócę wreszcie do domu😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo rower to jest jednak coś więcej jak spacer, do tego można dostosować sobie prędkość przejażdżki i takie tam.

    O, bieganie jak na razie nie dla mnie. Można rzec, że kondycję mam zupełnie do innych celów podpasowaną. :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wsiadam na rower
    Może uda mi się przepędzić tego lenia

    OdpowiedzUsuń
  5. wież to coś pięknego i nieziemskie przekleństwo ......:)

    fajnie napisane :))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG