NEKROLOG: SPRZEDAM OPLA!

Tylko dla totalnie zdystansowanych.
Jeżeli tkwisz w życiu po
 uszy, zamknij oczy i nie czytaj...

W dzisiejszych czasach okazja goni okazję.
Mamy za sobą ♥️ Czarne dni, od piątku w dal.
Chyba dal ???
Sama już nie wiem???,
Dla niektórych poniedziałek to kaplica, dla mnie ten dzień, wbrew zdrowemu rozsądkowi, kojarzy się z sofą
i książką.
Wybaczcie, może być więc w szerz...

Ile ludzi, tyle spojrzeń i tyle też przyzwyczajeń...
Wynikająca racja z powyższego faktu, która nadmienia o totalnym braku przyzwyczajeń do życia, podkreślająca stan ukochania wolności nie pozwoliła mi przeoczyć takiej okazji!!

Sprawa, o której nadmieniam, odnosi się do 
firmy pogrzebowej, pod letnim tytułem: 
RADOŚĆ Z ŻYCIA

Nie chcąc wyjść na Satanistycznego przewrotowca, przeczekała oba i CZARNY PIĄTEK ❤️ i  CZARNĄ SOBOTĘ i pewnie NIEDZIELA nie należała do najjaśniejszych w jej wydaniu, bo dopiero w poniedziałek zamieściła ogłoszenie, w którym poinformowała zainteresowanych,iż posiada jeszcze wolne miejsce na cmentarzu.

Trumna niestety przechodzona.
Podejrzewam tylko, że poprzednik przerósł możliwości grabarzy, więc jest i ona  dla szczęściarza!

Oferta ważna niestety bardzo krótko, bo jedynie do końca grudnia ...
Zaintrygowana czytałam dalej...
A powiadają, że szczęściarą nie jestem, a tu takie BINGO!!!
No jakbym miliona w totka wygrała
Czy potraficie wyobrazić sobie moją euforię????
To czekajcie...
Niewyobrażalne!!!
NAWET nie liczyłam na tyle...

W dziale nekrologów pojawiła się niecodzienna oferta:
Tylko dziś dwa słowa w gratisie.

Domyślacie się , że gorący ze mnie Pokemon i takiej okazji nie puszczam samotnie. Trzymam się ich dziarsko, żeby nie było że łatwa jestem!!!!

Napisałam:

" SPRZEDAM OPLA"
(2słowa🙈❣️co za kalambury😆😄)

Jakie czasy 👹 takie promocje...

To do grudnia, łapcie okazję okazje póki gorące i póki się ziemia mrozem nie zbije😃😀


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. A trumna być musi, bo nie znasz dnia, ani godziny

      Usuń
  2. ostatnio pani w Żabce w ramach czarnego piątku /a może środy?/ zaoferowała mi szatkownicę do jajek na twardo za jedyną złotówkę... zacząłem sobie głośno przewijać, kiedy ostatnio używałem takiej szatkownicy, wyszło mi, że na tyle dawno, że nie pamiętam, czy w ogóle kiedyś... pani spuentowała błyskawicznie:
    - Bo nie miał pan szatkownicy do jajek.
    spryciula... i jak tu wybrnąć?... sięgnąłem do kieszeni i wyjąłem jakieś monety:
    - Dziś nie pohandlujemy, mam tylko na dwa piwa.
    dobrze, że przy kasie stała inna pani, bo za piwo i coś tam jeszcze zapłaciłem kartą...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie pomyślałeś, dlaczego do jajek i akurat Tobie???
      Zadbaj o siebie PKanalia, bo już ekspedientki w sklepie próbują skierować Twoje myślenie na zdrową dietę... Martwię się, a może buraczka za zeta, zamiast tego piwa

      Usuń
  3. Ha ha dobre, przeczytałam całość z uśmiechem na ustach. Swoją drogą nazwa Radość życia dla firmy pogrzebowej nieco nietuzinkowa jakby nie było ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, nie wszystek umrę, a jak umrę, to żyć będę tylko lepiej i wyżej, a ciało do trumny spakować trzeba. Co raz mniej takich potrzebnych promocji. Zaprawdę... :)

      Usuń
    2. Ha ha też prawda :-D Ale wpis i tak mnie rozbawił :-) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    3. Jeszcze poczekam🤣plac na cmentarzu nadal sporo kosztuje, a zaparkować gdzieś trzeba

      Usuń
  4. "Umarł Sąsiad".
    A potem czekać czy ktoś pojawi się na pogrzebie XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie poniedziałek nie był nigdy tragedią. Nikt tego nie rozumiał, a ja żyłam prawdopodobnie bardziej na luzie niż ktokolwiek, bo pomimo wielu, wielu godzin spędzonych w pracy, potrafiłam znaleźć czas na wszystko.
    Toteż czytam dalej. :D
    Pieję z zachwytu, sama bym o tym lepiej nie napisała. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w wielu branżach poniedziałek jest niedzielą i nie chodzi tu bynajmniej o "budowlane poniedziałki", bo to jest osobna sprawa :)

      Usuń
    2. Są też takie zajęcia, gdzie każdy dzień jest świętem... :)
      O matko, jak ja się rozmarzyłam :)

      Usuń
  6. Ha,ha... niezłe! Co do poniedziałków, nie lubiłam ich przez lata pracy na etacie! I nawet niedziel nie lubiłam już, bo sterta klasówek, poprawianie poprawek, przygotowanie do zajęć i etc... Wrrr... Lubię je dopiero od dwóch lat, odkąd jestem dla siebie wiatrem, sterem i okrętem. To jest mega przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o klasówki , to współczuję - praca super, tak z oddaniem i pasją...
      Jakoś nie mam problemów z poniedziałkami. Nie lubię za granicą niedziel. Ciągną się w nieskończoność. W Polsce tak nie mam...

      Usuń
  7. Popłakałam się ze śmiechu. :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam :) Nie chciałam:)
      A miało być strasznie :):)

      Usuń
  8. A ja zaszalałam i kupiłam w czarny piątek żółte szpilki. Na razie mi się podobają, ale jeszcze nie było okazji, żeby je założyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowny kolor... Zakładaj i nie odkładaj na później....

      Usuń
  9. Wszystko " siedzi" w naszej głowie!
    Nastawiamy się często, że poniedziałek jest be, a po co tak się nakręcać?!
    Serdeczności zostawiam 🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie poniedziałek tak jak napisałam, to totalny luz. Czasami jestem tak rozciągnięta, jak guma w gaciach 🤣😃😄

      Usuń
  10. poniedziałki nie są takie złe! wszystko zależy od nastawienia, i tego jak minęła niedziela. Radość z życia? Super nazwa;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w czarnym tygodniu kupiłam li... worki na śmieci bo promocja była:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha
      Zabrzmiało , jak kryminał 🤣😃😄
      Niektórzy zawijają w 🤣dywan

      Usuń
  12. Kto to jest - każdy dzień jest dla niej niedzielą - to ja, emerytka. Wprawdzie długo trzeba czekać ale za to każdy ma taka szansę, ja już 17 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak
      Życie jest piękne, gdy niedziela każdego dnia
      Ja tak uwielbia AM moją pracę, że robię sobie święta każdego dnia, tylko ta tęsknota ...

      Usuń
  13. Witam.
    Lubię czytać nekrologi. Nieraz oczy przecieram ze zdumienia.
    Na moim mają napisać: Żyłem z wami, cierpiałem i płakałem z wami. Dziś mnie nie ma, cierpcie
    i płaczcie sobie sami.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo smutne, co napisałeś Michale😣
      Twoja śmierć w moim mniemaniu nabrała wymiaru kary
      Zrobiłam sobie polisę na okrągłą sumę 2 mln i powiedziałam synowi że ma zrobić wielką stypę dla tych którzy przyjdą i niech bawią się śmieją, pieśni śpiewają i muzę puszczają , którą lubię i niech korzystają z życia bo matka jest przeszczęśliwa w drugim wymiarze♥️♥️♥️

      Usuń
  14. Z reguły nie ma znaczenia dla mnie jaki dzień tygodnia jest... No może tylko jak chodzi o "jaja od baby", które w poniedziałki są zamknięte... To muszę sobie przypomnieć. Jak chcę świeże, pachnące jajami jaja.
    Wyjątkiem jest ten miniony poniedziałek, kiedy to mój organizm walczył wysoką gorączką z grypą, czy jakimś innym świństwem... Juz dawno tak nie odpływałam ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choroba to cierpienie.
      Bardzo Ci współczuję
      Jednak bez tego nikt nie potrafiłby zachwycać się zdrowiem

      Usuń
  15. Świetna nazwa Radość z Życia ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawda, jak mało brakuje, aby z czerni przejść w róż...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi tam żaden dzień nie jest straszny. Trzeba się tylko od razu pozytywnie nastawić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic nie napisałam o lęku.
    😄😃🤣
    Życie jest piękne, a jeszcze piękniejsze bywają w nim okazje😄😃🤣jak tu nie kochać życia

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja staram się nastrajać pozytywnie, tak łatwiej żyć

    OdpowiedzUsuń
  20. To tak jak ja🙈😆takie promocje wnoszą wiele słońca w moje skromne życie

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozdrawiam w środę(już nie czarną).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko mija, oprócz śmiechu.
      Czasami odnoszę wrażenie, że nawet w trumnie będę miała bekę🤣🤣🤣

      Usuń
  22. Cóż, niektórzy chcą wbić komuś ostatni gwóźdź do trumny, byle nie stracić…
    Pozdrawiam w środku tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ale przyznaj Mokka, człowiek przed śmiercią się ubawi i przed kolejną drogą się zabezpieczy i ta promocja w nekrologu rozwala🙈🤗

      Usuń
  23. Wolę poniedziałki niż niedzielę zwłaszcza tą po południu... A każdy dzień potrzebny jak i każdy miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak każdy potrzebny i każdy pcha do przodu
      Wtorek to poniedziałek niewykorzystanych szans

      Usuń
  24. dla mnie poniedziałek to senność i o mamo, szef będzie pisał :) Ciekawa nazwa dla firmy pogrzebowej, no cóż. Dla nich chyba grunt, że zwraca uwagę

    OdpowiedzUsuń
  25. Cóż świat jest pełen porodów i zgadzaj nów
    Jedni odchodzą robiąc miejsce narodzonym

    OdpowiedzUsuń
  26. I znowu się szczerze uśmiałam. A te dwa słowa zamieściłaś gdzieś? Bo wiesz, zawsze się może trafić potencjalny kupiec na tego opla. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. No wiesz zawsze lepiej zgromadzić majątek przed śmiercią, niż po niej❣️♥️🤣🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  28. Takiej oferty jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Co dzień to ciekawiej🤠🤠🤠

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zawsze w samo sedno :) To ci nekrolog. Oj tak, teraz mamy czas okazji. Blacków nigdy nie za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Oby ziemi nie skuł lód, bo to będzie ciężka promocja😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie niestety poniedziałek kojarzy się z czymś okropnym 😅

    OdpowiedzUsuń
  33. No nie wierzę.
    Koniecznie zmień pracę♥️❤️

    OdpowiedzUsuń
  34. Spryciarze - jak tu się zawrzeć w dwóch słowach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Napisz " Było dobrze❣️♥️♥️"

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj

    Jak zawsze dziękuję za, że nie zapominasz o mnie w te najbardziej szare i pochmurne dni w roku. Zima zbliża się szybkimi krokami. Niestety każdego dnia jest coraz ciemniej, a ja tak bardzo potrzebuję słońca. Jak jednak widzę, to wystarczy tylko wpaść do Ciebie z wizytą i już człowiek uśmiecha się.
    Pozdrawiam nadzieją na chociaż krótki uśmiech Króla Słońce

    OdpowiedzUsuń
  37. I cieszę ❣️ się że uśmiechamy się teraz obie.
    Życie, jak zimowy dzień, zbyt szybko przemija. Nie można pozwolić sobie na mrok. Już nawet umówiłam się,z przyjaciółkami, że jak wyrosnę z mojej trumny, to mogą sobie ją zabrać🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  38. Ah te poniedziałki :D
    Post bardzo mnie rozbawil i oby Opel się sprzedał haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🤣🤣🤣 jak kolwiek to zabrzmiało, obym zdążyła zarobić przed zejściem😂🤣😂

      Usuń
  39. No cóż... Każdy chce sprzedać jak najwięcej tego co ma w ofercie i nie zostawać w tyle za innymi sprzedawcami. Wszyscy chcą mieć czarne piątki, soboty, niedziele, poniedziałki, wtorki, środy, czwartki.... :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ..'wymiatasz' swoimi tekstami Asiu, uwielbiam Cię czytać ❣️ ..nawet kiedy tkwię 'zakorzeniona w dole' tudzież w 'czarnej dziurze' , zawsze pojawia się uśmiech na mojej buzi ♥️❤️ ..wspanial, że jesteś ❣️❣️❣️

    OdpowiedzUsuń
  41. Powoli szykuj się do wyjścia z tej czarnej dziury. Nie można w niej tak długo tkwić.
    Rozpraw się z życiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..dziekuję za cudowna radę ^^ ..staram się 'wypełznąc' i mam zamiar robić postepy choćby milimetrowe ;)

      Usuń
  42. Powolutku, wszystko co złe rodzi nowe życie. Otworzyły się przed Tobą nowe drzwi. Stoisz ciągle w progu...

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana
    Zostawiam serdeczne niedzielne pozdrowienia 💖🤗🌺
    Nie wiem, dlaczego napisałaś na moim blogu, że jeszcze tutaj jesteś🤔a gdzie się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  44. Że nadal żyję kochana🤣😂😄
    Opel nie sprzedany
    Nekrolog- nieaktualny🤣😂😂

    OdpowiedzUsuń
  45. Niby to przeraża ale gdzieś trzeba kiedys spocząć . Ale dość często zapominamy o tym a potem na ostatnia chwile gdy smierć zagłada oczy szukamy . Choć z drugiej strony lepiej cieszyć się każda chwila jak przygoda . A nie martwić się na zapas

    OdpowiedzUsuń
  46. Najważniejszy jest dystans do dzisiaj, do jutra i do samego SIEBIE
    Rodzimy się po to aby kiedyś umrzeć
    Tego nikt nie zmieni
    A po wszystkim kolejny level
    My frrr a bliscy kopią dół
    Żywi płacą i żywi zarabiają a my:
    Frrrr

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG