MOJA HISTORIA ZMARSZCZKĄ PISANA

Kumpela wstrzyknęła sobie botox. Popatrzyłam na świeże czoło, gładkie jak lodowisko przy szkole szóstce  i w pierwszym odruchu pomyślałam,że jej zdrowo odwaliło. 
Korciło mnie,  żeby łyżwy ubrać i je trochę porysować...
Takie gładkie było, że aż mnie dech zaparło.  Zapomniała bym oddychać. Mam , na całe szczęście w smartfonie przypominajkę na taką okazję:
WDECH JOANNO, WYDECH...
WDECH...
ŻYJESZ? ??
Odpowiadam, że nadal ...
I dalej już gładko... 
Jak po czole...
Kur..
Nie planowałam, przyrzekam!

Głupia babska zazdrość czterdziestoparoletniej cipy , pojawiła się niespodziewanie,
bo kurna ja też tak chcę,bo moje się zmarszczyło nieświeżo nad tymi książkami,
co ciągle je czytam i czytam i wygląda jakby koń z broną je zaorał i ścieżki wydeptał...

https://botoks-botox.pl/botulina/co-jest-botox-botoks.html

Ożesz orzeszku-pomyślałam o moim polu poradlonym i zrobiło mi się go żal bo przecież nie zrobię mu tego, bo jak, bo która matka dzieciom ??
Nie po tym co razem przeszliśmy 🙂ja i moje czoło!
Wiecie,jak to jest , tyle lat razem to jesteśmy jak rodzina:
Ona matka, a ja córka, ona się marszczy i nawet nie wie, 
że ja , ta jej córka, 
jak Kain Abla jadem kiełbasianym chcę potraktować
i to tylko po to, aby już do śmierci nosić w sobie zalążki starej kiełbachy..
Walczyłam z pragnieniem.
Medal na szyi zawiesiłam , złoto dla wytrwałej  wygrawerowałam😆
Dobrze , że to Adwent .Jakoś tak prościej odmówić sobie kiełbasy z jadem, jak dobrze,  że to Adwent - ponownie pomyślałam😆

Marszczę
moją historię przed lustrem, czytam przeszłość i sama nie wiem...

Nie myśl już! -Mówię sama
do siebie,bo wiecie w dzisiejszych czasach możliwość porozmawiania z mądrym, jest taka niedoceniona!
 Cebruję tę chwilę w samotności...
Przemawiam do siebie, nawet nie szeptem.
Krzyczę
 Myślę...

Walnęłaś w czoło,
wtedy,
kiedy  pragnęłaś podkreślić niewerbalnie,  
iż głupoty sieję.  
Plasnęło..

A ja ścierpłam...
Nigdy więcej tego nie rób.
Never...
A jak pęknie i to tysiąc złoty pójdzie się wiesz, co😆 kolokwialnie powiem j....
Dzięki Panu i Partii mój język nie ubożeje.
W takich okolicznościach to słów brak....

Komentarze

  1. .. kto ma chęć niech sobie robi botox.. sama bym się nie skusiła nawet za darmo ; )
    ..moda modą.. mnie akurat to się ani troszkę nie podoba.. ale wszystko zależy od tego, co sie komu widzi ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie😆
    Wszystko dla ludzi
    Nie wiem, nie wiem, jak oślepne i przestań czytać , a tym samym zaprzestanę inwestować w książki
    To kto wie, kto wie może wreszcie odłożę😆😅

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Błacha chachcha !!!! Ja mam jeszcze gorzej, bo cały czas rżę jak końska dupa do bata i mam jeszcze więcej zmarszczek wokół ust. Czytać też mi się zdarza więc i czoło poorane zmarszczone prawie jak u shar peia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyrzeka Ci Jaga, że byłoby Ci ciężko mnie pobić w czole poradlonym
    hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo, cudowny wpis :D Hahaha!
    Niech żyją zmarszczki! Niech żyje bronowanie i poradlone czoło! Niech żyją Chłopi i Boryna!
    Poniosło mnie trochę :D
    No cóż, może i ryłko mi kiedyś nieestetycznie obwiśnie, ale mówi się trudno - grawitacja działa, czas leci, zmieniają się pory roku (znowu "Chłopi"...) jak u Vivaldiego (znowu "Klan").
    Boszsz...nie pytaj, co chciałam napisać. Nic nie piłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Są takie lustra, że jak człowiek młody to wygląda szpetnie a jak ryłko obwiśnie to spada na cycki i jest magia świąt
    Jak byłam mała buchnęłam jedno takie lustro z cyrku
    Mam do dzisiaj
    Zaproszę cię jak ci już coś obwiśnie to dopiero będziesz się cieszyć 😆😅😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie! Tylko wcześniej uzupełnij barek, na trzeźwo obie nie damy rady :D
      Lustra kłamią! Szczególnie te w przymierzalniach...

      Usuń
    2. Barek będzie czekał
      Ogórek smalec i zagrywa również
      A lustro
      Zakochasz się

      Usuń
    3. Boszsz...przeczytałam, że BARTEK będzie czekał ;)

      Usuń
    4. Dziubasowa 😆😅😄😂
      BARTEK
      już czeka

      Usuń
    5. Szczytów nie rozwal jak odpalisz miotłę
      Bartek i barek czeka na Ciebie

      Usuń
    6. Żeby było autentycznie przylecę na mopie :P

      Usuń
    7. Ślisko jest
      Żeby Cię nie zarzuciec
      Ja w Centralnej się mieszczę

      Usuń
  7. A ja bym się skusiła, gdybym miała zbędne 1000 :-D Nienawidzę swoich zmarszczek, bo pojawiły się za wcześnie. Dlatego nie będę ściemniać, że jest inaczej. A potem to sobie mogę choćby i facepalmy!

    OdpowiedzUsuń
  8. No ba moja gęba też zmieniła się w iście kosmicznym przyśpieszeniu szkoda tylko że zmierza w stronę ciemności a nie gwiazd
    Mimo wszystko nadal ją lubie

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe, jak mózg się zachowuje pod wpływem botoksu - on ponoć pomarszczony z natury... a gdyby tak potraktować go zawodowo tym jadem? niechby i po adwencie, żeby nie było obrazy majestatu, czy kogokolwiek innego. wypróbuj na kumpeli żeby nie ryzykować utrat talentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się Oko
      Jak ten botox zajmie jej istotę szarą i ją zachłannie wyprostuje to co winno być pofałdowane to bym przy niej ześwirowała
      Pomóc już wtedy nie pomogę , bo jak
      jej odwali
      to powiedzą że ze
      świrem się kumpluję,
      a wiesz co mawiaj na mieście, że swój do swojego ciągnie
      Nie zrobię sobie kuku Oko
      Nie tym razem😆😆😆

      Usuń

    2. niech ci będzie - kiedy na wykopki przyjechać, żeby wyzbierać owoce twojego talentu?

      Usuń
    3. Wykopie, jak wykopki są chyba na jesień 😆😗😗

      Usuń
  10. ja to bym sobie wstrzyknęła coś po czym by mi się te zmarszki zrobiły. bo nie mam i wyglądam jak smark...

    OdpowiedzUsuń
  11. Amasja nie ma sprawy. Za tę operację wezmę 1500 bo to wiesz w drugą stronę działa i lekko nie będzie, ale chcesz i masz...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A co ja mam powiedzieć? Mam czoło aż do potylicy i w górnej połowie jest bardzo gładkie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boja uduszę Cię!!
    Spowodowałeś draniu, że spojrzałam lustro!!!
    Ja pierd. ..
    Zaczęłam tam szukać ziemniaków,liści i stonki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubawiłam się serdecznie :-))
    Kiedyś tam miałam obsesję na temat cycków, a raczej ich braku.
    No i okazuje się, że na starość mi się zrobiły same....
    Albo cycki mi "doszły do siebie" albo mentalność mi się zmieniła.
    Generalnie stwierdzam, że starzeje się młodo ;-)....
    Marszczę się, a jakże, są i "śmieszki", dwie bruzdy przez czoło, (oczywiście od głębokich przemyśleń filozoficznych), no i "mordka" się pogłębia. Ale kobitki kochane, nawet nie macie pojęcia jaka stara jestem! Dzieciaki! Wnusie moje!
    I daleko mi do udawania, że mam lat dwadzieścia, gdy mam ... (tu bardzo grubo wykropkowane), lat.
    Rozumiem jednak jakieś ekstremalne sytuacje, które "nosiciel" tychże próbuje złagodzić.
    No i najważniejsze, jak czujesz się sama ze sobą ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie
      Gdy człowiek nie zaakceptuje własnej
      twarzy w lustrze znaczy że się nie lubi i kłóci się sam z sobą
      W takich przypadkach botox to nawet uważam za konieczny😆😅

      Usuń
  15. Ja nie mam nic przeciwko takimi zabiega , ale nie którzy przesadzają .

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupełnie jak ja, jeżeli to mnie nie dotyczy😆😅😆

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba bym się nie skusił na wstrzyknięcie czegoś gdziekolwiek. Miałem zastrzyki w bliznę po operacji tarczycy, bolało jak jasny gwint, za żadne skarby nie dałbym się namówić na powtórkę lub podobne sytuacje.

    Muszę jednak uważać, by nie wyglądać jak jakiś dzban typu cysterna, bo jak tak dalej pójdzie, to zaokrąglę się wspaniale. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak to z Tobą jest?
      Wstrzykujemy czy ściemjiamy😆😅😆
      A I pamiętaj
      Chłop bez brzucha jest
      Jak dzban bez ucha😆😆😆

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG