BANAŁ

Tak sobie zaplanowałam, że przyjadę, poleżę, poudręczam się, pomarudzę, szaty rozedrę i może popłaczę... 


I nawet sobie nie pochlipałam...
Przyjechałaś mój ty Aniele Stróżu, a przecież wiesz, że już głupot nie robię. Zakład muszę wygrać, to się trzymam dnia.
Dawno nie jadłam tak pysznego śniadania, bo dawno mi nikt tak nie zapodał :)
Rozpuściłam się, jak cukier w gorącej wodzie. 
W te warcaby, to mogłaś sobie podarować....
Obiecuję, to był już ostatni raz, kiedy przegrałam. Ćwiczę i się odegram. Może na kolejnym wypadzie. 

Nawet kapusta kwaszona i rewolucja - też były z zaskoczenia, bo kto by się spodziewał, że ulewa, burza i rewolucja się zmówią i dopadną mnie w jednym czasie...




Nawet Twój parasol trzymany, raz wyżej, raz niżej
życie mi uratował w ten dzień ... 
Przyjaźń - brzmi, jak banał.
Nikt o niej nie myśli w kategorii ekskluzywnej wartości. 
Aż trudno uwierzyć, że tyle wytrzymałyście z tym moim sinusoidalnym temperamentem.


Wiem, wiem, że potrafię umęczyć. Nawigacja mi padła. Jesteś niezastąpiona, nawet wtedy, gdy wychodzisz przed dom, w niedzielny poranek, wyzywasz mnie od wariatek w tym swoim turkusowym szlafroczku :)
w komplecie z papuciami z futerka z kotka, którego wczoraj odstrzeliłaś - a miał być kurna tygrys:)
 Swoją drogą ukradnę to okrycie poranne, gdy tylko dostanę bilet na oddział zamknięty:)


Masz rację, że nic bardziej się nie liczy od nas samych.
Dobra materialne są na krótko.
Pieniądze mogą przepaść w nietrafionej transakcji....
Pozostaniemy my ...



Komentarze

  1. Ech, przyjaciółki, szczególnie te, które są tak samo walnięte jak my, są niezastąpione :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtrudniej w życiu trafić na identycznie sfiksowane egzemplarze :) :) 😆

      Usuń
  2. Ja nie miałam chyba nikogo, kogo mogłabym nazwać przyjaciółką. Może za dużo oczekiwałam od tego słowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjaźń to nie zupa
      Nie każdemu
      Czasami trzeba lat aby móc powiedzieć o kimś przyjaciel

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG