Tralalala

Wiecie o mnie tak wiele,że to przerażające...
Nawet mnie to bawi,że człowiek tak odważnie rozbiera się przed nieznajomymi zboczeńcami.

Żarcik taki malutki😆😅😄
To, że jestem szurnięta to już wiecie,  a że poszukiwana - możecie się tylko domyślić


W związku z powyższym nie mam żadnych zahamowań i w stanie totalnej euforii pragnę POINFORMOWAĆ wszystkich zainteresowanych o rozpoczętym konkursie..

Pytania będą podchwytliwe.
Pot toczący się skroniami doprowadzi organizm
 do skrajnego odwodnienia...
A nagrody...
Sami ocenicie. ..
Do każdej dołączę słodkości.
Wszyscy uczestnicy akceptują,
regulamin,
żeby  później ni było😆
Konkretnie
Wasz udział jest jednoznaczny z chęcią zajęcia
I
II
MIEJSCA
CO WIĄŻE SIĘ Z MOŻLIWOŚCIĄ WYGRANIA
A tym samym
Obowiązkiem (  😆😅😎słowo, jak ze szkoły😅😁😀😂😉)
Przesłania danych osobowych, niezbędnych, dla dostarczenia nagrody przez przystojnego bądź szałową doręczyciel😗😘😍





Zestaw pytań😆😅
Maszyna losująca ruszyła
Brrrr
Wyrzuciła pytanie
"
" MAM TRZY PASJE, KTÓRE MNIE ZJADAJĄ
WYMIEŃ JE.
NIE LICZY SIĘ KOLEJNOŚĆ"

OSOBA która jako pierwsza wymieni trzy
Otrzymuje:
WERBLE
TATATA
Książkę Katarzyny Bondy
" SPRAWA NINY FRANK"
 2 miejsce zajmie osoba, która wymieni 2 moje pasje bezbłędnie 😎😊
 I do niej pojedzie mój mądry pisarz MRÓZ REMIGIUSZ


Oraz jego autorstwa
" WŁADZA ABSOLUTNA"
WYNIKI OGŁOSZĘ W PRZYSZŁĄ ŚRODĘ
23-STYCZNIA-2019
 I najważniejsze. ..
Nagrody kochani doślę dopiero
20 - LUTEGO- 2019 r
Wytrzymacie😗😘😍???

Pozostaje mi życzyć  Wam powodzenia
Też Was baaardzo kocham
💜💗💖💕💔💓💛💚❤

Komentarze


  1. Mam trzy pasje .... czekolada krówki pralinki - wszystko jedno w jakiej kolejności. Pozostałe pasje (takie niejadalne) są tak mnogie, że nie starczyło by tu miejsca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty szatanie😆😅😃
      Dzisiejszy konkurs niestety dotyczy moich pasji
      Tak mi przykro
      Ale możeaż próbować
      Fals start😆😄😎

      Usuń
    2. Wiem - ale Ty uwielbiasz słodycze :) bombonierki pralinki czekoladki

      Usuń
    3. Sex z pralinkami doprowadzi mnie do tyłu godnego Jennifer Lopez
      Ale trudno
      w moim wieku odmawiać sobie tony przyjemności.
      😆😅😄😁
      Dziękuję Jaga za przypomnienie
      Otwieram kolejne opakowanie
      A miało być dla Walentego😆😅

      Usuń
  2. Książki, bieganie, czekolada;-)
    Poszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. disco polo, M jak Miłość i zwijanie języka w dziubek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Cię Arturo😆😊
      Zmuszona jestem potraktować Cię w kategorii poza konkursowej😆
      I nagrodę za wybitną kreatywność
      😘😍😗😆💘
      Wymalować
      Mój Ty ulubiony muzyku folkowy z posypaką pieprznej gwary z londyńskiej
      Wioski 😆

      Usuń
  4. będę nudny do białej kości:
    sex, drugs & rock'n'roll...
    ale tak naprawdę, to moją pasją jest skakanie na dupę z dachu do piaskownicy...
    nawrzucałem do niej szkieł, gwoździ i innego badziewia, a cały fun w tym, że gdy ktoś skoczy i potem woła, że chce by mu zadzwonić po doktora, to ja mówię "wała, nie mam zasięgu"...
    co do Twoich pasji to będę strzelał, kompletnie na oślep zresztą:
    bieniaszki bryzgane na odwrót i widowisko cykliczne w tv "Dzięcielinek i Świerzopski"...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym skakaniem gołym dupskiem do piaskownicy wypełnionej szkłem i innym badziewiem to jest najlepszy patent o jakim słyszałam na hemoroidy
    Mąż mojej koleżanki boryka się z tym koralem od lat. Dotychczas aby go odciążyć zawieszała SPECJALNIE dla niego w kibla ostry domestos..

    Co z tego że wypalał, jAK korale odrastały
    Po takim skoku nie widzę szansy na przerost nawet przez pączkowanie
    Dziękuję sadysto po stokroć za tak wypieszczoną odpowiedź.
    Poproszę koleżanki męża, żeby się przełamał i wskoczył w ten świat bólu
    NIE DZWOŃ TYLKO
    CHŁOP MUSI SOBIE PORADZIĆ

    Bieniaszki bryzgane brzmią tak erotycznie😆😅😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Obstawiam czytanie (kryminały? Nie tylko, ale o nich pomyślałam od razu), słodycze (czekoladę?) i pisanie. Masz kilka blogów o różnej tematyce, więc... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ken bardzo dziękuję Ci za uczestnictwo w zabawie. Znamy się krótko...
      Nie mogę nic więcej prócz radości że jesteś
      😊🎶🎵🎺
      W środę rozwinę czerwony dywan i poczujemy się jak gwiazdy
      A co 😆raz nie zawsze

      Usuń
  7. Na pewno czytanie, blogowanie i śmieszkowanie
    Zawsze jak czytam to się uśmiechnę, uwielbiam styl pisania i tą bezpośredniość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klara nie wiesz nawet ,jak miło się poczułam, wywołując uśmiech przynamniej na Twojej twarzy...
      Bardzo dziękuję za udział w tej poniekąd dziwacznej zabawie i zapraszam za każdym nowym postem....
      W środę ogłoszę wyniki..
      Będę migła duży problem😆😄

      Usuń
  8. sądzę, że uwielbiasz prasować - ten język inaczej się nie wyprostuje.
    zdrowa cera sugeruje, że uwielbiasz wątróbkę. i to na surowo - wprost z samodzielnie otwartego brzucha (męskiego przed otwarciem, martwego po).
    z tym seksem też coś musi być - kolczyki stanowią szablon-miarkę adekwatną do poszukiwanego gabarytu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmę Twoje słowa , jako komplement, przy mojej ascetycznej egzystencji, wbił się w szczyt marzeń
      😷
      Nikt mnie na kocha, nikt mnie nie chce 😜😝😭😢
      Prowokacja kobiecości czasami budzi męską projekcję 😆😅😄😂😁
      Niestety nie jestem Oko standardowa
      Trudno mnie objąć w klucz realnych przewidywań...
      Moje pasje są nieco bardziej przyziemne...😉
      Bardzo mi przykro, że Cię rozczarowała Oko,ale dziękuję
      Poczułam się jak
      Sharon Stone w"Nagim Instynkcie "
      Kurna!!
      Majtki ubrałam
      😉😁

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Bravo Boja😆😅😄🎷
      Daleka jestem od myślenia 😆😅
      Czasami mi się zdaża😋
      MYŚLEĆ😆😅
      Daleka jestem od steteotypów😚😎
      Ale do takich wniosków mógł dojść typowy mężyczyzna
      Już,już gotowa byłam pomyśleć, że ta płeć ,
      wymuszona jest potrzebą blogowania😅😆
      Masz babo placek
      WINO
      FACECI
      I ŚPIEW
      😆😅😄😃😂

      Usuń
    2. Znaczy się, że wygrałem w cuglach?

      Usuń
    3. Zapominasz Boja, że ja ciągle pozostaje kobietą
      Nawet gdy okoliczności nie sprzyjają😚😙😆😚😙

      Usuń
  10. Czytanie , zdjęcia z dziobkiem i pisanie .

    Ps nie ma normalnych ludzi każdy ma jakies odchyły dzięki temu nie jest nudo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci dziękuję
    Akurat ja jestem zdrowo zwichrowana😆😅
    Ze mną trudno o nudę
    Atrakcji niczym w najlepszym thrillerze
    Tu trup,tam trup😆😗
    Bardzo się cieszę że zdecydowałaś się na to ryzyko 💟💗💓
    Dzięki TWOJEJ odpowiedzi zabawa nabrała rumieńców
    W środę wyjaśni się kto wkroczy na czerwony dywan
    Ale masz nosa do ludzi😋😚

    OdpowiedzUsuń
  12. O! A ja tu jestem dziś dopiero!
    Trzy pasje !
    Książki, pisanie i bieganie!
    Uffff...aż się spociłam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeginaj
      z tą prędkością bo nie nadąże
      z wyróżnieniem😆😅

      Usuń
  13. Żeby nie było, że się podlizuję coby zająć wyższe miejsce...;D ALE ja Cię po prostu uwielbiam w blondzie! Wiem, pisałam Ci to już, ale naprawdę w tym kolorze wyglądasz super! Wyzwala w Tobie taką True Zołzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podlizujesz się hahaha😆😙
    Dobra nie mam pojęcia co mnie trafiło w zeszłym roku z czernią i granatem
    Ten mi się wydaje że nie jest źle
    Lepiej nie będzie 😆😅😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak się ma te 45 lat to nie ma co dodawać sobie czernią
    Wyglądałam jak czarownica z najgorszej bajki
    Nikt mię nie chciał zapłacić
    A przecież mogłam niegrzeczne dzieci straszyć😲🤑

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG