Kłam, kłam


Kłamiemy. Łgamy ze słuchu, bez nut, że praca najlepsza, dzieci zdolne, konto pełne, mąż kocha, a kochanek, ech nikt tak nie ma.
Kłamiemy tworząc świat nam przychylny.
Szukając litości i zrozumienia kłamiemy o ułomności. Jesteśmy mistrzami urojeń.
"TYLKO MARTWI NIE KŁAMIĄ"?
Katarzyny Bondy ujął mnie prawdą o przebiegłości. Żywi trzymają się własnej wersji, aż ich śmierć nie rozdzieli.
W swoim zakłamaniu książka była tak prawdziwa, że prawie uwierzyłam w najbrudniejszą z brudnych niewinności i pomyślałam, że chętnie bym film obejrzała
Zobaczyć wielkiego Szerszenia biegającego za fafikien, który ginie pod kołami samochodu. W dodatku pies to nie jego zwierz...
Co robić, co robić???
Wędki i w Polskę!!! 😂 😂 😂
Poznać prześliczną Werkę - prokurator o odrażającej ksywie - WENERA,
wzdychającą do zabójczo przystojnego profilera. Popatrzeć na terapautkę zakochującą się w śmieciowym baronie sexocholiku,  na którego terapia zadziałała, a pani doktor zrobiła sobie tym krzywdę.
Książka zawiera tak wiele wątków, że aż żal jej nie przeczytać.
Pani Bonda proszę o jeszcze🙏🙏🙏🙏

Komentarze

  1. Witaj.
    Lubimy kłamać, a najbardziej nasze pożal się Boże elyty.
    Oni już tak mają i to silniejsze od nich.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak tu kłamstwo mam swój cel
      Poderwać głupców
      Pozdrawiam Michał

      Usuń
  2. W kłamstwie nikt nie przebije mojej byłej teściowej. Może jej podsunę książkę to chociaż będzie miała usprawiedliwienie. No, bo, co by nie gadać - jest żywa, chociaż od 20 lat wpiera wszystkim, że jest inaczej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie to pewnie nie jest w stanie w maliny wyprowadzić skoro jej syna pod swoje skrzydła wzięłaş
      Żeby tylko po tej książce gorzej się jej nie porobiło
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. On też kłamczuch był... Pogoniłam w diabły towarzycho! :-D

      Usuń
    3. Olitorio jesteś jak Bond
      James Bond😇😈😈😈😈

      Usuń
  3. By kłamać trzeba mieć dobrą pamięć, wole więc nie ściemniać za bardzo...
    Trochę się gubię w tych Twoich blogach, kiedyś wpisałam komentarze i ani komentarza ani odpowiedzi, może coś źle wpisywałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Jotka tylko Miszcz może pozwolić
      Pamięć należy ćwiczyć
      Czytanie to jakiś sposób
      A potem próbować kłamać po mistrzowsku
      Pozdrawiam Jotka

      Usuń
    2. Rzeczywistośc nie z tej ziemi :D "Wenera" :D

      Usuń
    3. Jak prokurator to musi być weneryczna :)
      Śliczna kiła
      Lub żeżączka
      Chyba nie tak się piszę ale nie będę poprawić bo nie jesteśmy tak blisko 😆😊😀😈😁

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG