Dzień Dobry

Dzień Dobry
Żyję , bo biegam, a wtedy wiem, że żyję i jakby mało było to mam takie widoki jak w załączonym filmiku.
W życiu można wszystko robić. 
Można napisać książkę, zagrać banalną rolę w serialu, bądź teledysku, można boks uprawiać, jeździć na rowerze, konno, można Jezioro łabędzie odtańczyć, załapać się do cyrku i po linie śmigać, można też przed wypiciem setki na rurce zatańczyć🤣😁a po setce to już koniecznie.
Trzeba żyć, póki życie trwa 
Trzeba odważnie walczyć o siebie i tylko dla SIEBIE


TYM OPTYMISTYCZNYM AKCENTEM KOŃCZĘ.
PRZEPRASZAM ZA
CHARAKTER pisma, ale roztrzaskałam kolejną szybkę.
Pędzę się kąpać bo cuchnę gorzej niż skunks  przed rują..




Komentarze

  1. Dzień dobry!
    Jak się ma CHARAKTER (czasem nazywany charakterkiem), to zmiana charakteru pisma niczemu nie wadzi ;-))).
    Miłego dnia dalej! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😁miłego wieczoru kochana
      Życie jest piękne, bo każdy znajduje w nim coś dla siebie..

      Usuń
  2. Kochana dzień dobry
    Podziwiam za aktywność fizyczną:)
    Pismo, to pikuś...
    Pozdrawiam serdecznie na cały pomyślny tydzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Morgana
      Rozciągałam ciało po bieganiu i szybka mi się roztrzaskała.
      Na całe szczęście, tylko ona🤣
      A to dopiero poniedziałek
      Do niedzieli sporo może się wydarzyć
      Miłego tygodnia👍

      Usuń
  3. Rozpędziłaś się jak motocykl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi sprzęt rozpędza się delikatnie
      Ropa w górę idzie
      Oby do zębów nie dotarła

      Usuń
  4. Podoba mi się ten wpis. :D Muzyka i film też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ❣️
      Poranek był naprawdę cudowny
      Endorfiny ocipiały!,😙😁💕

      Usuń
    2. "Endorfiny ocipiały" ;D ;D ;D o rany. ;D ;D

      Usuń
  5. Dokładnie mozna wszystko, byle w zgodzie z soba i poza sferą krzywdzenia innych a wtedy :-) Bardzo optymistyczny wpis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robić w życiu to co sprawia radość
      Pokonywać te dziwne bariery
      Szlabany istnieją tylko w głowie
      Wystarczy je w górę podnieść

      Usuń
    2. Dokładnie- oto włąsnie chodzi. I mieć gdzieś co myśla o tym inni :-)

      Usuń
  6. Oj zdecydowanie. Żyć trzeba :)
    Bo życie jest tylko jedno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Egzystencja to, jak kostnica;
    Leżysz, marzniesz i czekasz aż inni zrobią z Tobą ostatnią higienę

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie biegam już od kilku miesięcy - ale spoko - nadrobię. Na razie wróciłam na siłownię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super
    💕♥️
    Mi bieg pozwala się zresetować
    Im bardziej się wysilę , tym mniej myślę😁😁
    Szczęście bezmyślnej blondynki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezmyśle blondyneczki to ja widuję nieraz na siłowni - weeeeź . . . Nie mów tak bo tamte mogą się obrazić

      Usuń
    2. Dobra,😁😀
      Bo się jeszcze sfochują

      Usuń
  10. Ależ z Ciebie wulkan energii. Podoba mi się miejsce, gdzie biegasz. Jednostajna natura i Ty z głową pełną pomysłów. Piękne miałaś słońce. Minimalistyczny krajobraz nie rozprasza. Co to za roślinę tak powielono? Sama z sobą się nie nudzisz, więc inni nie zanudzą się z Tobą na pewno. Wtedy swój charakter pisma możesz modelować jak Ci się zachce. Podziałałaś na mnie mega optymistycznie. Wskoczę na rower, aby złapać endorfiny i usłyszeć swój oddech... Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się okolica rajska, park nad rzeką Werą
      Te rośliny to trzciny.
      Dwa lata na ten pomost weszły łosie ,a ja na rowerze przerażona bardziej niż one moim widokiem😁😄😃😀
      Latają pod tym niebem i jastrzębie i bociany.
      W zeszłym roku opalałam się na szczycie góry i słyszę tupot. Spojrzałam pod ☀️ słońce i sądziłam, że to pięć psów.
      Gdy usiadłam okazało się że to sarny
      😁😄😃
      Pozdrawiam serdecznie 💓 i życzę Ci przyjemnego tygodnia

      Usuń
  11. no brawo :) Ja aktualnie max 5 km i padam :) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Po lekach też nie wracam tak szybko na 10 km...
    Zresztą biegam teraz dla samej przyjemności
    Leżąc w łóżku o wschodzie słońca zupełnie inaczej postrzega się poranek niż wśród traw i drzew
    To pewnie spotkamy się gdzieś na połowie trasy😄🥰

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam.
    Kiedyś lubiałem sobie pobiegać. Teraz jestem na to za stary, ale spacery i owszem.
    Trzeba z pokora znosic to, co lata niosą. Takie jest życie.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie i robić co dusza zapragnie, bo po to żyjemy😘😗
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś biegałam, teraz nie mogę, stan kolan mi nie pozwala. Każda próba kończy się potwornym bólem ale póki boli tzn. że żyję i mogę wszystko inne poza bieganiem, np. wymyk na klamce zrobić;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest tyle dziedzin poza bieganiem
    Tak😃😀 na klamce można wiele
    Jest mnóstwo dyscyplin które pokochasz
    Mojemu synowi kolana wypadały
    Trafiłam z nim do kliniki
    w Poznaniu do Piątka
    Powiedział siłka, rower i pływalnia
    Sprawdza się
    Ale kto powiedział że pasją tylko sport
    Ja manualnie jestem mańkut a wielu ludzi maluje

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo. "Trzeba odważnie walczyć o siebie i tylko dla SIEBIE". No dlaczego ja o tym zapomniałem.

    Ja za Tobą na rowerze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ponieważ mieszkasz w pięknej okolicy to zrobimy inaczej
    Wsiadam na rower i spotykamy się w połowie drogi
    Potem na jacht i na Rygę

    OdpowiedzUsuń
  19. W życiu trzeba spróbować wszystkiego, bo żyje się tylko raz ;p
    Podziwiam za taką aktywność fizyczną :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzy mi się Doris skok na spadochronie, ale ten mój lęk wysokości...

    OdpowiedzUsuń
  21. Widoki niesamowite, aż miło pobiegać :)
    Bardzo pozytywny post i super filmik, szczególnie z tą muzyką :) Aż nogi same chcą pędzić. Chyba musze wrócić do biegania, potrzebuje tych pozytywnych endorfin.

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak... W takich chwilach mam właśnie identyczne samopoczucie. Wszystko mnie unosi nad ziemię, ta przyroda, cisza, niebo i słońce o poranku ..
    To zapraszam na jutrzejszą panoramę😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Żyjmy zatem "póki życie trwa" :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak jest
    I Dobry Wieczór Gorzka❤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Biegac probowalam, ale zapal mialam tylko na lato. Jesienia robilo sie za zimno i mi sie odechcialo. Zreszta, kolana protestowaly. Wole jednak rower. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata najlepiej biega mi się jesienią. W tym roku chłodna aura sprzyja pasji.
      Człowiek się tak
      nie upoci bynajmniej
      Rower uwielbiam

      Usuń
  26. ... a po dwóch setkach zmienić charakter pisma na "kursywę nieczytelną", bądź niepoczytalną :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzeba żyć - tak banalne, a jednak dla wielu takie trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje teksty główne, a także komentarze ludzi i Twoje odpowiedzi, potrafią umarłego pobudzić do życia. Dzieki Tobie nie zapominam co to śmiech. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że się uśmiechasz Iwonko
      Trzeba czasami popłakać i się pośmiać, żeby doznać życia
      Ściskam slonecznie

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG