EGO

Poczucie humoru to ja mam,
 how, how, rzekłabym niczym Mikołaj, ale ciągle pozostaję podróbą Śnieżynki.
Taka antyczna wersja w przykrótkiej mini z przedszkola,wystawiona obok mamuta w museum w Gosławicach:) :)
To przez to poczucie humoru, lgnę do tych męskich historii...
Czekam tylko, kiedy przerośnięte ego nie wytrzyma parcia.
Pierdyknie po szwie, bo tak najłatwiej...

W przyrodzie zgadzać się musi wszystko.
Zdaje się, że i on tak myśli...
Ego puchnie,  reszta rośnie.
A jak nie,  to scalpel...
Słucham...
EGO robi puff....
Myślę sobie, że się wymsknęło.
Ale się napiął...
Nie do uwierzenia...
Pierdnięcie jest głośne...
Zaczynam się zastanawiać kiedy ostatnio w mojej okolicy odnotowano tak potężne trzęsienie ziemi???
- Popatrz na mnie-
Patrzę
- Jestem Twoim Bogiem-
Zawsze bałam się objawień, teraz wiem dlaczego :) :) :)
Jeżeli Bóg ma tak wyglądać to lepiej niech mi się więcej nie ukazuje:)

Komentarze

  1. Ego bywa zgubną pułapkę, czymś w rodzaju ciemnej strony człowieka
    Utwór nieco kontrowersyjny, ale podoba mi się :)
    Życzę pogodnych i radosnych świąt :)
    Pozdrawiam
    Prince Of Pain
    www.suicideanddreams.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ta duma? Udało mu się wkręcić śrubkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I co z tego,
    że masz ego,
    skoro jesteś cham.
    Kto rozbucha
    twego ducha
    gdy zostaniesz sam?

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiesz, dobrze, że uszłaś z życiem, Semele się nie udało ;)
    Pozdrawiam Aksinia
    ps jakaś upiorność z dodawaniem komentarza, może na anonimowym się uda

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BOŻE CIAŁO

IDEALNIE NIEIDEALNA, CAŁA JA TADAM🙈

ŚLEPY ARCHEOLOG