ZESCHIZOWANA MATKA

Taka jestem. Mam to szczęście, że wychowujemy bąbelka- 😂😁😀 ukatrupi mnie bez znieczulenia, jeśli to przeczyta, z PANEM EX.
MYŚLICIE ,że piorunami nie rzucałam w stronę tatuńcia, z którym to zamieszkał??
To byłoby zbyt delikatne.
W ruch szło wszystko.
Bąbelek przepoczwarzył się w kanciastego Bąbla i jak większość normalnych nastolatkòw, nie szuka autorytetu w mamiuni, lub też w tatuniu, a jedynie sam uważa się za GURU.
Oczywiście początkowo darłam szaty, jak to ja, ta najlepsza, bez rysy na lśniącej karoserii, ma oddać dziecko, temu, ktòry je spłodził i to po 14 latach pełnego oddania sprawie???!!!
Po moim trupie- pomyślałam.
Na szczęście obyło się bez pogrzebòw.
Łapię się czasami na tym, iż rozbawiają mnie do łez informacje o cudownych dzieciach. Byłam jeszcze gorsza.
Dzieci szybko wyrastają z ciuciania.
Rodzimy je dla świata i chcąc nie chcąc, musimy wyrazić pełną aprobatę, na to, aby ten ŚWIAT je połknął, strawił i wydalił.
Nic tak perfekcyjnie nie uczy życia, jak własne potknięcia.
Pisze to matka - wariatka, która wydała na świat anioła.
Ten sam, tuż po pierwszej samodzielnej pròbie czystości, czytaj porzuceniu pampersa, przeistoczył się w nieludzko odrażające- 😂😁😀 ZOMBIE 😷😷😷
Od czasu do czasu, w ramach sprawienia matce przyjemności, improwizuje anioła, ale do owej sztuczki nie zakłada już pampersòw- wyròsł.
Możemy wszystko:
Chuchać, dmuchać, na nawet oddychać za nich, ale życia to za nich nie przeżyjemy....

Komentarze

  1. Hmm... Ja się już teraz łapię od czasu do czasu na takich myślach, że jak to tak, że to już siedem lat, a przecież ledwie co Szymek się urodził, ledwie co chwycił mnie za palec pierwszy raz (co widziałem ledwo co przez zalewające moje oczy łzy...) a tu już biega mi po szkolnym korytarzu z uśmiechem i przynosi do domu w plecaku oceny i zadania. Czasie zwolnij, bo ja nie nadążąm...

    OdpowiedzUsuń
  2. I mądre zakończenie - życia się za dzieci nie przeżyje. I patrząc na niektórych rodziców mam wrażenie, że tego nie ogarniają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG