O czym wiedzieć powinnam???No o tym rzecz oczywista

Będzie hardcorowo. Przygotujcie się na ostrą jazdę
Jak komuś nie pasuje, niech zamknie oczy, będę się powoli rozdziewać. 
Raz, dwa, raz, dwa...
Próba mikrofonu ...
Nie pamiętam, co jest po dwóch. Są tacy, co nadal nie zapominają...
Wykonam telefon do przyjaciela, żeby głowy nie obciążać. On wie wszystko...
Po dwóch jest...
Nie odbiera tela...
Znowu bajeruje dziewice, albo te, co chciałyby nimi być... To napiszę, bo zapomnę pytania. Po plecach klepie mnie oddany druh niedoli
Przygarnęłam go w odruchu empatii. Nie pamiętam dlaczego. Przedstawił się, jakoś zachodem pojechało.
Poprosił mnie chyba o rękę i wtedy... Jest!!!
Allzhaimer...
Niemiec... Nie czytał o Wandzie, co Niemca nie chciała. To chyba było o mojej mamie, też jej Wanda...
Znowu zapomniałam..

A co miałam zrobić??
A przecież...
Gacie powinnam zdjąć do striptiz-u..
Będzie ostro, ale nie zdejmę...
Nie mam.

Kto by gacie w maju zakładał???
Wystarczy, że w maskę się wpuściłam ...

To, żebym nie zapomniała znowu, bo ten na A uciekł, zabawię się dzisiaj w ekshibicjonistę, zboczucha ze wszystkim na talerzu...
Jestem od urodzenia niewyjściowa. Któreś z nas dwojga z całą pewnością zostało przygarnięte, albo odnalezione w Oknie Życia.
Moja Wanda( czytaj z angielskiego, jak "umisz "
Jak nie, pomiń, jak lukę w tekście)

Wanda miała zawsze to miękkie ❤️ serce to mnie pewnie wytargała, bo brat jest z deka normalniejszy..
I długie nogi lubi i kobiety i... Zapomniałam, wybacz mi bratowa 🌺🌷🌹🌹🌺🌷🌹 żonę swoją bardzo lubi...
Ja przeciwnie... Nie Ciebie!!!
Kocham Cię przecież bratowa 🌺
Za kobietami się nie wściekam, jak mój brzydszy,chyba brat, albo ich nie-brat, bo może to on jednak z adopcji???


Nie lubię kobiet. To plotkary są... Wiem, bo jestem nią🙃🤣🤣😂😂😂😂
I jeszcze mają taką niecną przypadłość, że piękne są...


I jak je mam lubić???
Ja się pytam,a pytam tą przewrotną naturą, co za zieloną barwę na gębie odpowiada, jak można je lubić, gdy takie subtelne, jak łabędzie w rui, jak bociany na tych długich kończynach, wabią, no jak???


Nie rozmawiam z nimi często, bo to małpy przewrotne 🙉🙈🙊🙉🙈🙊🙉🙈🙊🙉



Dzisiaj Cię głaszcze , w ego dmucha, chucha, a jutro , jak przywali, to całe powietrze z dmuchańca w kosmos pójdzie


Wolę prostsze rozwiązania. 
 Gejem to chyba byłam od urodzenia. Najmniej z tą moją przypadłością radził sobie ojciec. Kupił nawet pozwolenie na broń...
Jak każdy ojciec chciał strzelać do zboczeńca
Nie potrafił

Tym sposobem zboczeńcy przeżyli . Nawet ich lubię
Przychodzi jednak taki moment w życiu kobiety, że zdaje sobie sprawę , że samiec bez mózgu jest jak kogut z dwoma zwojami ; jeden do chodzenia po podwórku ,  jest jej nawigacja: 
Zakręć w lewo delikatnie po łuku, jesteś  w rondzie, pierwszy zjazd w prawo. Drugi zwój to wiadomo do wydalania i...
Ewolucja zapłakała gorzko nad męskim przypadkiem.
Ja też
Razem z nią
Siedzimy nad rzeką i rozpaczamy...
Dobra ja wiem, że to przez tę chińską pandemię doszło do zwarcia i poszły styki ...



Generalnie bez facetów świat byłby nudny, jak pustynia bez oazy i fatamorgany


My i nasze cycki, też jesteśmy jak fatamorgana, w tym magicznym świecie.


I jak nastąpi jasność i widzę kontury jego mózgu ...
To dziękuję ❤️ Bogu za dodatkowy zwój, bo w stadzie jeden musi być naczelny

Czyli my drogie panie
A drugi bezczelny


 

No i gdyby tak zaakceptować bez buntu tę pozycję w stadzie, nie byłoby łez nad rzeką ...



No to teraz krótki kurs obsługi kobiety...
Tak na wszelki wypadek, żeby nie doszło do tragedii zwarcia i rozwarcia, poniekąd do  przepalenia styków.
Zanim wyślesz swojego majtkowego boa nieznajomej, zastanów się, czy Twoja anatomia nie doprowadzi ją do stanu oszołomienia bliskiego załamania.
Ostatecznie zawsze mogła liczyć na bardziej estetyczne doznania natury pokrewnej sztuce...
Bidulka w myślach kreśliła węglem dragona, a tu tylko pinezka...
Rozmarzyłeś się, a po drugiej stronie monitora kręci czcionką śliczna cipka, która przed operacją była właścicielką monstrualnego poganiacza...
Ale siara
Gdyby płacili za żenadę dzisiaj byłbyś milionerem


Ryzyko wpisane jest w każdą sferę życia społecznego...


A i nie zapomnij kobieta jest królową, jak poczuje się królowa, będziesz jak DiCaprio

Mózg to najlepszy gadżet w sferze sexu
Użyj go...

To mówię Ci ja Twój trener personalny....
"Pińcset " plus VAT ♥️♥️
 się należy
Jak nie masz, to nie patrz, nie czytaj. Już po striptiz-ie...
Jakie marzenia, takie rozczarowanie... 
Zawsze mogło być gorzej...
Z tym wpisem też...


To na zakończenie przyznam się. Każdego dnia dziękuję ❤️ ❤️ Bogu,że nie jestem facetem i nie muszę tyle wiedzieć o kobietach
🤣🤣🙃🙃🙃





Komentarze

  1. Eeee tam kobiety nie są aż takie skomplikowane - nie wiedzą czego chcą ale się wściekają gdy tego nie dostaną 😅
    Rzeczywiście ,też się cieszę że nie jestem facetem i nie muszę wiedzieć tyle o kobietach ,choć z drugiej strony ;żadnego makijażu ,depilacji ,obcasów , farbowania odrostów ...
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jeszcze jaki komfort
    Większość nie musi gnać do fryzjera🙃🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zawsze za kobietami, choć fajnych facetów uwielbiam ( jak prawdziwa kobieta). Bye!

    OdpowiedzUsuń
  4. ta karteczka uroczo zawieszona w kiblu ma ortografa - rzyga się, czasami nawet do zlewu, ale nie przez z z kropką. chyba, że po pijaku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam, że my mamy naprawdę przerąbane. Faceci są uprzywilejowani, i przez naturę i społecznie. Taki los.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak się wysiliłas na instrukcję, a przecież oni tego i tak nie pojmą. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się kobieta przy mężczyźnie nie poczuje jak królowa, to nie ma na co liczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja znowu się uśmiałam, czytając to wszystko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj faceci to są też mega plotkarze! Sporo o tym wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio na instagramie dużo "boa" dostaję. Taka różnorodność, może to zapisywać zbierać, odsyłać każdemu innego. Żeby nie było, że odwzajemnić się ty gestem nie potrafię. Niestety swojego nie mam, a egoista mąż nie użyczy. Może jedna łatwiej być facetem, nie trzeba tyle myśleć. Co tu zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw coś tam gdzieś było, rozebrać się chyba miałaś, już się napaliłam, niegejowskie odchyły mam :P dajesz fotki bez maseczki, nikomu nie powiem

      Usuń
  11. Świat stanął na głowie, dobrze Cię poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. .. cieszy mnie to, iż u Ciebie mogę liczyć na uśmiech, a nawet wiecej czasem płacz ze śmiechu..
    ..dziękuję bardzo za świetny humor, który odzyskałam czytając Twój post, a ostatnio miewam różniaste nastroje ;)
    .. jestem mega szczęśliwa, bo jestem kobietą ;p

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie również post rozbawił, memy też świetnie dobrałaś. :D Wcale nie jesteśmy aż takie skomplikowane jak się wydaje. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. "To przyszłaś do odpowiedniego faceta" - buahahahahaha! Padłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja Cię lubię moja Zołzuniu że potrafisz nazywac rzeczy po imieniu i nie boisz się że Cię zlinczują. Już Ci mówiłam uwielbiam twoje poczucie humoru. Uwielbiam wpaść do Ciebie żeby się pośmiać. Masz Kobito łeb jak sklep. Przepraszam za mą nieobecność. Jakaś niemoc straszna mnie w szponach trzymała ale w końcu się wyrwałam i skończyłam rozdział. A teraz piszę u Ciebie. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Zołzo moja, wielbię Cię i Twoje posty xD Majtkowy boa i wszelkie zdjęcie jak zwykle rozwaliły mnie na łopatki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja tam lubię kobiecą solidarność i wsparcie jakie sobie dajemy. Może po prostu trafiałam w życiu na fajne kobitki.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja myślę, że pomimo wszystkich różnic, mężczyzna może nadawać z kobietą na tych samych falach :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG