TRZECI WYMIAR

Składanka – Paktofonika feat Gutek - ja to ja: http://www.youtube.com/watch?v=ETQCjeMrQEg&list=
http://www.youtube.com/watch?v=ETQCjeMrQEg&list=
DLACZEGO TRZECI? 😜
Cóż czuję się nieziemsko.
Zastanawiam się nawet, czy to nie grzech epatować bezwstydnie stanem przyjemności?
Jeżeli nawet tak jest, to pójdę do piekła i spalę się w jego skwierczących płomieniach, zasłuchana w odgłosach muzyki dochodzącej z mojej głowy. Wiem, wiem to wszystko dzięki Tobie droga przyjaciółko.
Odkopałyśmy w piasku małe dzieci, które zmarwychwstały. Nieoczekiwanie ruszyły ulicami Świnoujścia tańcząc przy dźwięku
skrzypiec,  fałszując głośno przy gitarowych rytmach,  podrygując
z animatorami do świtu.Dopiero nad ranem stęskniony Bałtyk otulał słoną falą ciała, przykrywając je przed bezwstydnym spojrzeniem poranka.
Najpiękniejsza kąpiel jest wtedy, gdy słońce mruży zaropiałe snem oczy.


Musimy tam powrócić
jeszcze jutro 
Boję się,że zapomnę o tym, co właśnie sobie przypomniałam...
Największym darem jest życie i miłość...
I ta chwila, w której zapominasz o toksycznych przeżyciach.
Jesteś ty, miłość i nieprzemijająca młodość






Komentarze

  1. Nie grzeszysz, wręcz przeciwnie, czytającemu udziela sie euforia, a ja idę do pracy:-)
    Trzymaj kciuki, żeby mi plecy nie pękły od dźwigania tysięcy podręczników... a zawsze myślałam, że mam pracę umysłową :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Łiiii, wakacje! :)))
    Mam nadzieję, że się tam porządnie wytaplałaś, za tych, którzy już tegoroczny urlop mają z głowy :) Chociaż...gdybym w moim stanie położyła się na plaży, pewnie do wody zepchnąłby mnie Greenpeace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łap kwiczoły i mahoń i niczym się nie przejmuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejsza kąpiel jest o poranku, gdy słońce oczy otwiera. W ogóle wszystko wtedy piękniejsze. Gratuluję odwagi, bo nie każdy ją ma, żeby aż tak...
    Tęsknię za latem, które jeszcze się nie skończyło... :-(
    Byle do kolejnego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zołza, co u Ciebie? Nie milcz tak :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG