NORMALNOŚĆ https://youtu.be/M8waS3AP7yvE https://youtu.be/M8waS3AP7yvE

https://youtu.be/M8waS3AP7yvE
https://youtu.be/M8waS3AP7yvE


Zastanawiam się, czy istnieje przynajmniej jeden człowiek na tym padole, który z pełną odpowiedzialnością i świadomością oceniłby swój stan zdrowia jak przykładnie normalny i odpowiadający standardom zdrowia psychicznego ??? 😜
Ja do takich nie należę i zgodnie z ciągłością mojej nienormalności takiej osoby też chyba za poczytalną bym nie uznała, raczej za bezmyślną - to szybciej.
Ot zagapiła się, pytania nie usłyszała, a że nawyk prymuski jej pozostał to dawaj tym palcem, w górę i w oczy, aż do pierwszego symptomu oślepienia!!
Czytaliście Paula Coelho
"Weronika postanawia umrzeć"
Nie czytajcie!!!
Połowa z was sama zgłosi się do psychiatryka, a ta druga - będzie symulować normalność, sądząc, że i tak otaczają ją wariaci, więc trudno o wtopę.
Dobra Wstęp przydługi, zupełnie jakbym to nie ja pisała.
Powyżej przylepiam niesamowity wywiad
Dziewczyna jest podobno chora psychicznie.
Od najmłodszych lat jej normalność prześladuje dwubiegunowe schorzenie:
Mania ściga się z depresją i tak w kółko. Myślą, że do mety dobiegną.



Sądzisz , że jesteś normalny???
Nadal tak sądzisz??
Gwarantuję Tobie, że po wysłuchania tej dziewczyny zrobi Ci się wstyd za Twój niski iloraz inteligencji, kiepską świadomość własnego stanu ducha i brak dystansu do samego siebie!

Komentarze

  1. W takim razie nie będę słuchać, bo i tak nie mam najlepszego zdania o sobie, po co więc się dołować, wakacje są :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotka ta dziewczyna wzbudziła moją zazdrość
      Mało znam ludzi tak świadomych własnego stanu intelektu, zdrowia psychicznego , a przecież to jest kluczem do sukcesu
      Znać siebie na tyle, aby wiedzieć na co możesz sobie pozwolić nawet w rozwoju osobistym
      Poznać siebie to nie pozwolić się skrzywdzić chorobie, nie pozwolić się krzywdzić innym
      To żyć bez toksyczności
      Ja pozwalam sobie na odkrycia samej siebie dzień przy dniu
      Doskonale Cię rozumie 😀😁😂
      Też przeżyłam szok po odkryciu własnego
      JA
      Zresztą pisał o tym właśnie Coelho
      Ludzie trwają w stanie stanie normalności nie mogąc zrobić kroku
      ku wolności
      Trwają bo boją się prawdy o sobie
      Ta Dziewczyna dla mnie jest niesamowita

      Usuń
    2. Czyli tylko ktoś odbiegający od normy może być wolny?
      Czy w ogóle dzisiaj ktokolwiek moze nazwać się wolnym?
      Trzeba na to wielkiej odwagi, a czasem egoizmu...

      Usuń
    3. Wolnym jest ten kto zna siebie, jest świadomy tego co się z nim dzieje, nawet tego że właśnie zalewa go lawina smutku i musi to zwyczajnie przeczekać.
      W życiu, stan przeczekania, zatrzymania kadru, jest jednym jednym z najtrudniejszych etapów
      To już wyższy stopień
      wtajemniczenia.
      Przecież nikt z nas nie ma wpływu na pracę neuronów w naszym mózgu i wytwarzanie dopaminy.
      Trzeba być bardzo wnikliwym obserwatorem własnych zachowań, żeby sobie z tym faktem poradzić
      Dziewczyna z filmiku jest nieprzeciętna

      Usuń
    4. Co do przeczekiwania zgoda, każdemu zdarzają się fale zwątpienia, chandry, smutku, bez powodu. Wtedy mówię sobie - znam to, nie zależy ode mnie, dzień dwa i wróci wszystko do normy, ale to chyba doświadczeniem można także nazwać, a może samoświadomością...
      Gorzej, gdy czekamy, a nie przechodzi i przyczyny tez nie dostrzegamy.

      Usuń
    5. W życi trzeba być otwartym
      I odważnym
      Nam wszystkim pseudonormalnym tylko wydaje się, że tacy jesteśmy
      Chowamy swoją odwagę za
      parawanem zdrowia
      Tu chora dziewczyna odważnie mówi o życiu z poważną chorobą
      Dlatego pojawiło się na wstępie moje pytanie o normalność
      Mojej normalności wstyd się zrobiło

      Usuń
  2. Tak całkiem normalny to chyba nikt do końca nie jest. A praca z ludźmi udowadnia mi to każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy istniej standardy normalności???
      Ktoš coś narzuca i jak to określał
      Gombrowicz- UPUPIA)
      Tymczasem świr często okazuje się tak po prostu wrażliwcem, bez maski, bo mu w niej nie do twarzy

      Usuń
    2. Lubimy szufladkować, zwłaszcza w niektórych środowiskach, jeśli ktoś odbiega od normy nazywamy go najdelikatniej dziwakiem...

      Usuń
    3. Wspomniałam o książce Coelho nie bez powodu
      Główna bohaterka z przyczyny nadmiernej wrażliwości nie może pogodzić się z obrazem otaczającego ją świata, jego bezwzględnością
      Próbuje targnąć się na życie
      Odratowana trafia do wariatkowa
      Tam zakochuje się w młodym schischizofremiku
      Jego gra na pianinie zatrzymuje jej uczucia
      Para ucieka, aby na zewnątrz zetknąć się z normalnością. Okazuje
      się że świat na zewnątrz to świat w którym nie ma miejsca na parę takich wrażliwców
      Coelho formuje wniosek dla mnie czytelny
      Świat wypełniają cyborgi chowające twarze
      za maską przyjętą w standardach NORMALNOŚCI
      A Domy wariatów chronią nadwrażliwe jednostki
      Jotka kto dał nam prawo
      szufladkować
      Czyżby nakazywało nam to nasze wysokie o sobie mniemanie
      😂😁😀
      ????

      Usuń
    4. Myślę, że szufladkowanie ma związek nie tyle z mniemaniem o sobie, ile z podążaniem za grupą, zauważ jak funkcjonują młodzi ludzie , kto nie jest podobny w postępowaniu do członków grupy, nie wygląda podobnie, jest uważany za intruza, a mało kto ma na tyle silną osobowość by sie wyróżniać... jeśli zaś popierasz dziwaka też zostajesz wykluczona.
      Ale przeciwstawianie się grupie wiele uczy i kształtuje charakter.
      Sorry za długi wykład, ale piszę jakby o sobie, więc emocje...
      Stare sprawy, a żywe.

      Usuń
    5. Dlatego podziwiam bohaterkę tego filmiku
      Jest młoda, poważnie chora, bo na funkcjonowanie mózgu nikt z nas kochana nie ma wpływu,
      za to ma coś co ją wyróżnia
      CHARYZME
      Jestem, że tak powiem
      Stara Dupa
      Zawsze miałam nieco wojowniczy charakter , ale los tak mi się dotychczas wydawało oszczędził mi choroby
      Tymczasem choroba może być błogosławieństwem
      wymusza na niej siłę i budzi świadomość do działania
      Widzisz ona ma w głębokim poważaniu szufladkowanie
      Mówi otwarcie o codziennych zmaganiach z depresją i manią bo wie, że na tym świecie istnieje
      miliony ludzi potrzebujących wsparcia
      Gdyby stchórzyła, zginęła w szuflandii
      Inni może
      nie mieliby pojęcia że chorują, bo chorobę dwubiegunową jest bardzo
      trudno zdiagnozować nawet psychiatrze, jeżeli pacjent nie ma tej świadomości
      Ta dziewczyna ma može25
      lub 28 lat
      Stąd wypływał mój podziw

      Usuń
    6. Ja Coelho mówię zdecydowanie NIE. Nie mój klimat zupełnie.
      PS. Pisałam Ci już, że najbardziej podobasz mi się w blondzie? :)

      Usuń
    7. Bo za młoda jesteś na Coelho
      Jak skończysz czterdziestkę to do niego zajrzyj😁😀😉
      Masz mnósmnó czasu, zresztą ja jestem po, 45
      I na magiel poszły kryminały
      Blond 😂😁😀
      Właśnie do niego powracam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG