JEST MOC... ŚWIECĘ JAK ŻARÓWKA


Pokonywać się to walczyć... 
To chyba najtrudniejsze wyzwanie dla takiego nygusa, jakim jestem. 
Przychodzą takie chwile, że oddychać mi się nie chce, bo trzeba nabrać, ech - to podobno nazywa się wdech, wypuścić, 
wow ☺️udało się! 
I jeszcze raz... 


Z bieganiem jest inaczej. Potrzebuje go, jak kawy. Jak nie ruszę dupska, to czuje, że fiksuję. Krew się gotuje. Muszę... 
Drepczę w miejscu. Ruszam
To uczucie, że mogę wszystko, rośnie we mnie jak ciasto drożdżowe. 
Nie istotny jest czas i te góry, które muszę pokonać. 
Teraz liczę się ja na SZCZYCIE 
Tak sobie szczytuję powoli... 
Lubię ten stan☺️

Komentarze

  1. Ty z bieganiem masz podobnie jak ja z chodzeniem, gdy nie wychodzę kilku kilometrów dziennie w każdą pogodę i w odpowiednim tempie, czuję sie jakbym chora była...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiu fiu, jakie sielskie-anielskie widoczki! Nic dziwnego, że łatwo o szczytowanie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powietrze
      Ha ha
      😁😂😀
      Sama. Sól
      Jestem jak tężnia

      Usuń
    2. szczytowanie dostarcza wrażeń i endorfiny szturchają się w tłoku - życzę szczytowania aż do ekstazy

      Usuń
  3. Endirfiny lubiă tłum
    Poszturchają się poprzepychają
    I jest extasa

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba taki urok treningów, że wciągają. I jak człowiek już się przyzwyczai, to bez ruchu najnormalniej w świecie go nosi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż żal kończyć
      Gdyby nie ten strach przed przeforsowaniem
      To pewnie biegłabym dalej

      Usuń
  5. Ja jestem kanapowiec pospolity i zrywy do ruchu mam najczesciej weekendowe. Podziwiam wiec checi i zazdraszczam tego szczytowania... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie jesteś leniwa! To sztuka ruszyć dupsko, gdy dzieci odchowane i nie ma za kim biegać. Tylko biegać. Tak dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nabieranie energii - to jest moc. I korzystanie z niej. Świetnie, że to robisz. Widać to na twoim blogu, w dzieleniu się chwilami i tym, co cię otacza.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG