WYGRAŁAM :)

Dziubasowa https://dziubasowo.wordpress.com/
https://dziubasowo.wordpress.com/
Cieszę się, że tak niesamowicie poprawiłaś mi humor. Jesteś kochana lepsza niż światełko w tunelu 
i to we Wszystkich Świętych. Mój Ty zniczu na platformie wirtualnej mojego prywatnego pomnika, moja ty nadziejo na lepsze poetyckie jutro, moja Ty :)
Krótko mówiąc dzięki Tobie wygrałam coś po raz pierwszy, a to więcej niż nadzieja. 
Kim jest Dziubasowa ??
To jeszcze całkiem niedawno dziewicza matka jednego dziecka, od kilku dni recydywa - matka dwójki rozrabiaków. 
W sumie nie ma suma, ale za to w swoim akwarium hoduje trójkę samców.
Dziubasowa jest chyba kobietą, wszystkie poszlaki na to wskazują, a jeżeli pominiesz płeć to pozostanie ci wybitna kreatorka niesamowitego bloga. 
Niech stanie się radość...
Dziubasowa wielkie dzięki kochana. 
Patrzysz na świat i nie wierzysz :)


Komentarze

  1. Hahaha! Dzięki Ci za te peany na moją cześć! Wydrukuję sobie i będę czytać kiedy trafi mi się gorszy dzień! ;)
    Fajny był ten konkurs swoją drogą - jak się tylko wykuruję to wysyłam paczki w świat :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG