A może pokazać Ci moje płyty😀😁😂

- Może jednak przyjdziesz do mnie o dwudziestej?-Łysy od tygodnia odtwarzał dźwięki, niczym zdarta płyta.
- Zaczynam się przy Tobie czuć,
jak emerytka, a nie zaczęła mi się nawet menopauza.
A może zabiorę ze sobą wełnę i druty i zabawię się w robótki ręczne?-
- Pooglądamy telewizję-
- Myślisz, że nie mam telewizora w domu?-
- Mam nowy projektor i planszę-
Po usłyszeniu, tak zręcznie wypowiedziane go zdania,
duszę się ze śmiechu.
Telefon to jeden z najbardziej wdzięcznych wynalazków.
" Boże, dzięki Ci za Bella"-Jak bym mogła padłabym teraz na kolana.
- A może chcesz mi pokazać kolekcję
płyt winylowych?-
Nie potrafię być poważna.
- Nie. Pooglądamy National Geographic?-
- I udowodnisz mi , że ryby są betlenowe?-Nie potrafię się opanować. Bez mężczyzn moje życie nie byłoby takie zabawne.

Komentarze

  1. Dobre :)) pozdrawiam po długim czasie :)) Paczucha

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, oj tam, oglądanie razem płyt jest całkiem fajne ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. uśmiałam się :) ja z mężem często słucham youtuba.. :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uwielbiam wcisnąć okulary na
    Nos i dorwać się do interesującej książki. Tacy mężczyźni przenoszą mnie w inny świat. Tym razem trafiłam do cyrku

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdyby powiedział wprost, o co mu chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  6. A o co???? hahaha. 😂😁😀
    Wydaje mi się, że o tym nie trzeba mówić. Czyżby system odnotował awarię😁😄😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężczyźnie wystarczy miejsce, kobieta potrzebuje jeszcze pretekstu... Próbował jakiś pretekst Ci dać...

      Usuń
  7. No wiesz, nie wszystkie spotkania damsko- męskie muszą kończyć się erotycznym zakończeniem.
    Lubię konsumpcję, bo żartami jestem nieprzeciętnie,to tyle z kulinarii. Co do fizyczności nie wystarczy
    banalne" chciejstwo". Nie ma iskry, nie ma ognia😋😊😉

    OdpowiedzUsuń
  8. takie podrywanie w stary stylu ;) mógł jeszcze wspomnieć o kolekcji znaczków i motyli ;)
    makrela

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie był w posiadaniu:) może dopiero rozgląda się za klaserem😁😀😂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG