ATRAPY

Odnoszę wrażenie, że wszystko jest powtarzalne, mdląco przewidywalne, niechlujne w swoim wymiarze.
Kobiety uganiające się za miłością,
łykające tanie komplementy od których puchnie ich ego.
Przechodzą na dietę. Żywią się urojeniami. Są jak kury....
Szukają ziaren....
Stuk puk...
Trawią...
Wydalają...
Szukają dalej ...

Jeszcze Ci Judasze w skórze przyjaźni.
Tani manipulanci.
Kreatorzy kosmicznej przyjaźni:
- Jak będę spadał to mnie złap, a jak umrę to pochowaj-
Chuj z Wami przyjaciele emocji.
Zapalę znicz...
Śmierdzi przeszłością...
Tak wygląda starość. Widzę kontury śmierci.
Robi się nudno...

Mężczyźni bez oręża, poszukujący...
To parcie na męskość ich przygniata.
Przypominają rozdeptanego przez życie robaka....
Tego się nie sklei...
Możesz przypiec, przypalić, możesz życie nosem wciągnąć...
Jest za ciężkie...
Nie ogarniasz...
Już Ci się nie chce improwizować...
Kurna lepiej się połóż i prześpij to życie...
Podnieś spodnie. Opadły Ci do kolan...
Cóż i to było do przewidzenia...
Przewrócił się...
Dupą świeci...
Dupa nie mężczyzna...

Dzieci ...
W nich nadzieja.
Utalentowani manipulanci
niedorosłych dorosłych...
Jest nadzieja, że się nie zanudzę...

Komentarze

  1. Witaj!

    Ciekawy wpis, miejscami do podpisania się całym sobą przeze mnie. A końcówka szczególnie mocna z tym obrazem.

    U mnie chmury i zapowiedź deszczu, który nie przychodzi. Nie lubię takiej pogody, zawieszenia takiego i już.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak pogoda i u mnie, rzekłabym pod psem, ale obraziłby się Azor😃
    Maj mógłby stać się słonecznie majowy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. aż,,,czemuż to nie są moje sowa....zayebioza. Własnie tak. dosadnie, Brawo! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świat w pawich barwach Arte😂😁😀

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pogoda niby lepsza niż ostatnio, ale deszcz jakoś się snuje w chmurach, co pojawiają się na niebie raz na jakiś czas. Maj taki dziwny można rzec.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóżnie senność dobija. Zmuszam się do życia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogody nie zmienisz - chyba że wyjedziesz gdzieś daleko - za to sposób myślenia i patrzenia na wszystko...owszem. Dlaczego by nie spróbować?

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybciej pogoda się zmieni niż moje postrzeganie świata.
    😂😁😀
    Lubię go,
    A ludzie... Cóż mają prawo do odmienności😁😂😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy i trafny wpis. Bardzo intrygujący tytuł. Mi też to wszystko wydaje się zszarzałe, nudne. Łącznie z tymi kobietami. Tych to już wcale nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faceci???!!!
    To dopiero ewenement, czują huć zagubionego w Andach Indianina i nijak azymutu nie potrafią odnaleźć
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to jednak urodziłem się w dobrym miejscu. Bo czasem tak narzekam, że szok. Jak jest za zimno, narzekam, jak upał, narzekam, za mało zajęć mam, narzekam, za dużo, narzekam. Ostatnio najbardziej na pogodę narzekam. I też śpię niepostrzeżenie jakoś w dzień. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Życie jest tak długie, że czasami trzeba sobie je urozmaicić marudzeniem, albo zwyczajnie przespać najgorsze, oby nie trwało zbyt długo, bo przyjdzie nam obudzić się w Wigilię i znów źle , bo karp bo pierogi, bo śniegu nie ma a na klapki za ciepło😂😁😀

    OdpowiedzUsuń
  13. :) Mnie w ostatnie Święta dopadło tak, że szok. Ale już się z tego wszystkiego jakoś otrząsnąłem i idę dalej. Poza tym zawsze się może znaleźć coś, na co można ponarzekać. Przynajmniej ja tak mam.

    :D To by było jakby ktoś miał taki sen wiosenno-letnio-zimowy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. I przespać te szare dni i obudzić się w nowym rozwiązaniu😋

    OdpowiedzUsuń
  15. Można by nawet spróbować. Ale pod warunkiem takim, żeby się człowiek nie zestarzał w tym śnie. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sen to sen...
    Nie ma opcji na starość

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele rzeczy się stwórcy nie udało, kimkolwiek on jest, szczególnie starość. Uściski majowe ślę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mieszajmy w to stwórcy Ewunia.
    Jesteśmy jako ludzie nędznie niedoskonali.
    Mamy parcie na szkło, na mega sławę, mamy parcie na słabszych- bo jesteśmy
    Drapieżnikami
    Nie potrafimy wykorzystywać tego co nam Stwórca dał
    Dużego Mózgu i
    Empatii 😂😁😀
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz, jak patrzę na niektóre dzieci, wierne kopie swoich rodziców, to i tam nie widzę nadziei...

    OdpowiedzUsuń
  20. Często sami nie dajemy wyboru drogi. Narzuca my własne zasady....
    Tymczasem dzieci żyją dla świata
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieknie powiedziane! Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Artur, dawno Cię u mnie nie było😂😎

    OdpowiedzUsuń
  23. W sumie racja, sen to sen. :) A na starość opcji na razie (pewnie na wieki jeszcze) nie ma.

    Ja wsiąkłem w takie granie już z 10 lat temu, na koloniach w otoczeniu totalnych metalowo-rockowo-punkowych freaków. :) I do dziś mnie trzyma, choć słucham też innych gatunków, można powiedzieć niemal od Sasa do lasa. Takie dźwięki jak DP to magia i zdrowe uzależnienie (ale sformułowanie).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. O tak często wracam do Janis Joplin...
    Można odpłynąć...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja własnie ostatnio mam wrażenie, że jestem taką kurą. I dziobię te ziarno rzucone mi z wielką łaską. I żeby ten kogut był czegoś warty. A to tylko taki fałszywy przyjaciel.

    OdpowiedzUsuń
  26. To jak życie godowe, bez przyszłości.
    Zauważ, że modliszka
    Daje sobie rewelacyjnie radę w gąszczu przyrody:
    Nigdy nie jest głodna i nie zadaje się z byle pajacem😂😁😀:
    Bądź jak modliszka!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie sobie ktoś życie ułoży, takie ma. Jak komuś pasuje rola kury, to jego sprawa, chociaż to życie będzie nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziobać i czekaś, aż łaskawa dłoń ziarno komplementów rzuci😂😁😀
    Pozdrawiam Giga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG